بازدید 4255

آخرین اخبار از جست و جو‌ها برای خلبان ناپدید شده

کد خبر: ۸۹۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶ 06 May 2019

خلبان پاراگلایدر که با سه نفر از دوستانش در آسمان بزارجان پرواز درآمد به طور ناگهانی ناپدید شد و با گذشت چند روز از ماجرا تلاش‌ها برای پیدا کردن ردی از او همچنان ادامه دارد.

به گزارش میزان، بعدازظهر روزجمعه بود که روستا به همراه سه نفر از دوستانش از بوشهر راهی سایت پرواز برازجان شدند تا از آنجا به سمت فیروزآباد با پاراگلایدر پرواز کنند، اما ماجرای این پرواز با ناپدید شدن یکی از آن‌ها گره خورد.

سهیل باریکانی دوست صمیمی روستاست و از همان روزی که خبر ناپدید شدن رفیقش را شنیده خودش را به منطقه رسانده. او به خبرنگار میزان می‌گوید: بعدازظهر بود که دوستم به همراه سه نفر دیگر از سایت پرواز برازجان پروازشان را آغاز کردند، اما روستا هیچ وقت فرود نیامد.

او ادامه می‌دهد: ابتدا مسئله جدی به نظر نمی‌رسید، اما بعد از چند ساعت وقتی همراهانش نتوانستند با او تماس بگیرند و اثری از پیدا کنند ماجرا فرق کرد. وقتی ما در جریان ماجرا قرار گرفتیم خودمان را به منطقه رساندیم.

وی می‌گوید: دوستم خلبان حرفه‌ای بود و بیش از ۵ سال بود که در این رشته فعالیت داشت، به همین خاطر این احتمال را می‌دهیم در هنگام پرواز از مسیر منحرف شده باشد و به اجبار در محله صعب العبوری و دور از دسترس در منطقه فیروزآباد فرود آمده باشد.

مرد جوان افزود: ما احتمال می‌دهیم روستا در سه منطقه فرود آمده باشد، با هماهنگی‌های زیادی که انجام دادیم روز یک شنبه هلال احمر پروازی روی یکی از این مناطق داشت و امیدوار بودیم ردی از او پیدا کنیم. اما متاسفانه خبری نشد، با این حال نمی‌خواهیم امیدمان را از دست بدهیم. حالا هم تیم‌های پیاده در دو منطقه دیگر به جست و جو‌ها ادامه می‌دهند و قرار است تیم‌های آفرود و موتورسوار هم در منطقه حضور پیدا کنند و جست وجو‌ها را ادامه بدهند. امیدواریم که روستا را پیدا کنیم، پدر و مادرش چشم انتظارش هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان