بازدید 26545
آخرین تحولات فلسطین؛

حمله گسترده اسرائیل به نوار غزه/ شلیک ۶۰۰ موشک به عمق سرزمین‌های اشغالی/ انهدام جیپ ارتش اسرائیل توسط موشک مقاومت+ فیلم

از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، فلسطین شاهد تحولات خشونت باری بوده و جنگنده‌های صهیونیستی بار‌ها حملات گسترده‌ای علیه مردم غزه راه اندازی کردند. حملاتی که البته از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی بدون پاسخ نماند و بیش از ۶۰۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 05 May 2019

از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، فلسطین شاهد تحولات خشونت باری بوده و جنگنده‌های صهیونیستی بار‌ها حملات گسترده‌ای علیه مردم غزه راه اندازی کردند. حملاتی که البته از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی بدون پاسخ نماند و بیش از ۶۰۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

به گزارش «تابناک»؛ در همین رابطه، شبکه خبری اسکای نیوز عربی، روز یکشنبه گزارش داد: اسرائیل ساختمان امنیت داخلی حماس در منطقه «حی الرمال» در نواز غزه را بمباران کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد: در پی حمله جنگنده های اسرائیلی به اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه، دو فلسطینی کشته شدند.

بر اساس این گزارش، قایق های اسرائیلی همچنین ساحل غزه را بمباران کردند.

گزارش ها از نوار غزه حاکی است، شمار فلسطینی هایی که در پی حملات امروز اسرائیل به نوار غزه کشته شدند به 15 تن افزایش یافته است.

علاوه بر این شمار زخمی شدگان نیز به ۱۰۵ تن رسیده است.

از سوی دیگر، خبرها حاکی از کشته شدن 4 سرباز صهیونیست حکایت دارد.

آخرین خبرها از غزه

***

آژیرهای هشدار در «بئرالسبع، نتیفوت، عراد، اشکلون، شورای منطقه‌ای اشکلون، ناحل عوز و غیره» به صدا درآمد.

تعداد بازدید : 6552

عراد در 73 کیلومتری شرق نوار غزه قرار دارد. فاصله عراد با غزه کمی بیشتر از فاصله تأسیسات اتمی دیمونا با غزه است که حدود 70 کیلومتر است.

حمله گسترده اسرائیل به نوار غزه/ شلیک 600 موشک به عمق سرزمین های اشغالی/ انهدام جیپ ارتش اسرائیل توسط موشک مقاومت+ فیلم

به گزارش الاقصی، توپخانه های رژیم اشغالگر صهیونیستی یکی از نقاط مراقبت نیروهای مقاومت فلسطینی را در منطقه عبسان در شرق خان یونس گلوله باران کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند که یک دستگاه جیپ ارتش اسرائیل در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه با موشک کورنت منهدم شد. 

تعداد بازدید : 4614

رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان درخواست کرده در تشییع جنازه فرد صهیونیستی که دیروز در عسقلان کشته شد، شرکت نکنند تا از راکت‌های مقاومت در امان باشند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده «ابوشهلا» در «بنی سهیلا» در خانیونس،  منزل خانواده «عقل» در النصیرات و خانواده «ابوالروس» در شرق رفح حمله کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز یک زمین زراعی در شمال «بیت‌لاهیا» را هدف قرار داد.

***

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین از موشک باران شهرک صهیونیست نشین اوفاکیم خبر داد.
***
 
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: یک فرمانده بلندپایه نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد، تاکنون بیش از ششصد موشک از نوار غزه شلیک شده است.
***
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی، زمین های کشاورزی را در دو منطقه العمور و صوفیا در شرق رفح بمباران کردند.
***
وزارت خارجه امریکا، همان گونه که انتظار می‌رفت، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم و حملات راکتی حماس و جهاد اسلامی را محکوم می‌کنیم.»
­
***
شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: یک افسر اطلاعاتی اسرائیل در حمله موشکی به شهرک عسقلان کشته شد و حال دو سرباز اسرائیلی هم که در این حمله زخمی شدند، وخیم گزارش شده است.
***
به گزارش خبرگزاری آناتولی، سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در بیانیه ای از جامعه بین المللی خواست محافظت از مردم فلسطین را تأمین و اسرائیل را به پایان دادن به تهاجم خود به غزه وادار کند.
***
به گزارش تلویزیون المیادین، یکی از فرماندهان گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه اعلام کرد با ادامه حملات و اجرای سیاست ترور، مرحله درگیری محدود پایان می یابد و وارد مرحله جنگ نامحدود خواهیم شد و دشمن صهیونیستی تاوان آن را با جان سربازان و شهرک نشینان خواهد داد.

***

از سوی دیگر، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه، تأکید کرد، اگر در چند ساعت آینده حملات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، گروه های مقاومت مرحله جدیدی از پاسخ به این حملات را آغاز خواهند کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شهرداری شهرک نتانیا دستور باز شدن درهای پناهگاه ها را صادر کرد.

همچنین مراسم تشییع پیکر «فلسطین ابو عرار» زن باردار فلسطینی و پیکر کودک فلسطینی «سبا ابو عرار» که در حمله هوایی اسرائیل در نزدیک خانه اش به شهادت رسیدند. صدها فلسطینی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر «سبا ابو عرار» و عمه اش «فلسطین ابو عرار» شرکت کردند. این کودک چهاردهماهه به همراه عمه اش بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیک خانه شان به شهادت رسیدند.

خانواده این زن فلسطینی گفتند، وی به همراه برادر زاده چهارده ماهه اش به شهادت رسید. در خبرهای قبلی گفته شده بود، این زن مادر این کودک است اما خانواده وی تأکید کردند که وی عمه این کودک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها