بازدید 7593

برانکو لیست خرید و خروجی ها را به باشگاه داد

با توجه به اینکه محمد نادری بازیکن باشگاه کورتریک بلژیک است، برانکو خواسته وضعیت او نیز برای فصل آینده مشخص شود. مهمتر از همه اینکه برانکو به دنبال تقویت خط دفاع و حمله تیمش است
کد خبر: ۸۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 08 May 2019

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار حفظ شاکله تیمش شد که همین موضوع نشان می دهد او قصد ماندن در پرسپولیس را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، حضور برانکو ایوانکوویچ در باشگاه و نشست او با ایرج عرب که روز گذشته (روز سه‌شنبه) اتفاق افتاد باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد لیست ورود و خروج پرسپولیس در پایان فصل مطرح شود در حالی که برانکو در این نشست تاکید بر حفظ شاکله تیمش کرد.

در صحبت‌هایی که برانکو در این زمینه با مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته درخواست کرده که حتی قرارداد نفراتی که رو به اتمام و به نوعی مشروط است نیز قطعی و تمدید شود تا بعد از اتمام لیگ در یک فرصت مناسب برای فصل آینده آماده شوند.

در این بین بازیکنانی هستند که خودشان تمایل چندانی برای ماندن در پرسپولیس ندارند و به نوعی از نیمکت‌نشینی خسته‌اند و احتمال اینکه این بازیکنان در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا شوند زیاد است. با توجه به اینکه محمد نادری بازیکن باشگاه کورتریک بلژیک است، برانکو خواسته وضعیت او نیز برای فصل آینده مشخص شود. مهمتر از همه اینکه برانکو به دنبال تقویت خط دفاع و حمله تیمش است و به زودی بازیکنان مدنظرش برای این دو پست را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار