بازدید 3778
۴

اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت

کد خبر: ۸۹۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 07 May 2019

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پیش ثبت نام مدارس ممانعتی ندارد ولی وجه شهریه باید کمتر از سال گذشته باشد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی زینی وند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره امکان پیش ثبت نام مدارس غیردولتی اظهار کرد: پیش ثبت نام طبق روال عادی همه ساله انجام می شود و روال خلاف قانونی هم نیست.

وی افزود: اما زمانی تخلف محسوب می‌شود که مدارس بخواهند شهریه‌ای بیش از سال گذشته بگیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر مبلغ درخواست شده بر اساس الگوی شهریه سال گذشته باشد مشکل و مانعی ندارد گفت: والدین می‌توانند چک بدهند اما باید مبلغش کمتر از سال گذشته باشد.

زینی وند درباره زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی نیز عنوان کرد: برای تعیین الگوی شهریه نیز اطلاعات موسسان وارد سامانه شده است، همه فرایند ها بر اساس الگو پیش می‌رود و در مرحله پایش صحت و سقم اطلاعات وارد شده هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس تقویم زمانبندی اعلام شده تا پایان اردیبهشت ماه شهریه استان‌ها به نوبت اعلام می‌شود. این امر از تهران آغاز و مانند سال گذشته استان به استان اعلام می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با سلام .ایشان بی درد نسخه میپیچند.
یکی نیست به جناب ایشان بگوید که شما چه خدمات و امتیازات مالی به چنین مدارس غیر دولتی میدهید که اینقدر حکم و دستور اعلام میکنید ؟ به این سئوالات پاسخ بدهند
1- آیا هزینه سنگین ملک غیر انتفاعی را آموزش پرورش تقبل نموده؟
2- آیا در امور خدمات عمومی کشوری کار خاصی انجام داده .
3- هزینه حقوق و مزایای مربیان را تقبل نموده یا حتی درصد کمی از آن را ؟
4- خود آموزش و پرورش در مدارس دولتی کلاسهای پیش دبستانی دایر نموده با تعداد ثبت نامی بیش از 30 نفر
که باعث ریزش ثبت نامی در مدارس غیر انتفاعی گردیده . بعد با این شدت تورم بالای 70 درصدی چه انتظاری از مدارس غیر انتفاعی دارید . بنظرم آموزش و پرورش فقط بایستی کنترل دقیق در نحوه و روش آموزش استاندارد و سلامت ساختمانی این غیر انتفایها را داشته باشد و بدلیل اینکه هم مدارس دولتی ثبت نام دارند هم غیر انتفاعی حق انتخاب با اولیاء باشد که بدینوسیله بخودی خود تعادل قیمتها ایجاد میگردد.
توسط خود اولیاء تعادل ایجاد میگرد ، بقول معروف ماهی نر که نمیشه خاویار هم داشته باشد
مگه تو قانون اساسی مون تحصیل رایگان نیست؟؟؟!!!!!!!!!
خود آقای زینی وند صاحب هنرستان غیر انتفاعی می باشد .چگونه او می تواند از حق مردم در مدارس غیر انتفاعی دفاع کند؟؟؟
با سلام
اینکه دستوری چیزی برای خوراک رسانه ای میگویند و مدارس راه دیگه ای میروند سالهاست گریبانگیر ما اولیا است.

بنظرم ایشان یا از هزینه ها و وجه دریافتی خبر ندارند یا بقول امروزی ها از التهاب آفرینی جلو گیری می کنند. هزینه دبیرستان غیر انتفاعی معمولی دوره اول در تهران در سال گذشته حدود 15 میلیون بوده... خبر دارید امسال حداقل 20 میلیونه!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار