بازدید 11308

علیرضاحیدری: آقای خادم؛ پشت رسول مخفی نشو!

استوری‌ها و پست‌های او درباره کاندیدا‌های دیگر در روز‌های اخیر این شائبه را ایجاد کرده که حیدری برخلاف گفته خود دیگر مستقل نیست و قصد ائتلاف با دیگران را دارد؛ شائبه‌ای که خودش آن را رد می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 07 May 2019

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی گفت: از امیر خادم می‌خواهم که وسط میدان بیاید و پشت رسول خادم مخفی نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، با نزدیک شدن به روز انتخابات، حواشی انتخابات فدراسیون کشتی هم بیشتر می‌شود. با وجود انتخاب سرپرست موقت از سوی وزارت ورزش همچنان فضای رقابتی و بعضا تخریبی در میان کاندیدا‌ها دیده می‌شود؛ اتفاقی که شاید به مذاق اهالی کشتی خوش نیاید. در این میان علیرضا حیدری از زمان ورود خود به انتخابات اعلام کرده بود که یک کاندیدای مستقل است و قصد تخریب یا لابی با هیچ کاندیدای دیگری را ندارد.

در روز‌های اخیر شاهد رقم زدن اتفاق جالبی از سوی قهرمان سابق کشتی ایران بودیم. حیدری صفحه اینستاگرام خود را جایی برای بیان دغدغه‌های انتخاباتی‌اش انتخاب کرده و دلیلش را هم بی‌اعتمادی به رسانه‌ها می‌داند! استوری‌ها و پست‌های او درباره کاندیدا‌های دیگر در روز‌های اخیر این شائبه را ایجاد کرده که حیدری برخلاف گفته خود دیگر مستقل نیست و قصد ائتلاف با دیگران را دارد؛ شائبه‌ای که خودش آن را رد می‌کند.

Image result for ‫علیرضا حیدری + امیر خادم‬‎

برای پیدا کردن پاسخی دقیق به شایعات و برخی شائبه‌ها با علیرضا حیدری دقایقی همکلام شدیم. او در ابتدا در واکنش به شایعه رد صلاحیت خود می‌گوید: «خودتان می‌گویید شایعه. من درباره دیگران این مساله را شنیدم، اما درباره خودم نه.» وی درباره اینکه روی صفحه اینستاگرامش بحث‌های انتخاباتی به راه انداخته، می‌افزاید: «کشتی رسانه‌ای ندارد که من بتوانم به آن اعتماد کنم! در این چند وقت دیدم فلان فرد می‌آید و با من ناهار می‌خورد و حتی کمکش می‌کنم و از جوب بیرونش می‌آورم، اما پشت سرم صحبت می‌کند! نمی‌توانم آدم‌ها را خوب بشناسم و به آن‌ها اعتماد کنم! به همین خاطر امن‌ترین فضا را صفحه اینستاگرام خودم دانستم. صفحه من باز است و حتی اگر کسی فحش هم بدهد، آن را پاک نمی‌کنم. به سایر کاندیدا‌ها هم پیشنهاد می‌کنم اگر می‌توانند در فضای مجازی درباره انتخابات کشتی بحث کنند.»

بهروز یاری که همچون علیرضاحیدری صفحه اینستاگرامش را این روز‌ها بیشتر به بحث‌های انتخاباتی کشتی اختصاص داده، در واکنش به پست‌های اخیر حیدری، اعتقاد دارد او با دیگر کاندیدا ائتلاف کرده است و برای تخریب برخی دیگر پا پیش گذاشته است. کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در واکنش به ادعای یاری هم می‌گوید: «بهروز یاری بچه محلمان است و احترامش برای من واجب است، اما واقعا رسالتش این وسط چیست که درباره انتخابات می‌نویسد؟ یک آدم با مدرک دیپلم درباره یک فرد با مدرک دکتری حرف نمی‌زند! بهروز یاری تکلیفش مشخص است!»

یکی از مواردی که به شائبه‌ها رنگ و بوی واقعی بخشید، تشکر اینستاگرامی امیرخادم از انتقاد حیدری از ۲کاندیدای دیگر بود. حیدری به این ماجرا اینطور واکنش نشان می‌دهد: «آقای خادم می‌خواهد مرا مصادره به نفس کند! من آدم کسی نیستم. من علیرضا حیدری فقط با همین کت و شلواری که به تنم دارم. ایشان خواسته مرا در فضایی قرار دهد که آن را درست نمی‌بینم. از امیر خادم می‌خواهم که وسط میدان بیاید و پشت رسول خادم مخفی نشود. رسول خادم از کشتی رفت. این سیاست که خادم کنار بنشیند و بقیه علیه هم باشند، اخلاقی نیست.»

وی در ادامه همین بحث و در پاسخ به اینکه ممکن است با کسی ائتلاف کند، می‌گوید: «من با کسی ائتلاف نمی‌کنم. ائتلاف باعث می‌شود ۴ تا آدم نیم بند هم بالا بیایند. اگر رای نیاورم، دمم را روی کولم می‌گذارم و می‌روم. من در اختیار کسی نیستم و می‌خواهم خودم رای بیاورم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس