بازدید 15555

پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز شوراها

کد خبر: ۸۹۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 29 April 2019

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی به مناسبت روز شوراها، فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را ترجمان اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در راستای اعتلای مردمسالاری دینی دانست.

متن پیام کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

نهم اردیبهشت ماه، نشانی از سال‌ها فعالیت مستمر شوراهای اسلامی شهر و روستا در نقاط مختلف ایران اسلامی، ترجمان اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در راستای اعتلای مردمسالاری دینی بر مبنای آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» است. روزی که در تقویم تاریخی ایران زمین به روز شوراها مزین شده و تداعی ارزشمندی در گرامیداشت و پاسداشت زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور است.

بی شک پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف جز با هم‌افزایی و تقویت الگوی جمعی تفکر بر مبنای مردم‌سالاری دینی میسر نخواهد بود و امروز شوراهای اسلامی شهروروستا به واسطه انتخاب اصلح از سوی مردم، به مجموعه‌ای توانمند و تاثیرگذار در جهت پیشبرد امور و توسعه روستاها و شهرهای ایران اسلامی تبدیل شده‌‌اند؛ روندی که حرکت در مسیر آن برگی زرین از خدمت به مردم بزرگوار این سرزمین را رقم خواهد زد.

بی‌تردید در سالی که بنابر فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «رونق تولید» نامگذاری شده است شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از هر زمان دیگر با اقدامات سازنده و اثرگذار در جهت تقویت توسعه تولید داخلی در کشور و در راستای تحقق اهداف این سال و دستیابی به افق متعالی در حوزه اقتصاد مقاومتی، گام‌هایی اساسی بر خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، توفیق روزافزون تلاشگران خدمتگزاری به مردم متدین و ولایتمدار را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار