بازدید 4281
۱

برزای: به استقلال گل زدم، انگار گل خورده بودیم

کد خبر: ۸۹۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 29 April 2019

مهاجم تیم فوتبال پدیده می‌گوید از اینکه به تیم سابقش گل زده است اصلا خوشحال نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، بهنام برزای در بازی با استقلال روی یک فرار زیبا در دقیقه ۱۰ بازی موفق شد دروازه حریف را باز کند، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده بود و خاطرات خوبی هم در آن داشت. بهنام برزای در گفتگو با ورزش سه در مورد شرایط خودش در پدیده و بازی با استقلال صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید:

چطور شد که تصمیم گرفتی در نیم فصل با پدیده قرارداد امضا کنی؟

راستش را بخواهید من نیم فصل خوبی در صنعت نفت آبادان نداشتم و دلیل آن این بود که از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم، همان مصدومیتی که در اواخر حضورم در استقلال هم با آن دست به گریبان بودم. کلا در صنعت نفت ۶ بازی کردم و در سایر بازی‌ها به دلیل مصدومیت بیرون نشستم. اما در نیم فصل آقای یحیی به من زنگ زد و گفت: به پدیده بروم و من هم با کمال میل پذیرفتم. وقتی که داشتم با پدیده قرارداد می‌بستم به ایشان گفتم مرسی به من اعتماد کردی و گفتم تمام تلاشم را می‌کنم که شما را روسفید کنم.

در مورد بازی با استقلال صحبت کن. به نظر خیلی برای این بازی که برابر تیم سابقت بود انگیزه داشتی. درست است؟

راستش را بخواهید این که بگویم انگیزه زیادی داشتم درست نیست و من در تمام بازی‌ها انگیزه دارم که خوب بازی کنم. برابر استقلال هم به هر حال انگیزه‌های خودم را داشتم، اما این تیم، تیم سابقم بود که شاید هرگز فکر نمی‌کردم روزی برابر آن به میدان بروم.

صادقانه بگو، آیا از تصمیم شفر که تو را در لیست مازاد تیم گذاشت ناراحت هستی؟
نه هیچ ناراحتی وجود ندارد. شما اگر می‌دیدید قبل از بازی هم سمت ایشان رفتم و همیشه رابطه ام با آقای شفر خوب بوده است. به هر حال فوتبال است و این تصمیم‌ها بخشی از آن است و هرگز ناراحتی از ایشان ندارم.

شادی بعد از گلت برابر استقلال هم عجیب بود، از زمین بلند نشدی و با دو دست روی سرت می‌کوبیدی، دلیل این موضوع چیست؟

شما نمی‌توانید تصور کنید من چقدر استقلال را دوست دارم و چقدر به این تیم تعصب دارم. فکر نمی‌کردم روزی به استقلال گل بزنم و واقعا می‌توانم این طوری به شما بگویم که گل زدم، ولی انگار گل خورده بودیم. از یک طرف از اینکه برای تیم گل زده بودم خوشحال بودم و از طرف دیگر هرگز فکر نمی‌کردم روزی مقابل استقلال قرار بگیرم، چه برسد به اینکه بخواهم به این تیم گل بزنم.

روی گلی که زدی سرعت بسیار زیادی داشتی تا جایی که روزبه چشمی دو سه قدم از تو عقب افتاد.

راستش را بخواهید بازیکنان بعد از بازی می‌خندیدند و به من می‌گفتند شبیه موشک می‌دویدی و سرعتت خیلی زیاد بود. (با خنده)، ولی واقعیت این است که پاس اکبرصادقی بسیار خوب بود و من هم به آن رسیدم و توپ را وارد دروازه کردم. فکر می‌کنم روی این گل کمترین نقش را داشتم.

فکر می‌کردی که استقلال در این بازی این قدر شما را تحت فشار بگذارد؟

استقلال تیم فوق العاده‌ای است و همه بازیکنان این تیم بسیار باکیفیت هستند و حتی خود آقا یحیی هم قبل از بازی گفته بود که به هیچ عنوان بازی آسانی برابر این تیم نداریم. از بازیکنان با کیفیتی که در استقلال بازی می‌کنند انتظاری جز این هم نداشتیم، اما فکر می‌کنم این بازی روز فوق العاده دفاعی ما بود که به خوبی توانستند حملات بازیکنان با کیفیت استقلال را دفع کنند.

بعد از بازی سمت محمد دانشگر رفتی و با او گریه می‌کردی. دلیل این کارت چه بود؟
به هر حال استقلال تیم سابقم بود و من از این که همبازی هایم را می‌دیدم از یک طرف خوشحال بودم و از یک طرف تحمل ناراحتی آن‌ها بسیار برای من سخت بود. به همین دلیل زمانی که ناراحتی بازیکنان را دیدم دیگر نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و همراه محمد دانشگر اشک می‌ریختم.

دوستی قدیمی با محمد دانشگر داری؟
من با بازیکنان استقلال مثل روزبه، علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی سال‌ها در تیم‌های ملی رده‌های پایه همبازی بودم و سال‌ها با هم زندگی کرده بودیم. مگر می‌شود من ناراحتی بازیکنی مثل محمد دانشگر را ببینم و از آن ساده عبور کنم و به روی خودم نیاورم؟ واقعا از اینکه استقلالی‌ها بعد از بازی ناراحت بودند بسیار ناراحت شدم.

فکر می‌کنی روزی می‌توان دوباره به استقلال برگردی؟
به این موضوع حتی فکر هم نمی‌کنم، چون الان عضو باشگاه پدیده ام و بسیار برای این تیم احترام قائل هستم. یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و مطمئن باشید تا پای جان برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود به شرفت بهنام جان ایکاش بعضی ها ازت الگو میگرفتن ؟!خیلی بادتعصب و شرافت به خرج دادی دوستت داریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر