بازدید 6210

بود و نبود برجام دیگر برای ایران فرقی نمی کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به لغو برخی از معافیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: روسیه به احتمال در مقابل آمریکا می‌ایستد اما اروپایی‌ها در این مدت رفتار غیرمسئولانه از خود نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 05 May 2019

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، درباره عملکرد اروپایی‌ها در مقابل لغو معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران، گفت: مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی در دیدارها و مذاکرات مختلف به صراحت اعلام کردند که رفتارهای اروپایی‌ها در برابر اقدامات آمریکا علیه ایران غیرمسئولانه است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اروپایی‌ها به نظر از سر ضعف اینچنین با ایران برخورد می‌کنند یا به قول عده‌ای اروپا و آمریکا طبق هماهنگی از پیش تعیین شده، جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دادند.

اندرونی و بیرونی برجام دیگر برای ایران تفاوتی ندارد

وی افزود: پیام‌ها و اظهارات اروپایی همه سراسر غیرمسئولانه است، ساز و کار مالی INSTRX هم بسیار ناچیز است، متاسفانه از برجام به عنوان ساختمانی چهارگوش چیزی باقی نمانده و ایران تنها در این میان باقی مانده است لذا اندرونی و بیرونی برجام دیگر تفاوتی ندارد.

عمان در لغو معافیت‌های هسته‌ای با آمریکا همراهی می‌کند/ احتمال ایستادگی روسیه

جمالی نوبندگانی یادآور شد: آمریکا دو مورد از معافیت‌های هسته‌ای ایران اعم از انتقال آب سنگین به عمان و معافیت دیگری این اجازه را به روسیه می‌داد تا اورانیورم ایران را فرآوری کند، با توجه به شرایط کشوری چون عمان به نظر می‌رسد مقابله با آمریکا به دلیل چنین تصمیم صورت نگیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: روسیه ممکن است با ایران همکاری و در برابر آمریکا بایستد البته پیش از این موضوعات حد نیاز روس‌ها باید بررسی شود تا وضعیت برقراری روابط مشخص شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر