بازدید 4662

توقیف ۶ هزار گوشی تلفن همراه بدلیل گرانفروشی

کد خبر: ۸۹۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ 06 May 2019

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در یک انبار به نفع دولت خبر داد و گفت: این محموله پس از تأیید به نفع دولت توقیف شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید یاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: متخلف گرانفروشی در شهر تهران به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جریمه نقدی به اتهام گرانفروشی تلفن همراه محکوم شده بود که بعد از قطعی شدن حکم، اجرای آن ابلاغ شد، اما با توجه به این که اموال منقول و غیر منقولی از این متخلف شناسایی نشده بود پرونده از آذر سال گذشته راکد بود تا این که با گزارشی مشخص شد این فرد دارای یک انبار گوشی تلفن همراه است.

وی افزود: نیروهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی اداره کل تعزیرات شهر تهران با همکاری نیروی انتظامی به این محل اعزام شدند و پس از اینکه تأیید شد این محموله متعلق به متخلف مذکور است، ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در این انبار به نفع دولت توقیف شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات به پرونده دیگری در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکتی در این استان به اتهام قاچاق ۴۵۰ هزار و ۱۸۲ لیتر گازوئیل به پرداخت ۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال جزای نقدی علاوه بر مصادره این مقدار گازوئیل محکوم شد.

رایگانی افزود: در پرونده‌ای دیگر در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با گزارش نیروی انتظامی استان، محموله لوازم یدکی کشف شد که متهم به دلیل نگهداری کالاهای قاچاق به پرداخت ۳۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و محموله به نفع دولت ضبط شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر