بازدید 16381
پایان کار قرمز و آبی ایران یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019

گزارش زنده؛ استقلال ایران 1 - الدحیل قطر 1 / پاختاکور ازبکستان 1 - پرسپولیس ایران 0 / حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در یک شب

پرسپولیس و استقلال ایران دو نماینده پرامید فوتبال کشورمان در رقابت های باشگاهی آسیا زودتر از آنچه تصور می شد، میدان را به رقبا باختند و امروز یک هفته مانده به آخرین بازی دور گروهی، حذف شان قطعی شد. بدون تردید یکی از دلایل اصلی این ناکامی، نداشتن تدارک لازم و امکانات حرفه ای برای حضور در سه جام همزمان بود که خستگی شدیدی به سرخابی ها تحمیل کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 06 May 2019

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. روزبه چشمی در دقیقه ۵۴ و ادمیلسون در دقیقه ۵۵ گل‌های این دیدار را به ترتیب برای استقلال و الدحیل به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی (۸۳ - رضا کریمی)، فرشید باقری (۶۹ - مهدی قائدی)، داریوش شجاعیان (۴۶ - امید نورافکن)، پاتوسی، ایسما و مرتضی تبریزی.

ترکیب الدحیل: امینه، مهدی بن عطیه، بشام الراوی، احمد یاسر عبدالرحمن، لوئیز ماریتون جونیور، یوسف العربی (۸۷ - محمد مونتاری)، ناکاجیما شویا، عصیم عمر مادیبو، ادمیلسون جونیور سیلوا، المعز علی عبداله و حسن عفیف (۷۸ - محمد موسی).

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال تهران با این مساوی مثل پرسپولیس دیگر تیم تهرانی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و بازی آخر آبی پوشان با العین هم تشریفاتی شد. حالا ذوب آهن تنها تیم باقیمانده کشورمان در فصل جاری لیگ قهرمانان است.

الدحیل هم با این مساوی ۸ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی حذف شد تا اولین تجربه سرمربیگری اش در عرصه بین‌المللی خاطره‌ای تلخ برایش رقم بزند. الدحیل در این بازی فقط یک دقیقه بازنده بود و یک دقیقه بعد از دریافت گل از آبی پوشان گل مساوی را زد. استقلال در بازی رفت هم ۳ بر صفر الدحیل باخت و به همین دلیل دیگر شانسی برای صعود ندارد.

شرح گل ها:

استقلال 1 - الدحیل 0 ( دقیقه 52 - روزبه چشمی): کرنر پاتوسی در شلوغی محوطه جریمه الدحیل روی تیر دوم به چشمی رسید تا این بازیکن با یک ضربه به تیر نردیک، کلود امین را مغلوب کند و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

استقلال 1 - الدحیل 1 ( دقیقه 54 - ادمیلسون): استقلال در شادی گل غوطه ور بود که حمله اول الدحیل به درون محوطه جریمه با دستپاچگی خط دفاع استقلال و خروج حسینی، دفع شد اما در ریباند ادمیلسون با چارچوب شناسی دروازه استقلال را باز کرد. 

گزارش زنده؛ دقیقه 91: استقلال ایران 1 - الدحیل قطر 1 / شوک درآزادی، برتری یک دقیقه ای! | پاختاکور ازبکستان 1 - پرسپولیس ایران 0 / وداع زودهنگام فینالیست با لیگ قهرمانان ، حذفِ پرسپولیس با پنالتی بحث برانگیزی که داور استرالیایی ندید

لحظات حساس بازی

دقیقه 79: احمد یاسر با توپ‌ را از ایسما گرفت و با حرکت به سوی دروازه استقلال، صاحب فرصت شوت شد اما ضربه پُرقدرت او را حسینی درازکش به کرنر فرستاد.

دقیقه 77: نفوذ و پاس عرضی غفوری به پشت محوطه جریمه را امید نورافکن پس از یک سر توپ و شوت پای راست به سوی دروازه کوبید اما ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه الدحیل اوت شد.

دقیقه 77: ناکاجیمای با تکنیک وریا را جاگذاشت و وارد محوطه جریمه استقلال شد ولی شوت بغل پای او را حسینی دفع کرد و در ریباند ضربه سر المعز علی به تیرک افقی دروازه برخورد داشت.

دقیقه 72: ارسال دقیق پاتوسی از روی یک ضربه خطای دوضرب، پشت شش قدم و در فرصتی ایده آل روی سر تبریزی نشست اما او گلزن نبود و ضربه اش به توپ سایید و از دست رفت.

دقیقه 67: الدحیل صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه در موقعیتی ایده آل شد اما شوت زمینی بسام الراوی به قصد عبور از زیرپای دیوار دفاعی آبی‌ها دراختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 62: ضربه سر پژمان منتظری روی ارسال خوب پاتوسی از بالای دروازه الدحیل به بیرون رفت.

دقیقه 56: پاتوسی از راه دور اقدام به شوت کرد که ضربه خطرناک او گل نشد.

دقیقه 49: پاس در عمق المعز علی از بین غفوری و دانشگر به علی عفیف رسید که ارسال زمینی او را حسینی در حالت درازکش مهار کرد.

دقیقه 43: ایسما به زیبایی از سد بسام الراوی عبور کرد و نفوذ خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه الدحیل داشت اما پاس به عقب کم رمق او به تبریزی نرسید.

دقیقه 39: ناکاجیما با حمل توپ تا پشت محوطه جریمه استقلال پیش رفت که شوت او با عبور از روی سر آرمین سهرابیان، از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 24: تبریزی در موقعیت عالی روی توپ ارسالی کوتاه از سوی سهرابیان چرخش کرد و شوت محکم این مهاجم آبی‌ها با فاصله کمی از کنار دروازه الدحیل عبور کرد.

دقیقه 21: یوسف العربی پاس زمینی ادمیلسون از جناح راست را در موقعیت مشکوک به آفساید تصاحب کرد و در موقعیت تک به تک با حسینی مغلوب رشادت دروازه‌بان استقلال شد. 

دقیقه 13: ارسال زیبای پاتوسی به مقابل دروازه الدحیل را علی کریمی با شوت پای چپ به بیرون زد.

دقیقه 12: شجاعیان توسط مادیبو پشت محوطه جریمه نقش برزمین شد ولی این خطای ایستگاهی در موقعیت عالی را آیاندا پاتوسی با شوت فنی استادانه از بالای دیوار دفاعی الدحیل به تیرک عمودی تیم قطری زد.

گزارش زنده؛ دقیقه 91: استقلال ایران 1 - الدحیل قطر 1 / شوک درآزادی، برتری یک دقیقه ای! | پاختاکور ازبکستان 1 - پرسپولیس ایران 0 / وداع زودهنگام فینالیست با لیگ قهرمانان ، حذفِ پرسپولیس با پنالتی بحث برانگیزی که داور استرالیایی ندید

استقلال که با نتایج ضعیف طی چهار بازی آسیایی قبلی اش با هدایت وینفرد شفر ، بخت زیادی برای صعود ندارد، در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان2019 آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت 20:30 پذیرای تیم پرستاره الدحیل قطر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار در حالی نخستین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در رقابت‌های آسیایی است که دیدار رفت را آبی ها با نتیجه سنگین سه بر صفر واگذار کرده اند تا شانس خود برای صعود را حالا بسیار پایین ببینند. پسران آبی در این بازی هیچ راهی جز برتری ندارند و در صورت گرفتن هر سه امتیاز باید منتظر رقم خوردن نتایج با میل خود بمانند. با هر نتیجه ای به جز برد، استقلال هم مثل پرسپولیس حذف می شود.

استقلال با مجیدی میزبان الدحیل هفت امتیازی و رده دومی است و می خواهد با شکست تیم پرستاره قطری با اختلاف 3 گل یا بیشتر جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد. 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، پاتوسی، اسماعیل گونسالوس و مرتضی تبریزی

ترکیب الدحیل: کلود امین، مهدی بن عطیه، بسام هشام، احمد یاسر، لویز مارتن، یوسف العربی، ناکاجیما، عاصم مادبو، ادمیلسون جونیور، معز علی، علی عفیف

 

..............................................................................................

در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D این مسابقات، پاختاکور و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پاختاکور به پایان رسید. تک گل تیم میزبان را ایگور سرگیف در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پس از دو فصل حضور در جمع چهار تیم پایانی امسال با تقویت در نیم فصل، به فکر فتح جام بودند، با مجموعه ای از اتفاقات وداع زودهنگام و تلخی با آسیا داشتند و امروز در حالی که فرصت داشتند تیم معمولی پاختاکور را مغلوب کرده و به جام برگردند، نتیجه را واگذار کردند و بازی پایانی تشریفاتی شد.

ترکیب پاختاکور: سنجر کواتوف، فرخ سیفیف، شرزود اعظمف، ایگور کریمتس، سردار صبریخاچیف، علیجونوف، سیدیکوف (۲۵-سوبیت سینداروف)، خامروبکوف، جلا‌ل‌الدین ماشاریپوف، مرات بیکمائف (۸۰ ایکور سرگیف) و دراگان چران.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی (۷۰ ترابی)، امید عالیشاه (۶۳ ماریو بودیمیر)، سیامک نعمتی (۸۹ شایان مصلح) و علی علیپور.

ماشاریپوف هافبک چپ شماره 9 تیم پاختاکور بهترین بازیکن میدان بود. او که پیش تر شایعه حضورش در استقلال نیز شنیده می شد، در طول 90 دقیقه نمایش شادابی را ارائه کرد و با انرژی زیاد به مهدی شیری و دیگر مدافعان سمت راست پرسپولیس فشار آورد. او با تکنیک فوق العاده اش بارها از مدافعان پرسپولیس عبور کرد و شاید اگر سیدجلال نبود، چند بار پایه گذار گل های تیمش می شد. علاوه بر او سرگیف مهاجم تعویضی پاختاکور هم نمایش درخشانی داشت و می توانست در مصاف تک به تک دروازه بیرانوند را برای دومین بار هم باز کند که اسیر دستان بلند گلر برجسته ایران و آسیا شد.

آمارِ بازی پاختاکور-پرسپولیس به سود میزبان

شوت: پرسپولیس 12/ پاختاکور  17

شوت در چارچوب:پرسپولیس 2/پاختاکور  4

مجموع پاس: پرسپولیس 340/ پاختاکور 410

مالکیت توپ: پرسپولیس 44.8/پاختاکور 55.2

پاس سالم: پرسپولیس 252 / پاختاکور 338

شرح گل

پاختاکور ۱ پرسپولیس ۰ (ایگور سرگییف- دقیقه۸۶): ایگور سرگیف بازیکن تعویضی پاختاکور توپ ارسالی را از گوشه محوطه جریمه به سمت چارچوب بیرانوند شوت کرد اما توپ پس از برخورد به پای سیدجلال بلند شد و به زاویه پشت سر بیرانوند رفت.

لحظات حساس بازی امروز

دقیقه ۴+۹۰: سرگیف در ضدحمله پشت مدافعان پرسپولیس صاحب فرصت شد و این بار در موقعیت تک به تک سعی کرد بیرانوند را دریبل بزند اما گلر قرمزها توپ را به زیبایی گرفت.

دقیقه ۸۵: ترابی توپ روی هوا را به زیبایی کنترل کرد و روی زمین آورد تا با چرخشی زیباتر به سمت دروازه پاختاکور شلیک کند اما این شوت با تکل مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: پاس دقیق نوراللهی به علیپور رسید و او وارد محوطه جریمه شد و توپ را به بودیمیر سپرد، اما ضربه مهاجم تازه وارد کروات بسیار آرام بود و گل نشد. بودیمیر در این بازی نیز کم تحرک و ایستا نشان داد.

دقیقه ۷۴: سانتر ماشاریپوف یار خطرناک ازبک ها، در محوطه جریمه به چران رسید ولی ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: شوت سنگین سیامک نعمتی دروازه پاختاکور را تهدید کرد، اما راهی به چارچوب نداشت. 

گزارش زنده؛ پاختاکور ازبکستان 1 - پرسپولیس ایران 0 / وداع زودهنگام فینالیست با لیگ قهرمانان ، حذف با پنالتی بحث برانگیزی که داور ندید

دقیقه ۶۳: ماشاریپوف بار دیگر در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما ضربه محکم و درون چارچوب او را بیرانوند با مشت برگرداند.

دقیقه ۶۲: سانتر ماشاریپوف با دفع ناقص بازیکنان پرسپولیس درون محوطه جریمه توام شد تا پاختاکوری‌ها دو بار در موقعیت خطرناک شوتزنی قرار بگیرند، اما هر دو ضربه با دخالت مدافعان قرمز بلوکه شد.

دقیقه ۴۵+۱: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را عالیشاه به تیر دوم فرستاد، کمال با ضربه سر توپ را کاشت، اما در زدن ضربه نهایی باز هم قرمز‌ها موفق نبودند.

دقیقه ۴۲: کرنر ارسالی با ضربه سر بازیکنان پاختاکور دفع شد اما توپ سوم به سیدجلال رسید، ولی شوت او را هم سنجر مهار کرد.

دقیقه ۴۲: سانتر کوتاه سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با شوت سر ضرب علیپور در پشت شش قدم همراه شد، اما دروازه بان پاختاکور زاویه را خوب بسته بود و به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۰: سانتر محمد نادری و کنترل علی علیپور به سیامک نعمتی رسید و او با شوت رو پا توپ را به چارچوب دروازه پاختاکور فرستاد، اما توپ خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: حرکت تیمی بازیکنان پاختاکور از سمت چپ و سانتر به تیر مقابل به سیدیکوف رسید، اما ضربه او بدون مزاحم با واکنش بیرانوند در حالت نشسته به کرنر رفت.

دقیقه ۱۳: ماشاریپوف از روی ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما ضربه او به تیر عمودی خورد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۸: شوت دراگان چران از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار پرسپولیس - پاختاکور

پیش از آغاز بازی
پرسپولیس ایران فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و یکی از چهار تیم نهایی دو فصل اخیر مسابقات باشگاهی قاره ، امروز خارج از خانه به مصاف پاختاکور رفته است تا آخرین شانس هایش برای بقا در مسابقات فصل جاری را امتحان کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که بر خلاف دو فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند، در دو بازی حساس این فصل اسیر اشتباهات محرز داوری شدند و با پذیرش شکست در دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان حالا با چهار امتیاز قعرنشین گروه هستند و راهی جز برتری در خانه پاختاکور ندارند.

این بازی خارج از خانه در ورزشگاه خالی از تماشاگر تاشکند در حالی برگزار می‌شود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای زنده نگه داشتن امید به صعود و صدرنشینی به پیروزی نیاز مبرمی دارند. سرمربی سرخ‌ها که امروز برای انتخاب ترکیب فقط شجاع خلیل زاده را در اختیار نداشت ، تیمش را با ترکیب متفاوتی به زمین فرستاد و بشار رسن، مهدی ترابی و بودیمیر را روی نیمکت نشاند. گفته می شد که ربیع خواه به این بازی نمی رسد اما این مدافع در ترکیب قرار گرفته است.

ترکیب اولیه  پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محمد نادری، احمد نوراللهی، علی علیپور، سروش رفیعی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
درسه بازی حق مارو خوردند همه هم اینومیدونن این حق مانبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
مردم دارن از بدبختی تلف می شن! جنابعالی دغدغت این فوتبالیستهای مفت خورن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حق شما بی عرضگی بازیکناتونه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
پرسپولیس که همه عمر داور می گرفتی... دیدی چگونه داور پرسپولیس گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
تفاوت تیم ها در آسیا مشخص میشه...
ذوب آهن با اینکه تو لیگ ربته نداره ولی کیفیتشو تو آسیا نشون داده
تیم های تهرانی تو مرحله اول آسیا حذف میشن ولی تو لیگ صدر جدول هستن
اونخودتون حساب کنید با کمک کی و چه طوری رسیدن به اون بالا
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
متاسفانه تیم فاقد توان لازم برای بازی سازی و برد حریفهای شرق آسیاست.
نه قدرت چرخش توپ و مالکیت توپ را داشتند و نه توان برنامه ریزی حمله.
بنظرم حریف ها از تیم های ما شایسته تر بودند.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
اینو راست میگی حق شما کل بیت الماله اونم برای باخت پشت باخت . درسته رونالدو جان ؟
پرسپولیس فقط داخل ایران قهرمانه اما در آسیا هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
داخل ایران قهرمان نیست با ضایع کردن حق سایر تیمها
و این هم نتیجه اشقهرمانش کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
به نایب قهرمانی میگی هیچ؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
قهرمان بلعیدن بیت المال
حذف در این مرحله که ناشی از بازی ضعیف بازیکنان تیم و کوچ مربی است خیلی بهتر از اونه که در مراحل بالاتر و با آبروریزی بیشتر حذف میشدیم ، در ضمن وقتی 20 میلیارد از پاداش نایب قهرمانی بین داخلی های تیم و هیات مدیره و اعضاء تقسیم و کاشانی میگه نمیدونم 30 میلیارد باقی مانده چی شد ، همون بهتر که این پولها وارد باشگاه نشه تا ملاخوردی در روز روشن صورت نگیره و حسابرسی کیلو چند
پرسپولیس حریف داور و سید جلال نشد!
خوب داور چینی میبردید تا بازی رو براتون مثل پارسال دربیاره حیف اون داور بخاطر رشوه لو رفت محروم شد ولی حتما کسی رو داشت بهتون معرفی کنه عزیزان پرسپولیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
اینها با داوران ایرانی راحتتر کنار میان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دلا بسوزه بحالتون ؛ بقول داش محمود آبو بریز اونجایی که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
تیم فاقد قهرمانی هیسسسسسسس
همه داورها به ضرر تیم های ایرانی سوت میزنند... اگه درست سوت میزدند الان قهرمان جهان میشدیم. این نگاه خبر گذاری مملکته پنالتی که داور استرالبایی ندید. اره همه با ما دشمنند . بس کنید دیگه
خوشبختانه بازیهای آسیایی نشان از پوچ بودن بعضی از تیم ها دارد!!!

وای به حال لیگی که صدرنشین(البته فرمایشی!!!) در گروه آسیایی خود قعر نشین باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
تیمی که از استقلا خوزستان تو تهران دوتا بخوره چی میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حرف مفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
نگو الان ناراحت میشن
موقعی که مدیریت دو تیم دست دولت است هیچ رقابت واقعی و عادلانه ای در لیگ برتر نیست.سالهایسال است که دولت هرسال تیم استقلال را در ابتدای فصل تضعیف می کند.
فوتبال تحت تاثیر سیاسته باید بپذیربم خارجیها دوستمون ندارن پنالتیمون را نمیگیرن گل آفساید رقیبمون پذیرفته میشه.اول بازی با دیدن داور استرالیایی گفتم برامون خوابی دیده
من واقعا موندم با چه رویی تیمی که هنوز یک قهرمانی لیگ ایران رو نداره چطور طرفدارای پوپولیستیش میان در مورد پرسپولیس کبیر حرف مفت میزنن ، شما حداقل یه قهرمانی بیارین بعد نطقتون باز شه ، رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
قهرمان پوشالی
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
پرسپولیس خمیر درسته
بعد از حذف تیم ملی و گلباران شدن برابر ژاپن حالا قهرمان لیگ برتر هم در بین ۴تیم آخر شده‌کاملا افت و سقوط فوتبال ایران در آسیا مشهود است.
چشمی را چشم زدند
تمام دلخوشی فوتبال دولتی هر سال قهرمان کردن تیم پرسپولیس و شادی سرکاری عده ای است.در میادین بین المللی فوتبال ایران حرفی برای گفتن ندارد حالا که بردن تیم های حاشیه خلیج فارس هم آرزوی فوتبال ایران شده است
رفتم من از یاد ؛ با دست فرهاد!
کار هر بز نیست خرمن کوفتن ؛ گاو نر می خواهد و مایلی کهن!
نتیجه انتخاب های سیاسی مدیرعامل های باشگاه های دولتی و حیف و میل آنها از روی عمد یا سهو و نگهداشتن رییس بازنشسته بر مسند فدراسیون اون هم با شایبه فساد در فدراسیون و خرید ملک مورد دار چیزی جز آبروریزی فوتبال ایران نیست خداجون قربون صبر زیادت برم
کی روش کجایی؟ بیا که بچه هاتو کشتن
بهتررررر
تا کی پول ملتو خرج اینا می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
آره بهتره تمام پول ملتو خرج تراکتور کنن
قضیه رقص عروسه که وقتی بلد نیست میگه زمین کجه. آقا باید قبول کرد که باختید. یا حذف شدید. همینه
فوتبال الکی، تیمهای پوشالی و هزینه سرسام آور. این همه برای هیچ، الان قهرمان افغانستان با پرسپولیس و استقلال چه فرقی داره؟
آسیا دیگر ایران نیست که وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته مسابقات بخواهند از سرخابی ها حمایت کنند و با سایر تیم ها تفاوت قائل بشوند
حیف که تو اسیا داور بیطرف قضاوت میکنه
مجیدی همان اشتباهی را می کند که قبلش استیلی و منصوریان کردند. تشکیل باند پشت پرده، فشار به سرمربی ، گرفتن جای سرمربی در عین بی تجربگی و ناشایستگی، گرفتن نتایج بد، و کنار رفتن و تبدیل شده به مهره سوخته
از ته دل خوشحال شدم
یک مسئله تاسف بارهواداری مردم وجوانان پایتخت وتعصب بیجایشان به آبی وقرمزاست!واقعاچه چیزی ازاین هواداری نصیبشان میشود؟پولش رابازیکنان ضعیف؛مربیان بیسوادوکارنابلدومسئولین نالایق وروسای سرگردان وگیج وویج میخورند!به این هواداران چه میرسدمن هنوزهم بعدازسالهانمیدانم!
تیم های ما ظرفیت و توان رقابت در مراحل پایانی این تورنمنت را ندارند و دیدیم که با حضور بعضا اتفاقی و بدون برنامه ریزی شده در مراحل پایانی به راحتی در فینال قافیه را می بازند،موفقیت اتفاقی رقم نمی خورد
فوتبال ما در حد همین مرحله گروهی این رقابت هاست متاسفانه...
این خودش اثبات می کنه که اگه جو موجود در ایران و حمایت داور و .... نباشه به جای اول و دوم لیگ،سرنوشتشون حذفه
فقط دل ما تبریزیا خنک شد
از تیم دولتی نتیجه ای جز این نمی شد گرفت........... فقط دارند تو خود کشور برای همدیگه حرف می زنند...........
الان نوبت تیم ملی هست که نابودش کنند.....منتظر بمانید...دیگه خواب امثال کی روش را ببینید!!!!
قربون ازبكها برم كه خوب حق پرسپوليس را كف دستش گذاشتن! پرسپوليس بخيالش آسيا هم مثل ايرانه كه يه فدراسيون با وزيرش پشتش باشن و با حق كشي و تباني و تطميع داوران بتونه صعود كنه!
هر دو مستحق حذف بودند و كيفيت پايين فوتبال باشگاهي ما كاملا واضح است.
متاسفانه كمترين نشانه فوتبال كلاسيك و زيبا و حرفه اي در ايران ديده نميشود.
فقط با زدن به زير توپ و توپهاي بلند منتظر اشتباه حريف بوديم و هيچ برتري محسوسي وجود نداشت. توهم بازيكنان و باشگاهها كه حتي قدرت شكست تيم هاي همسايه را ندارند همه را كلافه كرده است.
تمام بازیکنان و مربیان خارجی چه از فوتبال، از بقیه ورزش های ما بیاد بروند.
وقتی ارز نداریم داروی بیماران خاص رو تهیه کنیم، لازم نکرده تو ورزش داغونمون که آخرشم می بینی همه نتایجش رو سایتا شرطبندی رقم می زنند، ارز بی زبون رو خرج کنیم
جوان ایرانی داره کلیه و کبد و قرنیه می فروشه
مدال المپیک نمی خوایم
جام جهانی نمی خوایم
صعود از گروه کوفتی نمی خوایم
بریزید بیرون این خارجیا و دلال هارو
بدبختی فوتبال ایران ناشی از مسؤلانی است که برای بند کردن بعضی ها وزارت فدراسیون وباشگاهرا سپرده اند غیر ورزشیها بنظر میرسد مسؤلین علاقه ای به وجود ورزش ندارند
پرسپولیس تهران با این شکل لوگو یه اسم جعلیه چون پرسپولیس و این شکل لوگو مال استان فارس و شیرازه باید ای کاش شیراز یه تیم داشت تو لیگ برتر به نام پرسپولیس شیراز که بیشتر بهش میاد.متاسفانه اسم پرسپولیس رو هم به غارت بردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان