بازدید 6779

همکاری نظامی ایران و روسیه به سطح بالایی رسیده

کد خبر: ۸۹۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 25 April 2019

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که همکاری های ایران و روسیه در زمینه نظامی به سطح بالایی رسیده و این همکاری نقش مهمی در بهبود اوضاع سوریه دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که همکاری نظامی ایران و روسیه به سطح بالایی رسیده است، و همکاری دو کشور نقش مهمی در عادی سازی اوضاع در سوریه دارد.

شویگو گفت: روسیه و ایران مبارزه مشترکی با تروریسم بین المللی دارند. همکاری در اجلاس آستانه نقش مهمی در برقراری رژیم آتش بس اقدامات نظامی و عادی سازی اوضاع در سوریه ایفا کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: آمریکا در قبال پیمان‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی، از جمله توافق هسته‌ای با ایران و یا ایجاد اختلال در عملکرد عادی سازمان منع سلاح‌های شیمیایی، بی توجه است.

وزیر دفاع روسیه افزود: نمونه‌های متعدد دیگری از بی‌توجهی آمریکا به تعهداتش در پیمان‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی وجود دارد. اولین نمونه خودداری آمریکا از تبعیت از برنامه جامع اقدام مشترک در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران است. آمریکا همچنین سازمان منع تسلیحات شیمیایی را تضعیف کرده تا از این نهاد برای تدوین گزارش‌های سیاسی و پیشبرد اهداف خود بهره‌گیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل