بازدید 8589

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده

کد خبر: ۸۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ 01 May 2019

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه‌بندی آن گرفته نشده و در نهایت هرگونه تصمیمی باید به تصویب مجلس برسد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین، گفت: همه این مسائل صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و هنوز، نه در مجلس و نه در دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه‌بندی آن اتخاذ نشده است.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر در روش عرضه بنزین، اعم از سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین باید به تصویب مجلس برسد، اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس در لایحه بودجه 98، مقرر شد که قیمت بنزین در سال 98، مانند سال گذشته باشد و تغییری در آن ایجاد نشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، قیمت فعلی بنزین را نامناسب دانست و گفت: معتقدم قیمت بنزنی باید واقعی شود و لیتری 1000 تومان جوابگوی هزینه‌های تولید این محصول ارزشمند نیست، اما در شرایط فعلی نباید قیمت‌ها تغییر کند.

صفری ادامه داد: هرگونه تغییر قیمت و یا سهمیه‌بندی بنزی باید در شرایطی صورت گیرد که زیرساخت‌های اقتصادی آن فراهم شده باشد، اما در شرایط موجود که بخشی از مردم و اقشار کم‌درآمد جامعه، قادر به تأمین مایحتاج اولیه زندگی‌شان نیستند، نباید قیمت بنزین افزایش یابد.

وی تصریح کرد: معتقدم قیمت روش فعلی برای عرضه بنزین نیز مناسب نیست و باید اصلاح شود، اما سهمیه‌بندی نیز در شرایطی باید باشد که قیمت‌ نغییر نکند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بنزین می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای کاهش قدرت خرید اقشار کم‌درآمد جامعه داشته باشد که باید به این مسئله توجه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۴
آره اگه قیمتش بره بالا خیلی خیلی بد میشه.
حیف شد.
یک دروغ دیگر از دولت
شک نکنید قیمت بنزین بزودی افزایش خواهدیافت نشانه اش هم همین برنامه های ۲۴ ساعته صداوسیمادر مورد قیمت ناچیزسوخت درایران و قاچاق سوخت به کشورهای اطراف هست
جدی واقعا غیب گفتی تابی جون
سیاست دولت محترم فشار حداکثری محترمانه با شیب ملایم بر مردم است؟
والادیگه نفت که کم صادرمیشه دلیلی برای افزایش قیمت بنزین نیست
بابایکم حال بدین به ملت
ماایرانی هستیم بخدا
خدا کنه گرفته هم نشه وگرنه.....
مردم رو مسخره کردن؟؟ هزااااااااااار جور حرف گفتن در این چند روز.. یکی میگه پنج شنبه انجام میشه نمایمده مجلس میگه نباید انجام بشه

مسخره کردین مردم رو؟؟؟
چه حرفهای غیرکارشناسی!! تصمصیم گرفته شده و منتظر یه موقعیت مناسب برای اعلام کردنش هستن.!
دستتون درد نکنه بنزین را لیتری 100000کنید لطفا
چطور ممکنه که خودروهای تکنولوژی 20سال پیش رو با دوبرابر قیمت به مردم بفروشیم و انتظار داشته باشیم قیمت بنزین آزاد باشد؟؟؟ هر وقت واردات خودرو بدون تعرفه آزاد شد قیمت بنزین رو هم آزاد کنید!
آقا بالاخره شد یا نشد؟
لعنت به این زندگی با.هرروز فشار بیشتری به مردم وارد میشه و آقازاده ها و دولتی های مرفه در ناز و نعمت به زندگی اشون ادامه میدن .ننگ باد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل