بازدید 8141

بازداشت مدیرعامل یک بانک‌ در استان یزد

کد خبر: ۸۹۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 30 April 2019

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استان خبر داد و گفت: این متهم در تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیرقانونی، پرداخت تسهیلات و ... را پذیرفته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، علی اکبر شمس در رابطه با جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه اقدامات صورت گرفته به منظور اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در مبارزه همه جانبه با فساد اقتصادی، با تعامل سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی، نامبرده شناسایی و پس از مستندسازی تخلفات، زمینه عزل مشارالیه فراهم و نامبرده جلب و بازداشت شد.

این مقام قضایی افزود: این متهم در تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیر قانونی و پرداخت تسهیلات و ... را پذیرفته است.

دادستان یزد تصریح کرد: این فرد با توجه به اشراف بر موضوعات پولی و بانکی اقدام به اخذ رشوه از روش‌های غیر رسمی مانند اخذ ارز، مسکوکات طلا و خرید با واسطه و با کارت بانکی مشتری می‌کرد که از رصد سیستم امنیتی و قضایی استان مخفی نمانده بلکه اتهام پولشویی نیز به اتهامات این متهم اضافه شده است.

شمس، برخورد قاطع و بدون خط قرمز با متخلفین به منظور حفظ سلامت نظام اداری استان و کمک به رونق تولید را در دستور کار دستگاه امنیتی و قضایی استان ذکر کرد و بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مفاسد اقتصادی یکی از دغدغه های مسئولان عالی قضایی و یکی از وجوه همت مقامات قضایی استان است و در همین راستا در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری نیرو های امنیتی و انتظامی صورت پذیرفته است.

وی ابراز داشت: در بسیاری از موارد بدون تشکیل پرونده قضایی از شکل گیری مفاسد با ورود به موقع و تذکر و هشدار پیشگیری شد و در موارد معدودی به ناچار، اقدامات به تشکیل پرونده قضایی و برخورد جدی ختم گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، ضمن حمایت از مدیران پاک دست و زحمت کش استان، خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از مسئولان و قاطبه مدیران در اوج سلامت کاری و تعهد خدمتی به سر می برند و اینکه در هر طیف، صنف و جمعیتی اندکی از آنان دچار لغزش و خطا گردند طبیعی است که در این موارد نیز دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی وارد میدان شده و برخورد قاطع قانونی خود را انجام خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان