بازدید 11673
۵

آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری

کد خبر: ۸۹۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 07 May 2019

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت با بیان اینکه از روز اول ماه مبارک رمضان شکر تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران توزیع می‌شود، گفت: تاکنون ۱۵۰ تن شکر تنظیم بازاری تحویل میادین میوه و تره‌بار تهران شده است.

به گزارش «تابناک»، محمدرضا کلامی در گفتگو با فارس، از توزیع شکر تنظیم بازاری در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برای توزیع شکر تنظیم بازاری هر استان متناسب با شبکه ارجح در توزیع کالا یکی از سه مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف را برای توزیع انتخاب می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: البته ممکن است، برخی استان‌ها برای توزیع از هر سه مورد برای توزیع استفاده کنند.

کلامی بیان داشت: در استان تهران بر اساس اعلام سازمان صنعت در حال حاضر میادین میوه و تره‌بار به عنوان شبکه توزیع شکر انتخاب شده است.

وی با اشاره به آغاز شروع شکر تنظیم بازاری از روز اول ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره‌بار تهران بیان داشت: در حال حاضر ۱۵۰ تن شکر سفید تحویل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران شده است و از روز اول ماه مبارک رمضان این شکر در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

کلامی بیان داشت: علاوه بر ۱۵۰ تن شکر تخصیصی به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران، طی روز‌های آینده بقیه حوالجات هم تامین کالا می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: بنابراین براساس آن مقداری که شرکت بازرگانی دولتی شکر در اختیار شبکه توزیع قرار خواهد داد، تامین نیاز بازار مرتفع می‌شود و ضمن اینکه شرکت بازرگانی دولتی مکلف شده بدون وقفه و با فوریت نیاز مردم و بازار را به مرور در ماه مبارک رمضان تامین کند.

به گزارش فارس، پیش از این عباس قبادی رئیس ستاد تنظیم بازار از توزیع ۲۰ هزار تن شکر تنظیم به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
برای تنظیم بازار تعاونی های مصرف کارمندی و مصرف کارگری رافعال وفروش را برای عموم مردم ازاد کنید و بر انها نظارت کامل شود نه اینکه کالاهای مصرفی مردم را به دست دلالان میوه وتره بار می دهید.
چرا با یک نقشه قبلی یک کالایی را در بازار نایاب می کنید و پس از مدتی سکوت ، آن کالا را وارد و در بازار تشنه ، توزیع می کنید . در این میان چه کسانی از بازار به حاشیه رانده می شوند و چه کسانی در مدت کوتاهی به سود های افسانه ایی می رسند و سپس همین سناریو برای کالای دیگری رخ می دهد.
دولت کوپنی کن تا همه بتوانند بگیرند، نه اینکه یک عده سود جو بخرند
چه جالب.....یک شبه اجناس گرون میشه....فردای آن روز جنس تنظیم قیمت بازار که طبق پیش بینی های دقیق،از قبل وارد کشور شده،به بازار وارد میشه،آنهم با شعار شکستن قیمتها....چه سرعت عملی....ایول دارین بخدا
ایران فقط تهران نیست.
بقیه کشور را هم دریابید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان