بازدید 8198

توضیحاتی درباره سفر شهردار زنجان به سوئیس

کد خبر: ۸۹۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴ 07 May 2019

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تشریح اهداف سفر شهردار و چند عضو شورای شهر به سوئیس گفت: این سفر هزینه‌ای برای شهرداری ندارد.

به گزارش «تابناک»، اسماعیل دویران در گفت‌وگو با فارس در زنجان در توضیح سفر سه نفر از اعضای شورای شهر، شهردار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مسؤول حراست شهرداری زنجان به کشور سوئیس اظهار کرد: قبل از برگزاری نشست اکو دعوت‌نامه‌ای به همه اعضای شورا و شهردار برای حضور ارسال شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: از آنجاییکه که امکان حضور همه اعضای شورای در این سفر فراهم نبود، از همین رو تعدادی از اعضا انتخاب شده و عازم این سفر شدند.

وی با بیان اینکه از شهرداری زنجان نیز شخص شهردار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مسؤول حراست شهرداری در این سفر حضور دارند، گفت: حضور اعضای شورا، شهردار و بقیه حاضران در این سفر با اخذ مجوز از استانداری و البته وزارت کشور انجام شده است و مراحل قانونی طی شده است.

دویران با بیان اینکه هدف از این سفر معرفی زنجان در مقر اکو «ژنو» بوده است تا زنجان به عنوان شهر پیشرو معرفی شود، اضافه کرد: قطعا دستاوردهای سفر در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده و به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیش از این نیز سازمان فرهنگی اکو 10 میلیارد تومان اعتبار به زنجان اختصاص داده بود، تصریح کرد: این اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه به شهرداری اختصاص یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره هزینه‌های تحمیلی این سفر به شهرداری نیز گفت: این سفر هیچ هزینه‌ای به شهرداری تحمیل نمی‌کند، چون همه هزینه‌ها به عهده دعوت کننده خواهد بود و تا آنجا که بنده اطلاع دارم برای اعزام این افراد شهرداری مبلغی پرداخت نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: البته پس از بازگشت اعضای شورا تصمیمات اتخاذ شده در سفر و مزایایی که برای شهر خواهد داشت، برای اطلاع عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳
یک نگاه به وضع مردم شهرت بکن ؟ ببین در چه وضعی زندگی می کنند ! مسئول حراست هم حتما واجب بوده بروند ؟
نمیشه از این سفر های بدون هزینه ما را هم بفرستند انهم به سوئیس نه بورکینوفاسو !!
عجب ... هزینه نداشته!!!! شهردار مچکریم!!
اتفاقا رفتن ودیدن جاهای جدید خیلی هم مفیده برای کسب ایده
شما گفتی من هم باور کردم !
خخخخخخخخخخخخخ!
مسئول حراست رفته ژنو ؟!!!
با سلام
انشاالله که سفر مسئولین محترم برای شهر زنجان پر خیر وبرکت باشد.
خواهشمندم پس از برگشت از مسافرت کمی هم به وضع آسفالت خیابان های شهر برسند.
زنجان یک متر هم خیابان بدون چاله ندارد. حاضرم قسم بخورم.
ازکجامعلوم هزینه ای ندارد؟
بالاخره زنجان هم سوئیس شد .
حکومت به جایی رسیده که پایین ترین رده های مسیولیتی هم از سفر های خارجی آنهم به کشوری مانند سوییس بی بهره نمی مانند .همه شان هم قصد ارشاد خارجی ها را دارند تا به اسلام مشرف شوند .هیچکدام قصد تفریح و سرمایه گذاری شخصی ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه حراست برای چی رفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حراست شهرداری از همه مهمتر بوده که تو این سفر باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل