بازدید 6371

پول پاشی گسترده در طرح تحو ل سلامت مانع خدمات رسانی درمانی

نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه عمده سود ناشی از اجرایی طرح تحول سلامت نصیب پزشکان شده است،گفت: پولپاشی گسترده در طرح تحول سلامت مانع خدمات رسانی جامع و مناسب به بیماران است.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 06 May 2019

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت اجرایی طرح تحول سلامت در کشور؛ گفت: بازنگری در اجرای طرح تحول سلامت الزامی است که در اولویت خدمات رسانی در در حوزه بهداشت ودرمان قرار بگیرد و این در حالی است که مزایای طرح تحول سلامت باید نصیب بیماران در دهک های متوسط وضعیف جامعه شود زیرا اقشار مذکور توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکی نیست با پیشگیری از درمان می توان بسیاری از هزینه های سرسام آور درمان را با کاهش روبرو کرد تصریح کرد : نمکی، بازنگری درنحوه خدمات رسانی به بیماران را در اولویت حوزه سلامت ودرمان قرار بدهد تا تمام جامعه بتوانند از خدمات درمانی منصفانه سود ببرند.

منفعت طرح تحول سلامت تنها نصیب پزشکان نشود

وی ادامه داد: طرح تحول سلامت باید سیاستی را دنبال کند که در راستای آن بیماران از خدمات رسانی جامع بهره مند شود نه اینکه طرح تحول سلامت تنها به نفع پزشکان تمام شود و از همین رو باید در سال 98 هوای بیماران بویژه دهکهای اقتصادی پایین جامعه را داشته باشیم.

پول پاشی گسترده در طرح تحو ل سلامت مانع خدمات رسانی بهینه به بیماران

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس بابیان اینکه عمده سود ناشی از اجرایی طرح تحول سلامت نصیب پزشکان شده است یادآورشد: پولپاشی گسترده در طرح تحو ل سلامت مانع خدمات رسانی بهینه به بیماران شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان