بازدید 5062

سیاست‌های آمریکا در انزوای فرهنگی ایران شکست خورد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر بیانگر شکست سیاست‌های آمریکا در فشار به کشورمان حوزه فرهنگی است، گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر فرصتی برای همکاری‌های مشترک سینمای ایران و جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 25 April 2019

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت: برگزاری این رویداد بین المللی با حضور کشورهای مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و موجب انتقال فرهنگ‌، اندیشه و آداب و رسوم کشورهای مختلف از طریق هنر هفتم می‌شود.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر هر سال پربارتر از گذشته برگزار می‌شود، افزود: بر اساس گزارش دبیر جشنواره هر سال خوشبختانه شاهد تقاضاهای زیادی از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره هستیم و از آنجا که سینما می تواند در جهت دیپلماسی فرهنگی تاثیرگذار باشد باید از این فرصت بهره ببریم.

وی اضافه کرد: این استقبال چشمگیر کشورهای خارجی از یک جشنواره فرهنگی در شرایطی است که ترامپ و آمریکا بیشترین فشار را بر ایران وارد کرده است و حضور چشمگیر بیانگر شکست سیاست های خصمانه آمریکا در برابر ایران است.

جشنواره جهانی فیلم فجر فرصتی برای همکاری‌های مشترک سینمای ایران و جهان

ابراهیمی یادآور شد: حضور هنرمندان بسیار از کشورهای مختلف در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر نشان داد که ایران کشور امنی است که جایگاه خاص خود را در منطقه دارد و بسیاری از علاقه مندان به این جشنواره نیز به صورت داوطلب وارد ایران شده و در جشنواره حضور دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: این جشنواره همچنین می‌تواند فرصت مناسبی برای همکاری های مشترک کشورها برای تولیدات مشترک باشد و اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هنرمندان جایگاه بهتر و بیشتری قائل شود و کار را به خود هنرمندان واگذار کند، بهتر می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و به توفیق بیشتری دست خواهیم یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها