بازدید 52979
هزار و ششصد و سی و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

آیا روحانی نامه صدام به هاشمی را افشا کرد؟/واکنش شمخانی به خبر یک تخلف/ماجرای زنی که از پختن تخم مرغ عاجز بود و در رادیو دستور آشپزی می‌داد!/ایران دکترای دور زدن تحریم را دارد

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند آیت‌الله نوری همدانی: کسانی که دم از مذاکره می‌زنند، کاملاً اشتباه می‌کنند/حبس بدهکاران مهریه وجه شرعی ندارد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 25 April 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
وکیل سابق حسین هدایتی به قتل رسید

وکیل مدافع حسین هدایتی گفت: قتل حمید حاجیان که قبلا وکالت هدایتی را بر عهده داشته ارتباطی به موکلش ندارد. سیامک مدیرخراسانی با بیان اینکه حاجیان قبلاً وکالت هدایتی را بر عهده داشته و بعد از آن هیچ ارتباطی با هم نداشتند، گفت: هدایتی می‌خواسته از حاجیان شکایت کند و این قتل ارتباطی به موکل که در زندان به سر می‌برد ندارد. این وکیل دادگستری افزود: حمید حاجیان وکیل دادگستری بود که بنا بر اعلام شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی، شب گذشته بر اثر اصابت ضربات متعدد گلوله به قتل رسیده است. گفتنی است که حسین هدایتی در جلسات محاکمه خود نام این فرد را به زبان آورده و گفته بود: «به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان گفته اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند.»
 
آیا روحانی نامه صدام به هاشمی را افشا کرد؟

حسن روحانی رئیس جمهور گفته بود: این جمهوری اسلامی ایران بود که عربستان را نجات داد و اگر تصمیم دیگری در آن مقطع گرفته بودیم، چه بسا امروز اثری از عربستان و امارات وجود نداشت. آرتی عربی نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز گذشته فحوای نامه صدام حسین به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را فاش کرد. آرتی افزود: روحانی روز چهارشنبه گفت که صدام از ایران خواسته بود، به وی در اشغال کشور‌های خلیج فارس در ازای دستیابی به هر خواسته ای، کمک کند.

به نقل از آرتی، روحانی افزود: اگر تصمیمات حکیمانه رهبر و رئیس جمهور آن زمان ایران نبود، الان کویت، امارات، عربستان و قطر وجود نداشت. عدم اشغال عربستان و امارات از سوی صدام حسین، به دلیل حکمت، درایت و عقلانیت ایرانی هاست. گفتنی است حسن روحانی روز چهارشنبه طی سخنانی با اشاره به اینکه امروز از روابط بسیار خوبی با اکثر همسایگان خود برخوردار هستیم، اظهار داشت: تنها یکی دو کشور وجود دارند که آن‌ها نیز باید متوجه اعمال و رفتار خود باشند. عربستان و امارات باید بدانند که وجود و بقایشان در سایه تصمیم خردمندانه حکومت جمهوری اسلامی ایران است. چنانچه سران نظام اسلامی و بزرگان کشورمان و مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‌الله هاشمی تصمیمات دقیقی را در مقطعی که صدام به کویت حمله کرد، نگرفته بودند امروز اثری از این کشور‌ها وجود نداشت.

روحانی افزود: زمانی که صدام قصد داشت به کویت حمله کند از ما خواست یا کمک کرده و یا سکوت کنیم و تصمیم صدام صرفاً گرفتن کویت نبود و در نامه‌ای که به مرحوم هاشمی نوشته صراحتاً اعلام کرده که در خلیج فارس ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک خواهیم داشت و این نشان می‌دهد که صدام علاوه بر کویت به دنبال اشغال عربستان، عمان، امارات و قطر هم بود. رئیس جمهور خطاب به عربستان و امارات افزود: صدام در آن مقطع مدام پیام‌ها و درخواست‌های متعددی ارسال می‌کرد که کشور‌های حاشیه خلیج فارس را اشغال خواهد کرد و شما نیز بیایید شریک شوید؛ لذا کار بزرگی را که حاکمیت خردمندانه جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط کرد، نباید فراموش کنید.

روحانی خاطرنشان کرد: این جمهوری اسلامی ایران بود که عربستان را نجات داد و اگر تصمیم دیگری در آن مقطع گرفته بودیم، چه بسا امروز اثری از عربستان و امارات وجود نداشت. رئیس جمهور اضافه کرد: اولین کشوری بودیم که حمله صدام را به کویت حتی قبل از عربستان و امارات و شورای همکاری خلیج فارس محکوم و بیانیه صریح و قاطعانه‌ای در این زمینه منتشر کردیم.
 
آیت‌الله نوری همدانی: کسانی که دم از مذاکره می‌زنند کاملاً اشتباه می‌کنند

آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید حوزه علمیه چیذر با تاکید بر اینکه اگر قلب فردی از حب و علاقه به دنیا، پول، ثروت و ... پر باشد خداوند هرگز حلاوت و شیرینی مناجات خود را به وی نمی‌چشاند، اظهار کرد: راز و نیاز عاشقانه با خداوند با قلب تهی از وابستگی‌ها ایجاد می‌شود. آیت‌الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه کسانی که دم از مذاکره می‌زنند کاملاً اشتباه می‌کنند، گفت: این افراد به دنبال سلطه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... بوده و حجم دشمنی‌های آن‌ها نیز هرروز دامنه‌دارتر می‌شود. وی خاطرنشان کرد: تنش‌ها و چالش‌های نظام اسلامی با دنیای استکبار بعد از این هر روز پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شود.

مدیر شبکه سه: اسپانسر «برنده باش» تغییر می‌کند

در پی فرمایش های مقام معظم رهبری، «علی فروغی» مدیر شبکه سه سیما از تغییر اسپانسر مسابقه تلویزیونی «برنده باش» خبر داد. علی فروغی پیرامون برنامه‌های اسپانسر محور گفت: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رییس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه «برنده باش» را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود. وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیش برنده از این پس مردم نقش افرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت. او در پایان در مورد شبهه شرعی مطروحه اضافه کرد: همان طور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند: اگر محل تأمین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه‌ها و بررسی‌های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تامین جوایز از براورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان؛ لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.

واکنش شمخانی به خبر تخلف دامادش

روزنامه فرهیختگان نوشت: روز گذشته یک منبع آگاه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به «فرهیختگان» اطلاع داد که با وجود رابطه فامیلی میان حسن میرمحمدعلی و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، این مهم باعث بروز تخلفات نبوده است و آقای شمخانی هم علاوه بر اینکه اجازه چنین سوءاستفاده‌هایی را نمی‌دهند، خود ناراضی هستند و درحال پیگیری موضوع از مجاری قانونی‌اند، بنابراین رابطه‌ای بین نسب فامیلی و خانوادگی و تخلفات وجود ندارد.

مجلس فعلی در سطح مجلس عوام است

علی ابراهیمی عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هم اکنون احزاب نقشی در بدنه جامعه ایفا نکرده و مسئولیت نمی‌پذیرند. تنها دو نگاه سیاسی اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در کشور داریم. تعدادی حزب هم وجود دارد که در نهایت به یکی از این دو حزب می‌رسد. شاید نیروی سومی هم وجود داشته باشد که ادعای بی‌طرفی کند، اما هیچ‌کدام از این طیف‌ها بر اساس مرام‌نامه و تعهد شکل نگرفته و هیچ‌گاه پاسخگو نبودند. وی ساختار انتخاباتی را غیرقابل قبول دانست و گفت: ما از نظر ساختار و روش انتخاباتی اشکال داریم. ساختار قانون‌گذاری ما نیز نقص بزرگی دارد. می‌توان گفت: مجلس ما در سطح مجلس عوام است. ما به مجلس دوم احتیاج داریم. شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام جای خالی مجلس دوم را پر نمی‌کند. / ایسنا

کف فروش نفت ایران در شرایط جدید تحریمی چقدر خواهد بود

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حال حاضر یک و نیم میلیون بشکه نفت از میعانات را صادر می‌کنیم و می‌توانیم این میزان را به سه و نیم میلیون بشکه برسانیم که چنین ظرفیتی هم وجود دارد. اکنون بسیاری از پتروشیمی‌های ما تعطیل هستند اگر دولت مدون برنامه ریزی داشته باشد، می‌تواند این پتروشیمی‌ها را راه اندازی کرده و دو سه برابر فروش نفت فروش میعانات داشته باشیم. با این کار در وهله اول خام فروشی نمی‌شود و در وهله بعدی می‌توانیم درآمد چندین برابری از جایی داشته باشیم که نمی‌تواند ما را تحریم کند. به گزارش ایسنا این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه درباره احتمال همکاری کشور‌ها با تصمیم آمریکا گفت: آمریکا دارای ابزار فشار است که با این ابزار مشکلاتی را برای کشور‌ها ایجاد می‌کند لذا آن‌ها ملزم به رعایت می‌شوند البته که در همه جا چنین ابزاری کاربرد ندارد.

مغایرت طرح استانی شدن انتخابات مجلس با قانون اساسی

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با استانی شدن انتخابات مجلس، گفت: برخی دوستان و موافقان استانی شدن انتخابات مجلس تصور می‌کنند که مشکلات کشور از این طریق حل می‌شود و نمایندگان ملی وارد مجلس می‌شوند. برخی دیگر از موافقان طرح استانی شدن انتخابات مجلس معتقدند که از این طریق، نمایندگان منتخب ملت وقت خود را برای تصمیمات بخشی و منطقه‌ای صرف نمی‌کنند و یا حتی از مراجعات مکرر و کار‌های شخصی افراد به نمایندگان نیز جلوگیری می‌شود. نماینده مردم خمینی‌شهر با طرح این سوال که آیا دوستان موافق استانی شدن انتخابات مجلس محاسبه کرده‌اند که با این طرح، مشارکت عامه مردم، کاهش می‌یابد، گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس به دلیل اینکه موجب کاهش مشارکت عامه مردم در انتخابات می‌شود، مغایر اصل سوم قانون اساسی است. / تسنیم

ماجرای زنی که از پختن تخم مرغ عاجز بود و در رادیو دستور آشپزی می‌داد!

چهارم اردیبهشت روز تولد رادیو و هشتم اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور داستان‌نویس و مترجم فقید ایرانی است. سیمین دانشور در هفده سالگی و پایان دوره متوسطه، شاگرد اول سراسر کشور شد، به تهران آمد و به دانشگاه رفت. در بیست سالگی، صدیق اعلم به او در اداره تبلیغات خارجی رادیو، کار داد. از همان جا، سیمین برای رادیو تهران هم مطلب می‌نوشت. خودش در کتاب "شناخت و تحسین هنر" نوشته است: "برای رادیو تهران بی‌چشمداشت دستمزد، نقد کتاب نوشته‌ام و حتی دستور آشپزی داده‌ام که خودم از آب پز کردن یک تخم مرغ هم عاجز بودم…"/ایسنا

تلگرام طلایی از روی موبایل‌های آندرویدی حذف شد!

بر مبنای گزارش های ارسالی کاربران در اتفاقی عجیب و قابل تأمل، شب گذشته نرم‌افزار طلاگرام (تلگرام طلایی) بدون اطلاع و یا درخواست کاربران، از روی بسیاری از دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید خودکار حذف شده است. این اتفاق نقض واضح حریم شخصی افراد است که بدون اطلاع کاربر با دسترسی آسان به دستگاه او، نرم‌افزار از روی دستگاهش پاک می‌شود. /اقتصادنیوز

حبس بدهکاران مهریه وجه شرعی ندارد

آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در دیدار حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: اخباری که از اختلاس‌ها و دزدی‌ها شنیده می‌شود بسیار نگران‌کننده است. شما باید جدّی وارد شده و جلوی اختلاس‌ها را بگیرید. البته اقدام مهم‌تر اینکه بستر و زمینه اختلاس و دزدی از سیستم اقتصادی کشور برطرف شود. مطمئن باشید اقتدار شما در جلوگیری از اختلاس‌ها، نقش زیادی در رفع مشکلات اقتصادی کشور خواهد داشت. آیت الله صافی گلپایگانی قسمت دیگری از سخنان خود را به موضوع مجازات حبس اختصاص داده و افزود: بار‌ها گفته‌ایم که زندانی‌کردن بدهکاران مالی از جمله برای مهریه، وجه شرعی ندارد و چنانچه بدهکاری، معسر و مفلس شناخته شد، باید احکام شرع برای او اجرا شود و حقّ حبس او را نداریم. /باشگاه خبرنگاران

ایران دکترای دور زدن تحریم دارد

ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با رویترز گفت: ترامپ خواهان جنگ نیست، اما این، نافی این نیست که ممکن است او را به این کار بکشند. کسانی که این سیاست‌ها را طراحی کرده‌اند، دنبال راهکار حاصل از توافق نیستند. ایران به دنبال تقابل نیست، اما از دفاع از خود هم نخواهد گریخت. تحریم سپاه اقدامی پوچ است. ما ملاحظه به خرج می‌دهیم، اما این بدان معنی نیست که اگر ایالات متحده قواعد بازی را تغییر دهد، می‌توان قسر در برود. حضور ایالات متحده در خلیج فارس را ثبات‌زدا می‌دانیم، اما اگر به قواعد تعامل، قواعد بازی و کانال‌های ارتباط و قواعد جاری پایبند باشند، ما اقدامی انجام نخواهیم داد. کشتی‌ها می‌توانند از تنگه هرمز عبور کنند. همیشه راه‌هایی برای دور زدن تحریم‌ها هست. ما در این حوزه دکترا داریم./ فارس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۷۷
خوب اونموقع میومدن مثل صدام ایرانو نابود میکردن
بنابراین رابطه‌ای بین نسب فامیلی و خانوادگی و تخلفات وجود ندارد......من که متحول شدم از این حرف....
اگر غیر از اون تصمیم را میگرفتید الان ما هم به سرنوشت صدام دچار شده بودیم
ایران دکترای دور زدن تحریم است!!
این حرف شریعتمداری نیست بلکه امروز ظریف فرمودند!!؟
پس کی پاسخگوی خسارات عظیم ۶سال معطلی اقتصاد کشور و گرانیها به اسم مذاکره و برجام است؟
پس از ۴۰ سال جنگ و تحریم میتوانیم ادعا کنیم که:
ایرانی ها دکترای تحمل تحریم دارند...
صدام که به کویت حمله اش را کرد و جلوی او جامعه جهانی ایستاد و نتوانست از کویت عبور کند.
صدام بلوفی زده بوده منتهی خود کویت را نتوانست بگیرد
تا آنجاییکه ما یادمان است این آمریکا بود که با پس گردنی کویت را از حلقوم صدام بیرون آورد آن موقع به صدام حسین لقب خالد بن ولید داده بودند و می خواستند با او همکاری کنند
تو و هاشمی باید پاسخگوی عملکرد این دولت باشید
تو و هاشمی باید پاسخگوی عملکرد این دولت باشید
صدام ؟؟؟؟
هاشمی ؟؟؟؟؟؟؟

چه تاریخ سختی داشتیم
دو شخص با تاثیر منفی بر اقتصاد دو کشور.

روحانی مکمل هاشمی بود.
شهدا آن هایی بودند که در روستاها و جنوب شهرها در خاک خوابیده اند آن بندگان خدا چه می دانستند روزی بین برخی بر سر ویلا و کاخ دعوا میشود واقعا آدم تاسف می خورد رفته اند ویلای دختر وزیر میلیاردی را خراب کنند بعد دو تا آجرش را درآورده اند! اسمش را هم گذاشته اند تخریب ویلا اینجا هم که دعوایی دیگر است و لابد باید هوای همه را هم داشت در زمانه ای که با اعراب و اسراییل مشکل داریم
برجامی ها تا دیروز دور زدن تحریم رو مسخره می کردند ، حالا از هنر خود در دور زدن تحریم می گویند!
ولی در کنترل تورم تا کلاس پنجم ابتدایی
شمخانی و وزرای دولت الان بابت تخلفات فرزندانشون خواب ندارند !!!!!!
همین که آقای ظریف پیشنهاد مبادله زندانیان را به آمریکا داده. کافی است که بدانید اوضاع چقدر وخیم است. چون تا چند وقت پیش می گفت. این موضوعات مربوط به قوه قضاییه ایران است. و ما دخالتی نداریم!!!
دکترای دور زدن تحریم ها...........یعنی ما خلاف قوانین بین المل علاقه داریم......ولی اقای ظریف و نقلی لا اقل به زبان نگو و کار تو بکن
در ایران هیچ رابطه ای بین نسب خانوادگی و تخلفات وجود نداره منم دارم این پیام رو از مریخ میفرستم
ازهمان ابتداکاملا واضح بودکه صدام توان اشغال حتی کویت را نیزنداشت.اوبه قصدخودکشی رفته بود
ریس جمهور روحانی افزود:

زمانی که صدام قصد داشت به کویت حمله کند از ما خواست یا کمک کرده و یا سکوت کنیم و تصمیم صدام صرفاً گرفتن کویت نبود و در نامه‌ای که به مرحوم هاشمی نوشته صراحتاً اعلام کرده که در خلیج فارس ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک خواهیم داشت و این نشان می‌دهد که صدام علاوه بر کویت به دنبال اشغال عربستان، عمان، امارات و قطر هم بود.

خ خ خ

کشورهای عربی حاشیه خلیج یک چیزی هم بهمون بده کار شدن.

آقای ریس جمهور داستان های زیبایی تعریف میکنن و گاها خاطرات زیبایی با آقای هاشمی دارن. من که تا حالا یک حرف صحیح از زبان ریس جمهور نشنیدم و هر وعده و قولی هم که بهع مردم دادند دقیقا عکس اون اتفاق افتاده.
و فوق دکتری فرصت سوزی و خسارت به مردم!!!!
همچنان مصیبت تا ۱۴۰۰
اقاي شمخاني نظرشان در رابطه با اقامت دخترشان در انكليس چيه
دور زدن تحریم‌ها یعنی بابک زنجانی یعنی مرجان شیخ الاسلامی یعنی اختلاسهای فوق تصور بشر
گوگل تا الان برای صدها برنامه مخرب دیگر دستور توقف نداده و ان وقت چه طور برای یکی دو برنامه دستور حذف داده؟
ایاگوگل حریم شخصی ما را نادیده گرفته؟
ایا ایران پشت این حذفیات است و یا....؟
شمخانی
گرسنه ، خسته و ناراحت هستم
این آشپز خانم آدمو یاده مدیرهای کشورمون میندازه اکثر مدیرها تا جایی که میشناسیم یک خانواده 3-4 نفری خودشونو نمیتونن مدیریت کنن و هر کدام از اعضای خانواده در کشورهای مختلف و فراری از خانواده هستن بعد میخوان مدیریت 80 ملیون جمعیت را بر عهده بگیرن
گفت‌وگو کردن اگرچه در عالم درویشی کار ناپسندی است اما در دنیای امروز شرط بنیادین حیات است.
کاش به جای دکترای دور زدن تحریم مدرک ششم ابتدای در تحریم نشدن داشتید!
پس چرا نیّت صدام در تصرف کویت را به این کشور نگفتید؟
اقای شمخانی خونه دخترشون تشریف نمیبردند ایا.............
حمایت ایران. از. کویت واقعا کار. خوبی بوده ، امروز گذاشت تو کاسمون .
پیاز را بگو که دونه ای 2500 تومانه
فقط اسپانسر تغيير مي كند ؟ چقدر پارتي اين اقا كلفته !!
فرموده اند حبس کل بدهکاران مالی،
شما تیتر زدید مهریه؟
بقیه موارد مهم نیست؟
دیه؟ ورشکستگی؟
چگونه است که یک حکم سریع قرآنی را میشود نادیده گرفت ، و حق و حقوق زن را غیر شرعی انگاشت ؟ راز ،و نیاز ی که از سر فقر باشد آنرا باید نفرین به ظالمین دانست ؟ چرا بیش از ۸۰٪ مردم ایران که زحمتکش هستند ،و شبانه روز کار میکنند ،دچار سختی معیشت میباشند ،وعده ای که دستان نرم،و لطیف ،و توپل دارند و در طول عمر بی برکتشان حتی یک روز کار یدی نکرده اند صاحب حسابها ،، ملک و املاک میلیاردی میباشند ؟ این چه حکمتی است که عده ای حداکثری زجر بکشند ،و عده ای حداقلی در ناز ،و نعمت باشند ،، به مردم دچار رنج ،و سختی فرمان بدهند ؟ کجای این پدیده با فرمان خدا سازگاری دارد ؟ از دی ماه ۹۶ تا فروردین ۹۸ همه چیز قیمتش سه برابر شده ؟ معنی این پدیده جز اینست که مردم سه برابر فقیرتر شده اند ؟ اگر‌خشکسالی ،و زلزله مربوط به بد حجابی بود ؟‌این سیل ویرانگر ،و حملهٔ‌ملخهای صحرایی ،، و گرانی ،و فقر که نتیجه ای جز فساد ،و فحشا و اعتیاد ،و معضلات اجتماعی ندارد آیا ثمرهٔ‌دزدیها ،و اختلاسها ،و رشوهخواریها ،و رانتخواری نمیباشد براستی چه باید کرد ؟،،
خوب کسایی که مهریه زنشون رو نمی دن اگر نباید حبس کرد چه کارشون باید کرد؟
حريم شخصى ؟ چي هست ؟
بعله اسپانسر آقای قروغی عوض میشه ولی برنامه همان برنامه است .
وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیش برنده از این پس مردم نقش افرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت

جناب فروغی فرمودین مردم؟ کدوم مردم رو می گین؟ همونایی که ۹۰ رو به عنوان بهترین برنامه انتخاب کردن؟ همونایی که پول مالیاتشون داره صرف برنامه سازی برای صدا و سیما می شه؟ همونا که دوشنبه ها تا دیروقت می نشستن پای تلویزیون؟ به نظر شما مهمه که از این پس مردم نقش آفرینی بیشتری داشته باشن؟
اگر بخواهید مذاکره کنید باید از برجام خارج بشید و دوباره غنی سازی کنید و با برگ هسته ای وارد بشید
کاش هنان موقع عربستان را از صفحه روزگار محو می کردید.الان دیر شده و عربستان به یکی از ایالات آمریکا تبدیل شده
آره اگر ایران نبود الان عراق تمام جنوب خلیج فارس را اشغال کرده بود و امریکا و اروپا هم داشتن به او التماس می کردن به هر قیمتی می خوای به ما نفت بفروش به نظرم بعضی از مسولین باید یه مدتی برن مرخصی حواسشون بیاد سر جاش
خوب این نشان می دهد اشتباه شده و کردن که با صدام همکاری نکردن و عربستان و امارات برای ایران شاخ شده . پس باید بابت این موضوع تاسف خورد نه اینکه افتخار کرد
مدیر شبکه 3 مردم را چی فرض کرده؟با تغییر اسپانسر که فقط اسمش عوض میشه ولی همونها هستند که اصل قضیه فرقی نمیکنه.کم کم داره معلوم میشه دلیل اخراج فردوسی پور این بوده که عادل زیر بار این ستاره مربع ها تو برنامه اش نمیرفت و اقای مدیر هم نمیتوانست زیر بار ستاره مربع ها نرود!!!
من اندازه ای که از عربستان و امارات متنفر هستم از آمریکا و روسیه نیستم!ایران به خاطر برادران امارات و عربستان همه چیزش رو فدا کرده و این ها در حال انجام هر کاری برای ضربه زدن به ما هستن.از مسئولین خواهشمندیم در سیاست های خود بازنگری کنن.دشمن جای دیگست.
یعنی انتظار داشتید باید با صدام همکاری میکردید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

این را کودک ۲ ساله نیز میفهمید که صدام ابله بود
من‌با انکه در شعار انتخاباتی روحانی بهش رای دادم اما بابت این تحلیل سیاسی که عراق تمام کشورهای عربی را گرفته درست نیست . چون همان‌کویت را هم به دلایل سیاسی امریکا چراغ سبز نشان داد تا بعدا بتواند به این بهانه صدام را مهار کند دلیل سخن من این هست که با بمباران شبانه روز ایتلاف به رهبری امریکا صدام در حال سقوط بود ولی بخاطر اینکه کشورهای شیعه نشین قیام کرده بودند و امریکا باز به دلایلی از سقوط صدام جلوگیری کرد
علی ابراهیمی .... مجلس فعلی مجلس در حد و سطح عوام هست . سوال مجلس ششم چطور .،؟نمایندگان جسور و بی پروا در حوزه سیاست در مجلس ششم چه سرنوشتی داشتند . مجلس که حزب ندارد یعنی برنامه ندارد و حزب سوم را اصلا حق ابراز عقیده و انتخاب نخواهید داد . ملی مذهبی ها چی شدند ؟
دست از دشمنی با آمریکا بردارین
ٱقای روحانی!
صدام به کویت هم حمله کرد یعنی الان اثری از کویت نیست؟؟؟؟
اساتید دکتر دور زدن تحریم مثل بابک زنجانی ها که کلی پول ملت را بالا کشیدند الان در زندان هستند.
راستی از اجرای حکم اعدامش چه خبر؟!!!
دکترای تخلف
واقعا یعنی آقای شمخانی از دامادشون شکایت میکنند؟؟؟
حالا خواهیم دید
‏ ظریف .آدمو یاد کسایی میندازه که با ۱۰۰ تا سرعت از فرعی میپیچن تو اصلی همزمان میکوبن به ۴ تا ماشین و ۸ تا عابر پیاده و ۳ تا موتوری,ماشین خودشونم تا داشبورد فرو میره بعد تو بیمارستان به دکتر میگن تازه جمش کردم.
آقای روحانی این را هم بگوید که در آنصورت ایران به سرنوشت صدام و اطرافیان او گرفتار می شدند. همیشه یک روی سکه را می گوید.
آقای روحانی واقعا حرفهای شما در حد رئیس جمهوری نیست! واقعا جای تاسف داره
امارات و ترکیه در سایه عدم ارتباط ایران با سایر کشورها، سرمایه های ایران رو جذب کردند و اجناس رو با چند برابر قیمت واقعی به ایران صادر کردند. توریست و صادارات و صنعت رو تو کشورشون رونق دادند. هنوز هم این بازی ادامه دارد ، حالا هر چند هم بگوییم ما لطف کردیم !!!! واقعیت عوض نمیشه که در سایه تدبیر خودشون از موقعیت ها برای پیشرفت کشورشون بخوبی بهره می برند.
و در مورد کشور عراق هم جای بسیار تامل است ! بعد از حمله و جنگ و کشتن هزاران هزار ایرانی ، کشور دوست و برادر شده و سرمایه های کشور در قالب دینی و غیر دینی سرازیر اونجا شده و مملکت محل جولان اونها شده، امیدواریم قبل از اینکه خیلی دیر شود مسیولین بفکر باشند.
دور زدن تحریم ها به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر ایران اون زمان با عراق همکاری میکرد در اشغال کویت الان ایران هم مثل عراق بود
آخه این چه استدلالی هست؟
اینکه بگیم ایران در دور زدن تحریم ها دکتری دارد جمله خوبی نیست و بوی خوبی هم ازش به مشام نمیرسه

اینجوری مطلب رو براتون باز میکنم ببینید من خودم وقتی این تیتر رو دیدم: ایران ایران دکتری دور زدن تحریم ها دارد. میدونید چه برداشتی کردم؟؟؟؟

برداشت من این بود که دارن به مقام آمریکایی خط میدن ایران راههای زیادی برای دور زدن این تحریم ها بلده بنایراین همه ی راههای دور زدن رو مسدود کنید
هرچی می خواد بشه ، بشه! فقط لطفا ما رو بی عزززت نکنید!
جناب روحانی عزیزتصمیم به کمک نکردن به عراق کاملا خردمندانه بود،،،،امانتیجه گیری شماخردمندانه نیست،،،،اگرایران به صدام کمک میکردآنوقت امریکاهم عراق روله میکرد
حالا تازه یادشان افتاده زندانی کردن مردان بابت مهریه شرعی نیست ؟؟
چه بسیار مردانی که به خاطر تجارت برخی زنان پول پرست نابود شدند ...
سوالی که جوانها دارند نیروهای حشدلشعبی عراق و حزب‌الله لبنان وفاطمین افغانستان که بعنوان کمک به زلزله زدگان وارد ایران شدند چرا هنوز در ایران هستند راستی چرا؟؟؟
مردم معمولی از این دنیا هیچ شیرینی نصیبشون نشده، فقط تلخی رو دارند میچشند. شکم سیر از شکم گرسنه خبر نداره.مذاکره نکردن به معنای تلخی و گرسنگی بیشتره. کمی به دنیای سیاست بیایید گرامی.
دکتری داشتن در دور زدن تحریمها هم مثل دکترای بسیاری از مسولین در علوم مختلفه که متأسفانه چون واقعی نیست ناکارآمد هست.
آقای شمخانی راست میگن و هیچ ارتباط فامیلی در این مورد وجود نداره. اگر فامیل من بود دست و پاهاشو قطع میکردن.
خبر های خوبی در راه است بخشش زندانیان مهریه تا عزل فروغی مدیر شبکه سه و پایان برنامه برنده باش
قابل توجه آذری جهرمی وزیر ارتباطات :

آقای جهرمی من چقد احمق بودم که خیال میکردم شما با دولت به اصطلاح میانه رو تدبیر و همچنین با آقایان اصلاح طلب فرق میکنید

حواشی چن مدت اخیر بهم ثابت کرد شمام ...

بگذریم اما آقای جهرمی از قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول خبر دارید؟؟؟؟

میدونید چه افتضاحی در دوران مدیریت شما به وجود اومده؟؟؟؟

بسته پنج گیگی ماهیانه ۶ صبح تا ۱۲ ظهر از ایرانسل میخریدیم سه هزارتومن الان دو ماهه که اون بسته حذف شده بجاش بسته هفت گیگ با قیمت هفت هزار و پونصد اومده

این ظلم نیست؟؟
آخه چرا ؟؟؟
به مرحمت شما اصلاح طلبان و شما به اصطلاح میانه رو های لیبرال مسلک نون نمیتونیم بخوریم ، دلمون به اینترنت خوش بود که دولت و وزیر لیبرال اینم ازمون گرفتن

چرا باید اینترنت هم مثل غذا مختص پولدارها بشه؟؟؟

آیا مستضعین و افراد کم درآمد دل ندارند از اینترنت استفاده کنند؟؟؟

چرا توی این مملکت همه چی داره برای پولدارها و طبقه مرفه میشه؟؟؟

یکدفعه بیایید هوا خوردن و نفس کشیدن رو هم حق مسلم طبقه مرفه بدونید و حق نفس کشیدن رو هم از طبقه محروم سلب کنید

#استعفای_وزیر _ارتباطات
کاش ما هم به اندازه یک ده هزارم شانش داماد بعضی ها را داشتیم؟؟!!! بیش از ۳ سال هست در تامین اجتماعی دنبال گرفتن تاییدیه بیمه هایم هستم اما دریغ است حل مشکل و داد رسی که احقاق حق کند؟؟!!
کی گفته با پولدار بودن و رفاه شیرینی مناجات رو نمیشه چشید؟؟!!
چرا مردم رو به فقر و نداری دعوت و عادت میدن؟
اسلام دین مذاکره و گفتگوئه. سیره پیامبر پر از گفتگو و صلح‌نامه‌س. حتی امام حسین قبل از شروع جنگ رفت و مذاکره کرد!
ظریف: حضور ایالات متحده در خلیج فارس را ثبات‌زدا می‌دانیم، ثبات زدا یعنی چه ترجمه کدام کلمه انگلیسیه؟
اینکه گفته میشه آقای شمخانی خبر نداشته ویا مخالف چنین مسئله ای بوده خنده داره ایشون دبیر شورای عالی امنیت ملیه کم آدمی نیست که این خبر رو از قبل نمیدونسته که دامادش داره چیکار میکنه
در مورد اظهارات مدیر شبکه 3 عرض میکنم.

لجاجت و خود محوری تا کجا ؟
احتمالا اسپانسر برنامه غریبه بوده
صدام به کویت حمله کرد و نتوانست جلوتر برود.
حرف اقای روحانی دقیق نیست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی