بازدید 9018

هشدار سرلشکر رشید به کشورهای منطقه

کد خبر: ۸۹۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 01 May 2019

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: از کشورهای همسایه در منطقه انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا و اسرائیل غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب خواهد زد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز(چهارشنبه) در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترک برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا و اسرائیل غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب خواهد زد.

وی افزود: ما به زندگی مسالمت آمیز با همسایگان‌مان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با درایت، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود چراکه در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره آمیز و غیرقابل پیشبینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت.

سرلشکر رشید تاکید کرد: ما از تجربه دوران دفاع مقدس آموخته ایم اگر قدرت نداشته باشیم مورد تهاجم قرار می گیریم، بنابراین ما از موجودیت و منافع مردم‌مان، قدرتمندانه دفاع خواهیم کرد تا تداوم زندگی عزتمندانه برای ملت عزیز ایران فراهم شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ما در جنگ هزینه و خسارت های انسانی و مالی آن را تجربه کرده ایم، خاطرنشان کرد: ما از جنگ در منطقه استقبال نمی کنیم چراکه قطعا به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می ایستیم و او را با یاری خداوند شکست خواهیم داد و هشدار می دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج امروز باید بیش از گذشته برای دفاع از منافع و زندگی عزتمندانه ملت شریف ایران آماده و هوشیار باشند.

سرلشکر رشید در پایان تصریح کرد: عزت، موفقیت و قدرت ایران و ملت عزیز در سایه لطف خداوند حکیم، دعای خیر شهدا، تدبیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی دولت و جانفشانی ملت شریف ایران و نیروهای مسلح برقرار خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر