بازدید 5290
۱

دستگیری خواهر و برادر قاچاقچی

کد خبر: ۸۹۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ 25 April 2019

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از ۳ کیلوگرم شیشه به تهران دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از از مهر، سرهنگ محمد بخشنده از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از ۳ کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.

وی در توضیح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر قصد دارد تا محموله‌ای از مواد مخدر را به تهران منتقل و به فروش برساند.

بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و نهایتاً مأموران موفق به دستگیری این متهم در اتوبان تهران - قم به همراه خواهرش شدند. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم قصد داشته تا در پوشش همراه بودن خواهرش بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را به تهران منتقل نماید.

در بازرسی از خودرو متهمین، مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از تابناک عاجزانە خواهشمندم قضیە حمل شیشە را توسط کسانی کە دستگیر میشوند پیگیری نمایند و از ریاست محترم قوە قضائیە درخواست نمایند کە بصورت جدی قضیە را پیگیری کنن چون میتوانم با اطمینان بگویم کە نود و نە درصد کسانی کە شیشە از مناطق غربی بە تهران حمل میکنند صاحب اصلی جنس نیستند و فقط در مقابل مبالغ ناچیز و از روی ناچاری اقدام بە این کار میکنن و اگە تحقیقات مفصلی انجام بشە کە قطعا مطمئنم انجام میشە ولی دستگیر شدگان از جانب قاچاقچیان اصلی تطمیع میشوند کە در صورتیکە اسمشان را نیاورن مبالغی پول را بە خانوادەهایشان پرداخت خواهند نمود یا تهدیشان خواهند کرد و یا تضمینهای زیادی ازشان دریافت میکنن کە قاچاقچیان تهدید در بە اجرا اوردن انها میکنن مثل چک یا سفتە ،هیچوقت قاچاقچی اصلی و صاحب اصلی جنس قاچاق خودش اقدام بە حمل مواد نمیکنن این مهمترین نکتە در مبارزە با قاچاق مواد مخدر میباشد کە توجە بە ان میتواند بسیاری از مشکلات مربوط بە قاچاق مواد مخصوصا از نوع شیشە را حل نماید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان