بازدید 18270
هزار و ششصد و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پاسخ ظریف به الجزیره در مورد احتمال کاندیداتوری‌اش در ۱۴۰۰/دلالان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از «ارز جهانگیری» سود کرده‌اند!/هاشمی برای ۱۴۰۰ برنامه دارد؟/واکنش حسین فریدون به حکم دادگاه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند عبدالرضا عزیزی: باید دست رحمانی فضلی را می‌بوسیدم/ماجرا‌های عجیب پول صیادمنش!/علت زخم‌های صورت شیر ایرانی باغ وحش تهران چه بود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 05 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عبدالرضا عزیزی: باید دست رحمانی فضلی را می‌بوسیدم

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایرناپلاس در پاسخ به واکنش‌ها به این اقدامش اظهار می‌کند: اولاً رحمانی‌فضلی پیشکسوت و بزرگ شهر ماست. ایشان دوره چهارم نماینده شیروان بودند. ایشان نمایندگی مجلس، ریاست دیوان محاسبات کشور، ذی‌حساب در دفتر مقام معظم رهبری، معاون شورای‌عالی امنیت ملی، معاونت سیاسی صداوسیما و معاونت وزیر کشور را در کارنامه خود دارند. الان هم وزیر کشور هستند و در دو دوره متوالی بالاترین رای را از مجلس گرفته‌اند. در این مدت هم کارنامه کاملاً مشخصی در پاکدستی و سلامت داشته‌اند. عزیزی می‌گوید: رابطه من و آقای رحمانی‌فضلی رابطه پروتکلی وزیر و نماینده نیست. رابطه استاد ـ شاگردی است و من شاگرد ایشان هستم. ایشان بزرگ شهر ما و استان ما هستند و برای ایشان حرمت قائلیم. من اصلاً توجه نمی‌کنم که ایشان وزیر است و من نماینده هستم و باید مؤآخذه و استیضاحش کنم. وقتی وزیری صادقانه کار می‌کند، به جای سؤال و استیضاح، باید دستش را بوسید.

استیضاح وزیر ورزش به خاطر حمایت از یک تیم خاص

محمد حسن نژاد در گفت‌وگو با مهر، از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیأت رئیسه مجلس خبر داد. وی با اشاره به محور‌های استیضاح سلطانی فر، گفت: یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش پاک و روحیه جوان مردی در سطح کشور است، اما بررسی اتفاقات هر روزه در مسابقات ورزشی کشور و اقدامات خلاف اخلاق و قانون از جمله شرط بندی نشان از مغایرت ۱۸۰ درجه‌ای وضع موجود با رسالت ورزش و جوانان دارد. نماینده مردم مرند و جلفا درباره دیگر محور‌های این استیضاح، تصریح کرد: ورزش و مسابقات ورزشی باید عامل نشاط و وحدت مردم باشد، اما بررسی اتفاقات به خصوص در استادیوم‌های فوتبال نشانگر این نتیجه تلخ است که این ورزش صرفاً باعث بداخلاقی، فشار روحی و تفرقه قومی شده و وحدت ملی را مخدوش کرده است. حسن نژاد افزود: همچنین وزارت ورزش و جوانان مکلف است به صورت منصفانه و عدالت محورانه الزامات ورزشی و شادابی و سلامت جوانان کل کشور را فراهم کند، اما بررسی بودجه‌ها نشان می‌دهد که حیف و میل در یک باشگاه برابر با بودجه ورزش بسیاری از استان‌های کشور است که این به معنای عدول از رسالت وزارت ورزش و جوانان است و از سوی دیگر به مسئولیت‌های مرتبط با جوانان در این وزارتخانه اهتمام جدی نمی‌شود.

وزیر آموزش‌وپرورش: سند ۲۰۳۰ کیلویی چند؟

بطحایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: سند ۲۰۳۰ به دلایل مختلف قصد تغییر هویت و سبک زندگی فرزندان ما را دارد و ما داریم در مقابل آن مقاومت می‌کنیم، اما یادمان نرود بسیاری مطالب سند ۲۰۳۰ را به شکل متعالی تری در سند تحول داریم. اصلا نیازی به سند ۲۰۳۰ نداریم. درست است که در آن سند به مهارت‌های زندگی اشاره شده، اما یادمان نرود مهارت‌های زندگی از اصول بنیادین سند تحول است. اگر صحبت از عدالت آموزشی می‌کنیم بدانیم که یکی از ارزش‌های تعلیم و تربیت ماست. وزیر آموزش و پرورش افزود: بین دختران و پسران در دستیابی به فرصت‌های آموزشی نباید فاصله باشد. ما خیلی جلوتر این‌ها را در مبانی خود داریم، اصلا ۲۰۳۰ کیلویی چند؟ اگر جایی اشتراک مفهوم است نمیتوانیم اصول خود را کنار بگذاریم، چون ۲۰۳۰ هم آن را گفته است. عدالت آموزشی جزو اولویت‌های اصلی همکارانم است و نباید این سیاست ما را به سند ۲۰۳۰ منتسب کنند.

مخالفت مجمع با استانی شدن انتخابات

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم از اعلام نظر مخالف هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت با استانی شدن انتخابات خبر داد. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با تسنیم درباره بررسی لایحه استانی شدن انتخابات در هیأت نظارت مجمع، گفت: این طرح بررسی شد و نتیجه بررسی نیز در این مورد به کمیسیون مربوطه مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است. وی درباره نظر اعضا درباره این طرح، گفت: اکثریت اعضای هیأت عالی نظارت مخالف این طرح بودند.

پاسخ ظریف به الجزیره در مورد احتمال کاندیداتوری‌اش در ۱۴۰۰

دکتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در انتهای گفت‌وگو با الجزیره با پرسشی درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری مواجه شد. خبرنگار الجزیره از ظریف پرسید: بار دیگر وقتی شما را ملاقات می‌کنیم شما را در کسوت یک دیپلمات خواهیم دید یا کاندیدای ریاست جمهوری؟ ظریف پاسخ داد: شما من را به عنوان یک پروفسور (استاد دانشگاه) خواهید دید. این پاسخ به معنی رد تلویحی حضور ظریف در انتخابات ریاست جمهوری حداقل در شرایط فعلی تلقی می‌شود.

کواکبیان: کارگران و معلمان بازداشت شده در مقابل مجلس باید آزاد شوند

مصطفی کواکبیان نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: چرا وزارت کشور مکانی برای تجمع آرام صنفی معلمان و کارگران تدارک نمی‌بیند و مجوزی قانونی برای تجمع آن‌ها بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی فراهم نمی‌کند. این درخواست را دارم که اگر کارگری یا معلمی در مقابل مجلس دستگیر شده است آزاد شود. وی هم‌چنین با اشاره به اخبار منتشره درباره قیمت بنزین افزود: بیان موضوع گران شدن بنزین موجب ایجاد التهاب برای مردم شد. هنوز مراجع رسمی این موضوع را اعلام نکرده بودند که برخی خبرگزاری‌ها این موضوع را بیان کردند. این موضوع مغایر امنیت ملی است.

ماجرا‌های عجیب پول صیادمنش!

امیرحسین فتحی با توجه به نزدیکی به هفته‌های پایانی، علاقه‌ای نداشت تا در داخل تیم همه با خبر شوند کار انتقال اللهیار صیادمنش به تیم فنرباغچه ترکیه تمام شده و حتی پول او را هم گرفته‌اند. فتحی سیاست جالبی در پیش گرفته بود. او به اللهیار هم گفته بود فعلا در این باره به کسی حرف نزند. مدیرعامل استقلال در واقع می‌دانست اگر در داخل تیم این خبر منتشر شود که باشگاه یک میلیون دلار از این انتقال گرفته، سریع بازیکنان طلب‌شان را می‌خواهند و در آن صورت بخش عمده‌ای از پول خرج می‌شود. این سیاست، اما زمانی برچیده شد که خلیل زاده عضو هیأت مدیره در مصاحبه‌ای رادیویی اعلام کرد اللهیار را فروخته اند و پولش را هم گرفته اند. بد نیست بدانید از همین دیروز بازیکنان به تکاپو افتادند که پول فقط به خارجی‌ها نرسد. باشگاه استقلال از همین حالا برای یک میلیون دلار برنامه ریزی کرده. قرار است این پول فقط و فقط به خارجی‌ها برسد. بخش عمده آن هم برای فسخ قرارداد وینفرد شفر هزینه خواهد شد.

روایت ارسال سی هزار نامه بابک زنجانی به دادستانی از زبان وکیلش

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی با اشاره به صحبت‌های دادستان سابق تهران مبنی بر ارسال ۳۰ هزار نامه از سوی بابک زنجانی و خواندن آن‌ها گفت: موکلم در شش سال گذشته که در بازداشت انفرادی به سر می‌برد، بر اساس قوانین و مقررات موضوعه و آیین نامه زندان مانند هر زندانی دیگری از حق مکاتبه برخوردار بوده و هست و اینکه این نامه‌ها چه مخاطبی داشته قطعاً مراجع ذی صلاح قضائی و قانونی مخاطب آن‌ها بوده‌اند. /باشگاه خبرنگاران

علت زخم‌های صورت شیر ایرانی باغ وحش تهران چه بود؟

دامپزشک باغ‌وحش شهر تهران گفت: از آنجاکه هیچ پروازی مستقیمی از کشور مقصد (انگلستان) به ایران وجود نداشت، چند سفر زمینی، دریایی و هوایی داشته و در جریان این سفر طولانی صورتش با دیواره‌های داخل باکس انتقال ساییده شده است. «ایلدا» شیرماده خالص ایرانی نیز تا هفته آینده از باغ وحش دوبلین به همتای نر خود «هیرمان» در این باغ وحش می‌پیوندد. /فارس

چهار بار تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نتیجه‌ای نداشته است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته موافقت کردند. کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا گفت: در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی تعداد تحقیق و تفحص‌ها افزایش یافته و چند برابر شده است. در مواد ۲۱۲ تا ۲۱۵ آمده که باید نتیجه تحقیق و تفحص معلوم شود، اما تا به حال چهار بار از بانک مرکزی تحقیق و تفحص به عمل آورده‌ایم که نتیجه‌ای نیز نداشته است. /ایلنا

سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است

نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی صبح امروز موضوعات مختلف در خصوص مسائل منطقه و حوزه بین‌الملل و داخلی مطرح شد. آقای لاریجانی همچنین درباره اصلاح ساختار بودجه توضیحاتی را داد و گفت که قرار است آقای نوبخت سناریو‌های مختلف دولت را در این زمینه ارائه کند. در مورد بنزین فعلاً موضوع سهمیه بندی متوقف است. قرار است دولت و مجلس مشترکا در این باره بحث و بررسی کنند و راهکاری بیندیشند. آقای نوبخت در جلسه امروز فراکسیون مستقلین گفت که دولت سناریو‌های مختلفی برای برای اصلاح ساختار بودجه در نظر گرفته که آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گردن کلفت‌های اخلالگر بازار خودرو شناسایی و اعدام شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: معتقدم برای از بین رفتن التهابات لحظه‌ای بازار خودرو باید دو اتفاق در سطوح تصمیم‌گیری و اجرایی بیفتد. اول اینکه مقامات امنیتی و قضایی به این مسئله ورود و با مافیای داخل و خارج صنعت خودرو برخورد قاطع و جدی کنند و اخلالگرانی که لحظه‌ای موجب التهاب بازار و افزایش قیمت‌ها می‌شوند را دستگیری، محاکمه و حتی به مرگ محکوم کنند و دوم آنکه وزیر صنعت، معدن و تجارت «حاشیه بازار» را از چرخه قیمت‌گذاری خودرو حذف کند. قیمت‌گذاری خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار از یک سو سود بی‌زحمتی را عاید دلالان و خودروسازان کرده و از سوی دیگر تعادل قیمت‌ها در بازار خودرو را از بین برده و مفسده‌انگیز شده است. /ایسنا

دلالان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از «ارز جهانگیری» سود کرده‌اند!

دهقان، نماینده مجلس گفت: دلالان در سال ۹۷ از مابه التفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی که به برخی شرکت‌ها و افراد واگذار شده، حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سود کرده‌اند. دولت در سال ۹۷ بیش از ۲۰ میلیارد دلار ارز به نرخ دولتی به وارد کنندگان اختصاص داد، مابه‌التفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی به جیب دلالان رفت. قوه قضائیه تا امروز به پرونده تخلفات ارزی ورود نکرده است، انتظار داریم در دوره مدیریت جدید، قوه قضائیه ورود جدی به این پرونده‌ها داشته باشد. / فارس

هاشمی برای ۱۴۰۰ برنامه دارد؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا شما می‌خواهید رئیس جمهور شوید، گفت: چنین قصدی ندارم و یک لحظه هم به رئیس جمهور شدن فکر نمی‌کنم. این کار مسئولیت بالایی دارد که فکر نمی‌کنم از پس آن بربیایم. به روحانی رأی دادم راضی نیستم، اما هنوز نمی‌خواهم رأی خود را پس بگیرم.

واکنش حسین فریدون به حکم دادگاه

حسین فریدون در واکنش به حکم دادگاه بدوی ضمن رد اتهامات مطرح علیه وی اعلام کرد که نسبت به این حکم درخواست تجدید نظر خواهد داد. حسین فریدون در واکنش به محکوم شدنش از سوی دادگاه بدوی به حبس اظهار کرد: صرف نظر از نقض صریح قانون در جریان اطلاع‌رسانی این پرونده، اتهامات مطرح علیه اینجانب در دادگاه و پاره‌ای از رسانه‌ها را قویاً و مطلقاً رد می‌کنم و به آن معترضم. وی همچنین عنوان کرد: به دلیل ریشه نداشتن این اتهامات در واقعیت و به امید صدور حکم عادلانه، جهت اثبات بی‌گناهی خود، درخواست برگزاری دادگاه تجدیدنظر را تسلیم مقامات قضائی خواهم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۷
یعنی با چه رویی از انتخابات صحبت می کنید من که موندم توش!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
امروز برای اولین بار فیلم کامل زنده سوزاندن خلبان اردنی را که توسط جنایتکاران کثیف، بی فطرت، بی روح و بی مغز داعشی کشته شد، مشاهده کردم و به این نتیجه رسیدم که به هیچ وجه نباید وطنم درگیر هیج جنگی بشه چون با کوچکترین ناامنی ای در ایران، این جانیانِ از خدا بیخبر وارد کشور خواهند شد
حتی اگر ما حریف آمریکا هم باشیم، کشور و مردم ما هستند که جانشان از جهات مختلف به خطر می افتد و مردم آمریکا فرسنگها و فرسخ ها آنطرف هستند که دست هیچکس به آنها نمی رسد
همسایگان ماهم که یا خودشان درگیر جنگ با تروریست اند و یا از راه های گوناگون میخواهند تروریست ها را به درون ایران بفرستند
میگن بالاترینِ نعمت ها سلامتیه اما بنظرم قبلش امنیته که به هیچ وجه به هیچ وجه نباید از دستش بدیم
خدایا بینهایت مرتبه شکرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تا چند وقت دیگه با این تورم فقط دو طبقه خواهیم داشت. 1- طبقه پزشکان و 2- طبقه فقرا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
بلندترین و سریع ترین "رولر کاستر" ( ترن تفریحی هوایی ) جهان در کشور کانادا افتتاح شد

من واقعا به مردم کانادا حسادت میکنم. مردمی که علارغم اینکه از چندین قومیت مثل سرخ پوست، اسکیمو، فرانسوی، انگلیسی و مهاجران دیگر تشکیل شده اند اما با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی میکنند و هر کس بدون زحمت به حق و حقوق خود میرسد

کشوری که در آن یک مهاجر افغانی وزیر میشه و یک مهاجر پاکستانی شهردار
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
من از علی دایی خوشم نمیاد اما یک ویژگی اخلاقی خیلی خوب داره و اون هم شجاعتش هست و از بیان حرف حق هیچ ترسی نداره
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
جناب خان محمد امروز بنده هم در تلویزیون دیدم که 4نفر در آفریقا بر اثر گرسنگی مردند وهزاران بار خدا رو شکر کردم که نان بربری دارم !!!!!حرف رایگان زدن آسان است .
ناشناس
| France |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
خان محمد اقا.از اونجا که جزو معدود دفعات باهات همنظرم خواستم این نکته رو بگم در هر جنگی در منطقه ما چه در ظاهر برنده باشیم و چه بازنده، در واقع بازنده هستیم و برنده واقعی"کارخانجات اسلحه سازی در انگلستان و امریکا و فرانسه و روسیه"هستن.دوستان شما این نکته را بفهمند نصف مشکلات مملکت حل خواهد شد.نیروی نظامی فقط برای دفاع.تریبونها فقط دعوت به صلح و ارامش.این نسخه پیشرفت یک کشور هست.دنیای امروز دنیای گفتمان،دنیای رسانه،دنیای مشارکت دادن مردم در تصمیمهاست،نبابد اجازه بدیم بقیمت ریختن خون شجاعترین رشیدترین و پاکترین جوانان وطن بازی کثیف استعمار در ایجاد جنگ در این منطقه نفتی ادامه پیدا کنه.اگر در این راه وارد شدی من هم کنار تو هستم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
برای برون رفت از مشکلات عدیده ای که برای مردم ایجاددشده باید دنبال علت بود . آلان اگر روحانی لب باز کند دوباره چنان بهش حمله میکنند که اصلا ایشان انگار رییس دولت نیست ؟ یعنی از فردا بگوید من‌میخواهم در بخش اقتصادی و سیاست خارجی و سرمایه گذاری این‌کارها را انجام‌دهم صدها نفر سیاسی بیکار و روحانی بیکار از سراسر کشور بهش حمله لفظی میکنند .‌انگاری صدها دولت در سراسر کشور مستقر کرده اند که فقط به دولت امر و نهی کند .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
حلول ماه مبارک رمضان را به شما روزه داران و کاربران محترم سایت و خود سایت تابناک تبریک عرض میکنم . امیدوارم که در این‌ماه مبارک کدورت سیاسی کمتر و تحمل انتقادها بیشتر باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حباب بزرگ بورس درحال تخلیه است
شاخص کل بورس فقط دریک ساعت ۴۰۰۰ واحدفروریخت
همه فروشنده شدند
لاکن خوردن آب باعث رفع تشنگی و خوردن غذا باعث رفع گرسنگی میشود
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
خخخ
زوج و زوجه باید سعی کنند در این شرایط اسفناک کشور که شبیه سیاه چاله ای از فلاکت شده زاد و ولد نکنند. و در صورتی که در زندگی خود دچار مشکل شدند هر چه زودتر طلاق بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
بروید پزشک شوید آنگاه خواهید دید که درهای خوشبختی به روی شما باز خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
از نمایندگانی که در درجه اول به فکر انتقال خود به شرکت نفت هستند هیچ انتظاری نباید داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
در اسرع وقت خودت رو به یک پزشک یا روانپزشک نشون بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
جدید اولویت نمایندگاه شده استخدام افراد خانواده و فامیل های خود در شرکت نفت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
در موقع ازدواج دو چیز را خیلی دقت کنید . یکی اینکه تا پولدار نشدید ازدواج نکنید واقعا من با گوشت و پوست دارم لمس میکنم که پول باعث شادی و تفریح و سفر به خارج و وو خواهد داشت دوم اینکه دیگه دوره عاشق و معشکق کتابها گذشته شما یک اماری از طلاق بگیرید همه میگویند در پنج تا دو سال وال مشکل نداشتند مشکلات بعدا ایجاد شد چرا . چون بعد از فروکش کردن غرایز و توقعات رنگ و لعاب ور میفتد و حقیقت روشن میشود و این بخاطر این هست که ازدواج های جدید مقل قدیم‌نیست که از کودکی همدیگر را در روستا یا شهر میشناختند . عدم شناخت خانواده و دختر و پسر حتی در نگاه سیاسی و جناحی هم تاثیر گذار خست الان باید موقع ازدواج پرسید که از کدام‌طیف های سیاسی هستید
جماعت دستبوس 40 بار هم تحقیق تفحص کنند فایده نخواهد داشت
آقای عزیزی
چرا فقط آقای رحمانی فضلی؟؟؟
برید دست تک تک وزرا رو ببوسید همشون دارن به درستی کار میکنن و شما هم کاری به کارشون ندارید و انگار نه انگار که نماینده اید ،نمیبینید وضع جامعه بخاطر درست کار کردن این بزرگواران چقدر خوبه
مثلا وزیر صنعت رو بخاطر باز گذاشتن دست دلالان زحمت کش و پراید ۵۰ میلیونی و وزیر مسکن بخاطر این وضع افتضاح مسکن باید دست بوسشون باشید،یکی دیگه از همکاراتون بخاطر خوب کار کردن وزیر نفت از ایشون تشکر کرد الان دخترش تو وزارت نفت داره کار میکنه
با این وضعیت برای دو روز بعدمان نمی توانیم برنامه ریزی کنیم اما این عزیزیان به فکر 1400 به بعد هستند
به فرموده سعدی:

نیاید به نزدیک دانا پسند ... شبان خفته و گرگ در گوسفند
حدود 20 سال پیش در یکی که در دانشگاه درس میخوندم روزی در سر کلاس در ردیف آخر با یکی از دوستان بودم. ایشان فرد بسیار شوخی بودند و مدام با جوک های خود و مسخره کردن استاد باعث خنده من میشدند. جوری شد که دیگه نتونستم جلوی خندم رو بگیرم. بعد شروع کرد به آدامس جویدن. من داشتم به استاد نگاه میکردم و گفتم الانه که دیگه دو تامون رو بندازه بیرون و بگه برید و این درس رو من برای شما صفر رد میکنم. اما واکنش لیشان برای من بسیار جالب بود. ایشان یک لحظه درس دادن را متوقف کرد و بدون اینکه کسی متوجه بشه به ما فهموند که کارمون اشتباهه و گفت بچه ها درست نیست موقعی که سر کلاس درس هستید با هم صحبت کنید یا آدامس بجوید.

هنوز که هنوز هست این کار ایشان در یاد من هست و خداوند هر جا که هستند ایشان را سلامت نگه دارند.

گاهی اوقات بخشیدن خیلی بهتر از انتقام هست و لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست. افراد بزرگی مثل نلسون ماندلا که حکومت آپارتاید آفریقای جنوبی بیش از 20 سال از بهترین سال های عمر او را با زندان از او گرفت بعد از اینکه به قدرت رسید همه سفید پوستان و حتی زندانبانان خود را بخشید. او با این کار خود را جاودانه نمود. اکنون در هر جای این کره خاکی که اسم ماندلار را بیاورید کسی نیست که با او آشنا نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
اینایی که گفتی یعنی چه؟
حالا ما باید چه کار کنیم؟
باز سعدی فرمود :

ریاست به دست کسانی خطاست ... که از دستشان دستها بر خداست
.
خرابی و بد نامی آید ز جور ... رسد پیش بین این سخن را به غور
علت اینکه اجناس نوبتی گران میشوند چیست؟ابتدا گوشت مرغ و گوسفند.بعد گوجه و پیاز.بعد شکر.بعد خرما و تن ماهی.بعد ماکارونی.بعد برنج؟من بشما میگویم.این دلالهای حقیر که ۸۰ میلیون را گروگان خود گرفته اند سرمایه ناپاکشان را از یک قلم جنس به جنس دیگر منتقل میکنند و با ایجاد جو روانی و صفوف خرید ، بعد از سود کثیف سراغ قلم بعدی کالاهای اساسی میروند‌.فقط مانده ام این وسط نظارت کجاست؟اقای دایی دیروز مطلبی عنوان کردند که روشن شد چرا با مافیای تابوت سازی برخوردی نمیشود؟چون به جایی وصل هستند که از خطوط قرمز محسوب میشود!!!.نکند این دلالان مواد غذایی هم به جایی وصل هستند که دستگاههای نظارتی اجازه ورود ندارند؟
قوه قضائیه تا امروز به پرونده تخلفات ارزی ورود نکرده است!!!
بدون شرح
دولت از قبل همه بازیهای پشت پرده ترامپ رو میدونست و برا همین با بازی دادن بازار ارز خیلی راحت کلی از
کسر بودجه 98 رو با این جینگولک بازی جبران کرد. واقعا شما ها کی هستین؟ برا کی کار میکنین؟ مردم؟ نظام؟ خودتون؟ خودشون؟ کی؟ کیا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
معلومه برای کی کار میکنند !!!!!!!!؟!!!!!!!!!!!
1.جواب دکتر ظریف معنایش نه تنها رد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری بود بلکه رد دیپلمات بودن برای دوره بعد نیز بود.
2.با نظر سید جواد حسینی کیا کاملا موافقم اما مطمئنم چنین اراده ای وجود ندارد.
حسین فریدون می بایست علنی محاکمه می شد تا اینجور کری نخواند ودادگاه را متهم به دروغ سازی نکند
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مرد حسابی فکر میکنید حکمش چیه ؟200هزارتومان جریمه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حسین فاطمه \ا کجا اینها کجا . باید اسمشون رو عوض کنند
جلوی جهانگیری رو بگیرید
چرا مردم مجبور شوند مشکلات را تحمل کنند؟
چرا دولت شکست خورده استعفا نمیدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دولت بعدی هم سر کار بیارین هیچ‌ نخواهد بود .‌ گرانی را تحمل کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
تعجبم از شماهایی که دل به دولت های مختلف خوش کرده اید .
ما رعیت که هر کسی اربابمون بشه فقط صدقه سری سلطنت ملوکانه اش یه فکری به حال قیمتا بکنه
مهندسی رو تا ارشد خوندم که صد بار به خودم لعنت می فرستم چرا بعد دیپلم پی کار نرفتم. الان شبها مکاتبه میکنم بلکه منو جایی را بدن و روزا هم کارگری میکنم
شاگرد لوله کش هستم. جهت اطلاع دوستانی که میگن برو تو فیلدت کار کن. کار کردم ولی غم نان و کم بودن موقعیت های شغلی وادارم کرده برم سمت شاگردی لوله کشی و عصرها هم فلافلی
باور کنین امشب خاستم یه تن ماهی بخرم و دو تا تخم مرغ، دو تا نون و روغن. شد 30 تومن
خدایااااااا خسته شدم. خودت جونمو بگیر
همه مردم به اجماع رسیدند که روحانی و دولتش اگر عمدنداشته باشد حداقل ناتوان است چرا مجلس کار را تمام نمیکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
در دیدگاه فکری شما دولت اصلا معنی نداره . دولت در تعریف شما یعنی گاردریل جاده هست . مشکل به گردن دولت نباشه پس کی قبول کنه اگر از فردا دولت روحانی دست به اصلاحات و اخراج اوامر و اوامل بزند باز شما اه و فعان سر میدهید
منتقد دولت الان همه مردمند
ضمنا اگر روحانی برود لشکر رانت سازان و دلالان هم با او میروند
اگر برود نتیجه اش چیزی نیست جز عزای دلالان و‌ سقوط قیمتها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
من همچنان روحانی را دوست دارم دلیلم این هست که هر چی گفته بود درست بود . یعنی شش سال پیش گفت اگر این کارها انجام‌نگیرد شرتیط بدتر خواهد شد .دقیقا دیوار کشی خیابانها هم درست بود چون بعدا در شورای فرهنگی این بحث ها شکل گرفته بود ولی بخاطر هزینه داشتن فعلا انجام‌ندادند . چون مخارج زیادی داشت که خیابانها زنانه و مردانه شوند چون طکل خیابانها در ایران خیلی زیاد هست حالا ممکن هست کسی قدش بلند تر باشه یا با گداشتن نردبان طرف دیگر خیابان زنانه را نگاه کند
این جهانگیری هم که دلارهارو دادن به گردن کلفتها اونا هم دوجانبه خوردن رفت
مجلس رو باید کلن گل گرفت وقتی میخوان وزیر ورزش رو واسه طرفداری از یک تیم استیضاح کنند واقعا که یک سری یعنی آمارشو بگیری میفهمی کسی که طرح استیضاح داده خودش طرفدار اون یکی تیم دیگه بوده و واسه همین طرح داده
اگر انتخابات هر چیزی استانی بشه یعنی همین انتخابات فعلی که این همه حرف و حدیث توش هست هم دیگه هیچ اعتباری براش نمیمونه و میدونید چه تیپ آدمایی هستند که واسه انتخاب شدن چه کارهایی نمیکنند توی حوزه ای که خودشون توش همه کاری میکنند و این قسمت دموکراسی نصف و نیمه کشور انگار بارش خیلی سنگینه که این رفتارا رو میکنن و آخرش هم انجامش میدن
اون شیرهای بدبخت رو همون جا که زاده شدن و بودن بزارین بمونن بدبختشون نکنید مثل مردم ایران بزارید زندگیشون رو بکنن زبون بسته هارو
اگر اون معلمان مظلوم رو میخواستن آزاد کنن اصلن دستگیرشون نمیکردن
خیلی مسخرست که میگن دلال و سودجو این همه پول خوردن اونوقت من بدبخت همش ۱۰۰ میلیون داشتم که میخواستم باهاش یه کاری برای خودم راه بندازم همه بهم گفتن دلار بخرم نخریدم به خاطر اینکه رئیس جمهور و همین آقای جهانگیری بهمون گفتن نخرین و دروغ گفتن و من الان اون پول رو نابود شده دارم که باهاش هیچ غلطی نمیشه بکنم چون به حرف مسئولان گوش کردم و در راستای منافع ملی نتیجش این شد که همه دارن به ریشم میخندن و دیگه چیزی ندارم و با کارشناسی ارشد برق ۳۶ سال سن و تسلط به ۲ یا ۳ زبان دیگه و کلی مدرک و تخصص الان بیکارم و مجردم و خرجم رو پدرم به زحمت میده این نتیجه اعتماد به مسئولان بود و من الان افسرده و بیکار و داغونم و الان چی میشه بعد از این هیچی نمیشه من بدبختتر میشم و اون افراد که خوردن و بردن باز هم بیشتر میخورن و میبرن کدومشون دلار نخریدن بخاطر حرف این آقایان و چرا اگر من میرفتم بهم اینقدر ارز نمیدادن الان میدونم همه این دلالها که مودبانه دزد میشه همون آشنایان و دوستان و بستگان هستند و من احمق غریبه ام فقط

یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
افرادی با مدرک بالاتر از شما و پولی کمتر از شما هم هست
غصه نخور
مطهری ظریف جهانگیری لاریجانی و اصلاح طلبای دیگه کسی بهشون رای نمیده الکی خودشون نکشن مردم به کسی که مدیر مدبر کاری باشه رای میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
شما بگو ما بهمون که گفتی رای میدیم.میدونیم که
:)کاندیدای شما حرف نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
من هر کسی شعار اصلاحات بدهد رای میدهم‌حتی اگر به شعارها عمل نکند چون آن شعارها انجام شدنی نیست . پس چون ان اصلاحات انجام نشود گرانی هست پس من‌گلایه از دولت ندارم .‌این گرانی جز لاینفک شده
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دوست عزیز دیگه کسی رای نمیده !!!!حالا شما دنبال نفرش میگردید؟
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
واقعا انتظار داری کسی دیگه رای بده ....
وزیر اموزش پروش هنوز مطلب ۲۰۳۰را نگرفته که عدالت در اموزش و رفاه و اسایش ..... منطور ۲۰۳۰ این هست که دانشجو . محصل . دکتر و مهندس به دلایل سیاسی و همان الگوهایی که شما ازش حمایت میکنید از دانشگاه اخراج نشود .از مدرسه اخراج نشود از اداره اخراج نشود . علت بخاطر این هست که وزیر جان هنوز جرم سیاسی تعریف نداریم . هنوز در رای که به روحانی دادیم نمیدانیم که حقوق شهروندی و ازادی عقیده و بیان چی میشود
عدم پیگیری قضایی جهانگیری و رانتسازها، جرات و جسارت دلالها و رانتخوارها و نتیجتا گرانی را بیشتر میکند
وقتی افرادی پیدامیشوند که دست بوس روحانی و‌ وزرایش میشوند خب طبیعی است توهم‌ خوب بودن پیدا کنند و استعفا ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دست بوسی روحانی را فقط دیدی دست بوسی افراد دیگر را در کلیپ ها ندیدی ؟ قرار بود دست بوسی و تعطیم و کرنش دیگه نباشه چون امسال در دهه فجر قبل از انقلاب اکثر شبکه داخلی مستند ساختند که امرا و وزرا و کارمندان دست بوسی و تعطیم و کرنش میکردند و بخاک میافتادند الان‌چرا . این‌کرنش ها در سیاست راه ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دست بوسی در هر شکلی درست نیست
جناب ظریف شما و خیلی ها که پرفسور ید شکسته نفسی نفرمایید چرا سال1400
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
.پرفسور پایمال کردن حقوق مردم
جان هرکی دوس داری درس نده که چند تمدن رو منقرض می کنی
مرگ بر مادورو
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مرگ بر دیکتاتور
تنهاراه نجات استیضاح روحانی است
اصولگرایان سطح پایین مشغول خراب کردن روحانی هستند بخصوص که می دانند روحانی بنای جواب دادن به انها را در این شرایط اضطراری و برای ارام نگه داشتن جو اجتماعی را ندارد و گرنه در دوره ریاست جمهوریش یکی دوبار چنان به برجکشان زد که هنوز گیج می زنند مردم نباید تحت تاثیر جو سازیهای کسانی که سواد درست حسابی ندارند قرار بگیرند شرایط مالی و جهانی و سیاسی دولت را در نظر بگیرید وجود مراکز چند گانه قدرت در ایران که از خودرو سازی تا برنامه های تلویزیونی را تحت نفوذ خود دارند کسانی که در سایه و بعضا با کمال وقاحت علنا جلوی خواست مردم می ایستند و می خواهند تمامی تلاشهای روحانی را برای رفاه مردم را مردم نبینند نبینند بنزین و نان هفت ساله تکان نخورده نبینند دلار شش سال تکان نخورد یادشان از خزانه خالی احمدنژاد برود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
روحانی دولت بی تفنگ‌هست . شما در دنیا بررسی کن ببین دولت بی تفنگ کجاست اگر هم باشد دمکراسی حاکم هست یعنی اگر مردم در راس کار و تصمیم‌گیر باشند یعنی سیاست گذاری کلان کشور را هم‌مردم انجام میدهند . بگو چطوری ؟ مردم امریکا به شعارهای ترامپ‌رای دادند ولی به کلینتون رای ندادند . حالا پرسش این هست که ترامپ باید به وعده انتخاباتی خودش عمل کند اگر عمل نکند یعنی به شعور و اعتماد مردم‌ بی احترامی کرده . حالا در ایران برتی ماسمالی کردن انتخابات میگویند یا یک چیزی گفتیم و مردم پای صندوق بیایند ایا واقعا در دمکراسی این روش اعتماد مردم پسندیده هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
فعلا که گزینه بهتری از روحانی ندارند .مثلا چه کسی را بگدارند که بتواند مشکلات را کم کند آن فرد اقتصاد دان اگر قرار باشد اصلاحات را انجان دهد اصولگرایان اجازه ان کار را میدهند .
آقایان چند هزار میلیارد وام گرفته اند و یه معامله کوچلو کرده اند دوباره برگردانده اند این که جرم نیست !
کیفیت زندگی در ایران در سالی که گذشت 1000 درصد کاهش یافت
یک تن ماهی یک دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
هموطن عزیزم پارسال این موقعها یک و نیم دلار بود ها
وزیر آموزش پرورش بفرمایند در زمینه هشدارهای جنسی با توجه به فجایعی که برای بچه ها پیش می اید و هر از چندی فاش می شود چه کار کرده اند و در سند داخلی چه تدبیری اندیشیده شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
در سند داخلی اقای ازغدی گفتند که صیغه بهترین راه حل و راه میانبر هست سن و سال هم ندارد بلکه نیاز ایجاب میکند . دوم اینکه ازدواج دایم هم سن برابر نیاز نیست منطور مخالفت صریح انقلابیون با همین بند هست برابری جنسیتی . یعنی دختر ۹ سال با مرد ۶۰ سال طبق شرع و قانون جایز هست حالا مغایرت ها را با عقل و تجربه مقایسه کن بعد میفهمی
ناشناس
| France |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کودکان؟منظورتون زیر ۹ سال هست دیگه چون بالای ۹ سال از نظر شما اونقدر کامله که باید تمام مسائل جنسی رو بدونه
از مسیولین کمال تشکر را داریم که تنوع میدن به گرونی ها تا ما خسته نشیم
وای به این دولت بی تدبیر

یعنی جواب مردم را چطور میخواید بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
مثل آب خوردن ..نگران نباش.
تا۱۴۰۰باروحانی
هرهفته یه چیز گرون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
هیچی گران نیست شایع سازی نکن . دلار که گران بشه همه چیز گران‌میشه . اول برو تحقیق کن چرا قیمت دلار بالا رفت تا بعد . برو تو سایت کموسیون اقتصادی مجلس نمایندگان در ان سایت سخنان‌جالبی دارند
نمک هم داره گرون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
نمک ولش کن نمکدان چی گران میشه . سدر و کافور چی
دنیا تو چه فکریه ایران تو چه فکری.

یه جای دنیا تو فکر ساختن مناطق مسکونی تو مریخ هستن یه جایی مثل ایران هنوز تو تامین اب و نونشون موندن واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کدام‌دنیا . دنیای ممالک عربی یا مگالک غربی . در ممالک غربی رفاه مردم خوشحالی مردم در اولویت هست در ممالک عربی و خاورمیانه میخواهند همان خوشحالی و رفاه عربیها را هم‌از انها بگیرند و مثل کشور خودشان دزست کنند
یه نفر میشه بگه تو این مملکت چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
نننننننننننننننننننننننننننههههههههههههههههههههههههههههه....
سلطان تن ماهی
فقط صف تن ماهى نديده بوديم، خدايا شكرت اينم ديديم هورااااا
دونالد ترامپ
مرگ بر مردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وای بر سوسیالیزم و پوپولیسم .‌برای اینکه این دو تفکر وقتی اولی سرمایه داران و کارخانه داران را در ۱۹۱۸ دار میزد که به عدالت برسد ولی فایده نداشت و دومی هم بدون برنامه فقط شعار شعار باز برنامه ای نداشت فقط راحت ترین روش این بود که از ثروتمند بگیرید به فقرا بدهید بدون اینکه بداند راه حل عبور از فقر چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
البته مردم از نوع درجه دوش
میگین دلالان حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان ار ارز جهانگیری سود کرده‌اند.
اگر بجای این یارانه های غیرمستقیم، یارانه مستقیم داده بشه به افراد نیازمند، فقر ریشه کن میشه. اما یک عده نمیخوان چنین بشه! چون این وسط از این رانتها سود کلانی میبرند!
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
الان عربستان ماهیانه 2میلیون وهفتصد میده به مردم وخودشون برایه خرید تصمیم میگیرند ولی اینجا میدن به تعدادی واونا تصمیم میگیرند
امشب دیدم قفسه های ماکارونی یک فروشگاه خالی شده بود البته نه کاملا ولی داشتند زیاد می بردند تن ماهی هم یک نفر را دیدم ده تایی خریده بود واقعا دولت آقای روحانی خیلی عملکرد ضعیفی دارد مثل اواخر دوره احمدی نژاد خانه ها دارد تبدیل به سوپرمارکت میشود
این روزها دغدغه مردم قیمت بنزین و مایحتاج عمومی است ولی امروز بحث اصلی در مجلس توانمند سازی صاحبان خانه های تاریخی بود شاید یکی از آقایان یا دوستانش چنین خانه ای دارد
هيچكس مقصر نيست، مشكل از فرهنگ پوسيده خود ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
حمید جان فرهنگ ما را کی پوسیده کرد .؟
مسوولین محترم به جای اینکه به فکر ۱۴۰۰ بهتره در فکر ۱۳۹۸ باشن اصلا بهتره به فکره فردا باشند.
مردم چه دلخوشی دارند که بروند در صف رای و منتخبشان بیاید همه قیمت کالا و اجناس و عوارض خروج آنها از کشور را ۱۰تا۱۵برابر بیشتر اعلام کند؟آیا همچین افرادی رای دادن می خواهند؟
فریدون محاکمه شد فریدونهای دیگر از جناح دیگر در شبه دولتی ها هم محاکمه خواهند شد یا نه فقط برای ترساندن رییس دولت هست ؟
تا وقتی اخوی حسن و اسحاق، مجرم و زندانی هستند با چه رویی توقع رای گرفتن از مردم را دارند؟!
دایی همه را شناسایی کرده.ولی دیدم که علیه دایی گزارش پخش شد
واقعیت اینه اگه دولت بخاد بنا به گفته روحانی یه نصف روز میتونه دلار رو به زیر ۷ تومن برسونه ولی چکار کنیه که منافعش و کاسبان تحریم در متلاطم کردن بازار برای رفع کسری بودجه است و اصلا براش مهم نیست با اعصاب و روان ملت بازی کنه ؟! اخر این بازارها کی رو بدبخت کنه برای اینکه یه عده سود ببرن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
باز تو که از خرید دلار جا مونده بودی اومدی؟دولت رو همون سیزده و چهارده نگه داره هنر کرده.امروز ۱۵رسید..عدد ۷ رو از کدوم کار کارشناسی اوردی؟تمام اجناس دارن با دلار ۱۴ محاسبه میشن..بازار خودش قیمت رو کشف کرده.حالا شما اومدی و حرف از ۷ تومنی میزنی؟بله ۷ تومن میشه بشرطی که تمام تحریمها لغو بشه و صدور نفت به میزان سابق برگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
نکنه تو دلار ۲۰ هزار تومان خریدی و استرس رسیدن دلار به ۲۰ تومان رو داری تا بفروشی ؟،! نه دادش من جای بد سرمایه گذاری نکردم ؟؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مثل اینکه شما دلار گرون خریدی که از نظر مردم ناراحت میشی ؟؟؟...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
نه ، من ابنقدر بی وجدان نیستم که بخاطر بدبخت کردن هموطنانم دنبال دلار و یورو .. باشم، شما با پرچم بیگانه دنبال این هنرها هستی ؟؟ ن
چرا اینقدر راحت این رافعی داره تهمت فحشا میرنه ، چرا آزادی بیان برای امثال او و عباسی و ازغدی و ... هست و کارگران و معلمان اگه بخاطر درد معیشت معترض بشن به سرعت نور زندان میشن ؟! مدعی العموم کجاست ؟!
مثل اینکه سلطان علی دایی هم خوب زده به هدف که صدا و سیما داره عقده گشایی میکنه ، ایرانی میمیرد ذلت نمی پزیرد .
واقعیت اینه که سونامی وحشتناک کاهش قیمتها در راه است ، چرا کسانی تا حالا میخواستند از این آشفته بازار صیاد کنند به هدفشون رسیدن و از طرفی با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی برای بسیاری از اقلام دست دولت برای تک نرخی کردن باز است ، از طرفی برداشت از صندوق توسعه با اجازه رهبری هم باعث تزریق ارز خواهد شد ، مردم عادی به هیچ عنوات گول سایتهای معاند رو نخورند ، چرا انها فقط به فکر آشفته کردن اوضاع هستند ، باور کنید نصف این تورمی که دامنگیر کشور شده تقصیر خود ماست ، اگه فقط دو هفته شما یه کالایی رو نخرید شک نکید به قیمت تعادلی برمیگرد ، ابن جمله که کدوم کالاست که بعد از گرانی ارزان شده فقط برای فریب ماست .یادمان نرفته سکه ای در سال ۹۱ تا نزریک به دو میلیون رسیده بود تا ۸۹۰ هزار سقوط کرد ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دکتر جان اینجا ایرانه.سکه الان چنده؟.۹۱ تا ۹۷ میشه ۶ سال.بقول تو سکه ۹۰۰ تومنی شده ۵ تومن.یعنی ۵.۵ برابر در ۶ سال‌کدوم بانک اینقدر سود میده بگو ببرم همونجا.مشکل اینجاست که دکترامون اکثرا مثل شمان و گرنه الان ما هم دوش بدوش المان و ژاپن میرفتیم جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دکتر جان اینا که گفتی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درست ما هممون در یک کشتی نشستیم
اما شما مسئولین و پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان شرکت نفت در VIP هستید
و مردم عادی در پایین ترین قسمت کشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
هیات علمی با حقوق 5 میلیونی؟
ناشناس
| Italy |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
درست مثل تایتانیک که البته موقع سوار شدن به قایقهای نجات اولویت با ازمابهتران و ژنهای خوب است که از همین حالا در بلاد کفر جا گرفته اند
جوادزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حقوق استاد دانشگاه که تازه استخدام شده حدودا سه و نیم میلیون است. یعنی طرف رفته حدود یک سوم زندگی خود را درس خونده و حالا آمده کار کنه و درس بده با ماهی سه و نیم میلیون. شما اگر رفته بودی پنچرگیری یاد گرفته بودی الان ماهی هشت میلیون داشتی.
اگر سر چهار راه شیشه ماشین پاک کنی ماهی دوازده میلیون گیرت میاد. بدون اینکه یک سوم عمر خود را به هدر بدی.
توی این همه حقوق بگیر نجومی چرا به استاد دانشگاه گیر میدی؟ یه استاد با پژوهش های خود برای مملکت افتخار و اقتدار میاره. برو سراغ بقیه.
آیا ۲۰۰ هزار میلیارد نمی توانست ارزش پول ملی را حفظ کند آیا با این پول تا چند روز می توانستیم بدون نفت کشور را اداره کنیم و آیا نباید با درایت این پول از این دلالان پس گرفته شود و آیا های دیگر که هیچگاه پاسخی برای آن از دهان مسئولین نخواهید یافت و این نشان می دهد که مردم باید در انتخاب نمایندگان و رئیس جمهور و وزرایش شرایطی مالی قرار دهند و هر یک از آنها بطور رسمی حداکثر حقوقی که باید دریافت کنند را در هنگام انتخاب شدن ذکر کنند و بر حقوق آنها نظارت کامل اعمال شود تا نماینده و وزیر هواپرست و خادم مشخص شود.
من فکر کنم مردم ما نسبت به سالهای گذشته تفاوت کرده اند و از بسیاری ناامید شده اند. چون وضعیت تورم در سال جاری بسیار رنج آور و عملا زندگی مردم را مختل کرده است بخصوص اینکه اکثریت جامعه فهمیده اند که یکی از علت های تورم و گرانی هجوم برای خرید کالا و عدم تحریم آن توسط مردم بوده است و جریان خودجوش مردم در کمک به سیل زدگان هم دلیلی بر این موضوع است و این یک نقطه امیدوارکننده ای است که مردم دست به دست هم بدهند و به جای صف کشیدن برای یک کالای افزایش یافته تا مدتی از خرید آن امتناع کنند. ضمن اینکه اگر دلالی دنبال خرید کالایی است باید خریدار و مصرف کننده ای وجود داشته باشد که بخواهد به آن گرانتر بفروشد و اگر مصرف کننده که ما هستیم آن کالا را نخریم دلال ضرر خواهد کرد.
تنها یک راه حل وجود دارد و آن هم آزاد سازی مطلق قیمت ارزها بخصوص دلار است. سعی در کنترل و تعیین قیمت دستوری برای دلار ام المسائل مسائل شماست. بعضی از مسئولین این را نمیفهمند و آنها هم که میفهمند جرات اقدام و تصحیح روش ندارند. هر روز که این امر به عقب میفتد بیشتر در پیچ و تاب این افعی گرفتار میشوید
200000 میلیارد تومن! اونوقت کل بودجه ای که برای مملکت بستند چقدربوده؟
البته این ها خیلی مهم نیستن. مهم قیمت زولبیا بامیا بوده که دست دلال ها رو کوتاه کردن. از اونا.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر