بازدید 11560
۹

سرافراز: مواضع خانم میرقلی خان ارتباطی به من ندارد

کد خبر: ۸۹۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 07 May 2019
محمد سرافراز تاکید کرد: زندگی شخصی خانم میرقلی خان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.

به گزارش «تابناک» دفتر محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صداوسیما) در توضیح ارتباطش با شهرزاد میرقلی‌خان، متنی برای فارس ارسال کرده که در ادامه می‌آید:

در مورد اظهار نظر‌های اخیر خانم میرقلی خان از من سوال می‌کنند، پاسخ من این است که زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.

ایشان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شدند و طی دوران حضور در سازمان خدمات مفیدی ارائه کردند و هیچ مدرکی دال بر ناصالح بودن و جاسوس بودن ایشان نه به رئیس سازمان و نه به رئیس مرکز حراست سازمان ارائه نشد و تمام تلاش من برای احقاق حق بود.

در ضمن من فردی مستقل هستم و سودای قدرت طلبی که دعوای اصلی سیاستمداران است ندارم و کاندیدای ریاست جمهوری نه از طرف خودم و نه از طرف هیچ جریان سیاسی دیگر نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، خانم میرقلی خان اخیرا مواضع هتاکانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹
خسته نباشید؟؟
آقا مشخص نشد اون مدارکی که سرافراز به میرقلی خان داده چی بوده ؟!؟!؟!؟ مهم اینها ست نه اینکه حالا این چی بوده و اون چی بوده .... دارن کلا قضیه رو ماست مالی میکنن !!!!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
گفتن که اسناد مکاتبات و نامه هاشون در زندان امریکا بوده که تو ایران ازشون دزدیده شده بود
به من هم ارتباطی نداره.
ببخشید، به هیچ کس ارتباط نداره.
اظهارات اقشاگرانه سرفراز گوشه ای ازحقایق تلخی است که ملت با گوشت وپوست خودشان لمس کرده اند
« پاسخ من این است که زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد. »

ببخشید جناب سرافراز:
یک آبدارچی می خواد استخدام بشه تا هفت جد و آبادش را در میاورند. آنوقت شما از زندگی گذشته میر قلی فقط آنقدر می دانستی که در کتاب هایش نوشته و به ایشان چنین پستی دادی؟؟؟؟؟
شما اول مواضع خانم میرقلی خان رو اطلاع رسانی بفرمایید، بعدش تکذیبیه یا موضع بگیرید. چطور مردم متوجه بشن که مواضع هتاکانه گرفتن ایشون؟
دکتر سرافراز انسان آزاده و پاکدستی است که مورد غضب آقایون قرار گرفته. مصاحبه ایشان بسیار روشنگرایانه است و در تاریخ ثبت خواهد شد. درود بر شرفش که حقایق را صادقانه و شجاعانه برملا کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار