بازدید 4132

زمان آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی

کد خبر: ۸۹۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 08 May 2019

سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی در شهریورماه ۹۸ برگزار خواهد شد. ثبت نام برای این آزمون از ۱۸ خرداد آغاز می شود.

به گزارش مهر، آزمون کتبی سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه / گواهینامه دندانپزشکی دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ و آزمون شفاهی این دوره از آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه ۵ تا ۷ شهریور برگزار می‌شود.

کلیه داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحدها و پایان نامه) به پایان رسانده اند می‌توانند از روز شنبه ۱۸ خرداد تا شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به www.sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

کلیه داوطلبان باید نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس www.obligat.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت شامل گواهی معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه برای آقایان (صرفاً برای کسانی که خدمت سربازی انجام داده یا معاف بوده اند)، نامه بنیاد ملی نخبگان (برای مشمولین نظام وظیفه که در این بنیاد مشغول انجام پروژه هستند)، تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه برای متأهلین و غیر مجردها، مدارک مربوط به ایثارگری، مدارک مربوط به عضویت استعداد درخشان با تأیید دانشگاه محل تحصیل، تصویر سند تعهد محضری دوره دندانپزشکی عمومی (در صورت تعهد استانی)، تصویر سند تعهد محضری دوره دستیاری، تصویر حکم استخدام، مدارک طرح نیروی انسانی، مدارک مربوط به استفاده از شرایط بومی است.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل اسکن عکس ٣*٤ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

همچنین مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور عبارتند از اسکن عکس ٣*٤ رنگی داوطلب، اسکن معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه / گواهینامه دندانپزشکی در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها