بازدید 10716

شکایت پرسپولیس علیه ادعای جنجالی بازیکن سپاهان

کد خبر: ۸۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱ 27 April 2019

بعد از اتمام مسابقه جنجالی پرسپولیس و سپاهان که به مرگ یک نفر انجامید، سیاوش یزدانی، مدافع فیکس سپاهان در این مسابقه با قرار گرفتن مقابل خبرنگاران در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد پرسپولیسی ها برای بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند که در غیر این صورت با حضورشان به نوعی خون به پا شده و جنگ واقعی با هواداران سپاهان ایجاد می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، ادعایی به دور از فوتبال حرفه ای و اخلاق، که مطرح شدنش از سوی یک بازیکن، غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد. به خصوص در فضای هواداری حال حاضر که یک سخن کوچک بر روی طرفداران تاثیر گذاشته و باعث عکس العمل آن ها خواهد شد. حالا خبر می رسد که این صحبت یزدانی به دور از توجه باشگاه پرسپولیس نبوده و آنها واکنش تندی نسبت به مدافع سپاهان اتخاذ کرده اند. با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس واحد حقوقی سرخپوشان قصد دارد سخنان یزدانی را که اکثر رسانه ها ضبط کرده و آن را مستند دارند از طریق فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و هم چنین  قوه قضاییه پیگیری کرده و به این ترتیب شکایتی علیه این بازیکن جوان مطرح کنند.

دو تیم سپاهان  و پرسپولیس در ماه خرداد، مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور را به میزبانی طرف اصفهانی برگزار می‌کنند. دیداری که با توجه به حواشی امروز حذف حساسیت دو چندانی برخوردار خواهد شد و باید دید چه نتیجه‌ای در انتظار دو تیم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
مقصر اصلی حادثه دیشب، مسئولان ورزشگاه بودند
حالا نه اینکه هواداران پرسپولیس میهمان نوازی کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليگ فوتبال تعطيل بشه بهتره
ليگ فوتبال تعطيل بشه بهتره، با اين روند كم كم كار داره بيخ پيدا ميكنه... قتل تو يه مسابقه ورزشي... اين نتيجه و عاقبت مهندسي ليگ فوتبال توسط عاقايان فدراسيون فوتبال ايرانه.. شما بايستي پاسخگو باشين..اميدوارم به زودي زود نتيجه كارهاي احمقانه تون روببينيد!!
من بعنوان یک شهروند ایرانی به مدیران و مسولان و دست اندرکاران ورزش توصیح میکنم که مجازات و تنبیه را از همین بازیکنی خاطی که در مصاحبه خود طرفداران تیم فوتبال اصفهان را تحریک به خشونت میکند شروع کنید تا حساب کار دست بقیه بیاید...
واقعن که ...
بازیکن آماتور
کل فوتبال یک مسخره بازی بزرگ و سرکاریه چرا اینقدر جدی می گیرند بعضی ها. گردانندگانش پولهای یا مفت به جیب می زنند و مردم ساده تو سرو کله هم می زنند. نمی خواهیم یک کم عاقل بشیم.
پرسپولیسی هاازشرمندگی اش درمیان
در هیچ جای دنیا وزارت ورزش مالک باشگاه نیست. این تنها در ایران است وظیفه وزارت ورزش برنامه ریزی، ایجاد زیرساخت و توسعه ورزش ملی( تیم های ملی) و ورزش همگانی است. نه باشگاه داری. هیچ کجای دنیا با پول وزارت خانه( بیت المال) مربی خارجی چند میلیاردی، بازیکن های چند میلیاردی برای یک تیم باشگاهی نمیاورند. وازرت ورزش کار خود را رها نمی کند تا به فکر و دغدغه یک یا تیم باشگاهی باشد. ثانیا باشگاه داری وزارت ورزش باعث بی عدالتی، ظلم و ... در مسابقات می شود چون رفتارهای جانبدارانه مدیران ورزشی باعث حق کشی، بی عدالتی و ظلم می گردد. این کار وزارت ورزش خلاف قانون است در این مورد باید هر چه زودتر بازرسی، مجلس و حتی هیات دولت وارد شوند.
فعلا پرپولیس باید پاسخگوی مرگ یک نفرباشه چرافرار به جلومیکنه
صحبت های مسئول هوادارن تیم پرسپولیس قبل از بازی اخیر با سپاهان را پخش کنید 90 هزار نفر بر علیه میهمانان خود از اصفهان شعار دادند و سنگ پرتاب کردند حالا از اصفهانی ها انتظار چه نوع رفتاری دارید
چاقوكش فوتبالي يعني همين.
اول جواب کشته و زخمی ها را بده بعد شکایت کن. کلا دنبال بهانی ای لنگ جان
از قدیم گفتن "کلوخ انداز را پاداش سنگ است"
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار