بازدید 7082
۶
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه تمام طرح قدیم به ۵ میلیون تومان رسید

پنجمین روز هفته برای بازار طلا و سکه با افزایش قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که با رشد نرخ جهانی طلا و نرخ ارز در بازار داخلی، شاهد افزایش قیمت سکه در بازاری بودیم که این روزها، با کاهش تقاضا مواجه است.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 08 May 2019
تابناک اقتصادیپنجمین روز هفته برای بازار طلا و سکه با افزایش قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که با رشد نرخ جهانی طلا و نرخ ارز در بازار داخلی، شاهد افزایش قیمت سکه در بازاری بودیم که این روزها، با کاهش تقاضا مواجه است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ۹۸، شاهد نوسانات افزایشی نرخ ارز و رشد اونس جهانی طلا بودیم.
 
سکه تمام طرح قدیم به ۵ میلیون تومان رسید

بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، با افزایش حدود ۹ دلاری نسبت به روز قبل، به قیمت ۱۲۹۱ دلار رسید.

بر این اساس، قیمت‌های پایانی بازار امروز به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز با رشد قیمت، به نرخ ۵ میلیون تومان فروخته شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید.  

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت به نرخ ۴۷۳,۳۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲،۰۵۰،۰۰۰ تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۰ هزار تومان گران‌تر شده است.  

حباب سکه نیز همانند روز‌های قبل، با توجه به کاهش داد و ستد و افت تقاضا در بازار، بدون تغییر همچنان ۵۳۰ هزار تومان می‌باشد.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کجای دنیا مردم این بدبختی را دارند ؟
اشکالی ندارد ما که نمی توانیم بخریم
ممنون از این لجام گسیختگی اقتصاد.
پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰
دلار ۱۵۶۰۰
یورو ۱۷۵۰۰
سکه ۵۲۵۰۰۰۰
پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۳:۲۰
دلار۱۵۷۰۰
یورو ۱۷۶۰۰
سکه ۵۲۷۰۰۰۰
قیمت ها ساعتی داره میره بالا
مجلس برای گرفتاران مهریه چکاری کرده؟؟؟؟ بعد از گذشت یکسال اون طرح هنوز چکش کاری نشده؟؟؟؟ سلطان سکه هم که اعدام شد پس علتش اون نبود!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار