بازدید 4426

سامانه سنا بانک مرکزی: دلار آمریکا ۱۴۲۵۰ تومان؛ یورو ۱۶۱۰۰ تومان

در آخرین روز هفته، بازار ارز شاهد افزایش قیمت دلار و یورو بود. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۶ ارز مانند پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت ۲۳ واحد پولی از جمله یورو کاهش و نرخ دلار و ۱۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 02 May 2019
سامانه سنا بانک مرکزی: دلار آمریکا ۱۴۲۵۰ تومان؛ یورو ۱۶۱۰۰ توماندر آخرین روز هفته، بازار ارز شاهد افزایش قیمت دلار و یورو بود. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۶ ارز مانند پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت ۲۳ واحد پولی از جمله یورو کاهش و نرخ دلار و ۱۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ۹۸، بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی که نشان دهنده نرخ‌هایی است که بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر مبنای معاملات ثبت شده در سامانه نظارت ارز توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۴۱۵۰ تومان در صرافی‌های مجاز و بانکی خریداری شد و به قیمت ۱۴۲۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد. همچنین امروز در صرافی‌های مجاز و بانکی، هر یورو به نرخ ۱۶۰۰۰ تومان خریداری شد و به قیمت ۱۶۱۰۰ تومان فروخته شد. این در حالی است که در بازار آزاد، دلار و یورو با اختلاف حدود ۲۰۰ تومانی خرید و فروش می‌شوند.

قیمت ۲۳ واحد پولی در بانک مرکزی کاهش یافت

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۳ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۸۳۲ ریال و هر یورو نیز با ۴۷ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۷۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۲۸۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۱۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۴۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۵ ریال، روپیه هند ۶۰۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۸۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۶۴۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۶۵۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۵۲ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۸۷۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۱۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۴ ریال، روبل روسیه ۶۴۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۷۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۱۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۴ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۶۸ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۳۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۴۷۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۵۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۷۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۷۰ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۲۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۱ هزار و ۵۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر