بازدید 4926

دست‌نشان: اگر فیروز فوت می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟!

برای چه داور ۹دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم گرفت؟ جواب مردم گیلان را چه کسی می‌دهد؟ آقای داور، آقای فتاحی، آقای ناظر جواب مردم گیلان را چه می‌خواهید بدهید؟
کد خبر: ۸۹۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 04 May 2019

سرمربی سپیدرود گفت: آقای داور، آقای فتاحی، آقای ناظر جواب مردم گیلان را چه می‌خواهید بدهید؟

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست‌نشان در مورد بازی روز گذشته سپیدرود مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ما که بازی انجام ندادیم و بازی ندیدیم، ما دیروز به جنگ رفتیم و برگشتیم. اگر شما به این می‌گویید بازی فوتبال ما حرفی نداریم! سؤال من این است که به چه ضمانتی بازی برگزار می‌کنید؟ بازی که داور آن گفت: من در این استادیوم امنیت ندارم! چرا شرایطی ایجاد نمی‌کنند که این اتفاق نیفتد؟ مگر ورزش جز برای سلامتی جامعه است؟ همه از ترس‌شان جوری رفتار می‌کنند که انگار اتفاقی نیفتاده است. فوتبال هر چه زیبایی داشته از بین رفته است.

دست‌نشان در ادامه گفت: از چه چیز این بازی بگویم؟ از قضاوت آن که داور پنالتی ما را می‌برد بیرون محوطه جریمه و آنجا خطا می‌گیرد یا از اخطار‌های بی‌موردی که به بازیکنان ما می‌دهد؟ یا از خطا‌هایی که روی بازیکنان ما انجام می‌شد و داور نمی‌گرفت. از گلی بگویم که بازیکن حریف توپ را با دست کنترل کرد و وارد دروازه ما کرد؟

سرمربی سپیدرود در خصوص مصدومیت فیروز کریمی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی گفت:سنگ به سر او خورد و او شوکه شده بود. اگر فیروز کریمی خدای نکرده فوت می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟ آن‌ها می‌خواستند به بازیکن ما سنگ بزنند، اما سنگ به سر سرمربی نفت مسجدسلیمان خورد. چرا اینقدر نسبت به همه چیز بی‌تفاوت هستیم؟ برای همین می‌گویم باید الگوسازی کنیم، که شهر‌های دیگر هم یاد نگیرند که می‌توانند با ایجاد فشار نتیجه بگیرند.

دست‌نشان در ادامه گفت: مردم مسجدسلیمان مردم خونگرمی هستند و من به همه آن‌ها ارادات دارم، اما قرار نیست ۱۰-۱۵ نفر آدم سو‌ء استفاده کنند و وجهه مردم این شهر را خراب کنند و جوری جلوه دهند که همه فکر کنند اینجا همیشه جنگ است. ۹۰ دقیقه به من، اعضای تیمم و حتی داور و ناظر توهین‌های آنچنانی شد. معلوم است در این شرایط داور بگوید امنیت ندارم. تنها هنرشان این بود که بازی را تمام کردند. همین ناحقی می‌تواند سرنوشت تیم ما را عوض کند.

وی در ادامه گفت: برای چه داور ۹دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم گرفت؟ جواب مردم گیلان را چه کسی می‌دهد؟ آقای داور، آقای فتاحی، آقای ناظر جواب مردم گیلان را چه می‌خواهید بدهید؟

سرمربی سپیدرود در خصوص گلی که در لحظات پایانی بازی دریافت کرد، گفت: شما فیلم بازی را ببینید. اکبر آفاقی توپ را با دست کنترل می‌کند و به ما گل می‌زند. با چند کارشناس هم صحبت کردیم و همه گفتند خطای او محرز بوده، در حدود دقیقه ۵۰ مهاجم ما را کولیبالی در محوطه جریمه زد، اما داور خط که کنارم ایستاده بود از ترسش داخل بی‌سیم گفت که خطا بیرون است و داور هم روی این صحنه اشتباه کرد. داور خط آقای ابوالفضلی بود. او آنقدر ترسیده بود که نتوانست یک پرچم درست بزند. داوران برای سلامت جان‌شان کار کردند نه برای سلامت بازی و مسابقه.

دست‌نشان در مورد صحبت‌های مالک باشگاه سپیدرود پیرامون تهدید داور توسط بازیکن حریف، گفت: بازیکن حریف به داور گفت: اگر ببازیم نه شما زنده بیرون می‌روید نه ما. آیا این تهدید نیست؟ ما گل زدیم از نیمکت مسجدسلیمان ۵ نفر به درون زمین حمله بردند و بازیکن ما را زدند و داور به آن‌ها کارت زرد داد، اما من به آقای ابوالفضلی گفتم شما شجاعت قضاوت در این بازی را نداشتید. او هم به داور وسط گفت: من را اخراج کند. آقای ابوالفضلی شما سراسر اشتباه بودید و در این بازی سراسر مشاوره و کمک اشتباه به داور وسط دادید.

وی در پایان در خصوص بازی این هفته مقابل نساجی که دربی شمال ایران محسوب می‌شود، گفت: بازی با نساجی برای ما حساس است برای اینکه تیم را نجات دهیم تلاش می‌کنیم تا در این بازی برنده شویم. من در بازی بعدی روی نیمکت حضور ندارم، چون داور من را اخراج کرد. انتظاری که خانواده‌های ما دارند این است که سالم به خانه برگردیم، تنها خوشحالی ما این است که از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان سالم برگشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل