بازدید 5712

جعبه سیاه هواپیما بوئینگ ۷۰۷ در اختیار ارتش است

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس گفت: از زمان وقوع حادثه هواپیما ارتش در فرودگاه فتح کرج، هیچ گزارشی در این رابطه از سوی ارتش به دست ما نرسیده است، زیرا جعبه سیاه هواپیما در اختیار ارتش است.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 24 April 2019

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای ارتش در فرودگاه فتح کرج، گفت: تاکنون جمع بندی جامع و کاملی درباره علل بروز حادثه و مقصران احتمالی هدایت هواپیما به سمت فرودگاه فتح صورت نگرفته است.
سقوط هواپیما بوئینگ 707 در کرج

هواپیماها به هیچ وجه نمی توانند در فرودگاه فتح فرود بیایند

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرودگاه فتح منطقه ای برای فعالیت هلی کوپتر است و به هیچ وجه هواپیماها نمی توانند در این فرودگاه فرود بیایند.

دو نظریه احتمالی درباره علل سقوط هواپیماهای ارتش در فرودگاه فتح

در شرایط کنونی دو رویکرد درباره علل سقوط هواپیماهای ارتش در فرودگاه فتح وجود دارد، نخست آنکه برج مراقبت به اشتباه، این هواپیما را به جای فرود در فرودگاه پیام کرج، در فرودگاه فتح به زمین نشانده است، رویکرد دوم این است که شاید با توجه به نزدیک بودن باند دو فرودگاه، خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح فرود آمده است

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی دو رویکرد درباره علل سقوط هواپیماهای ارتش در فرودگاه فتح وجود دارد، نخست آنکه برج مراقبت به اشتباه، این هواپیما را به جای فرود در فرودگاه پیام کرج، در فرودگاه فتح به زمین نشانده است، رویکرد دوم این است که شاید با توجه به نزدیک بودن باند دو فرودگاه، خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح فرود آمده است.

فاصله میان دو فرودگاه پیام و فتح حدود 7 کیلومتر است

اکبریان ادامه داد: در شرایط کنونی این سوال مطرح می شود که فاصله میان دو فرودگاه پیام و فتح حدود 7 کیلومتر است، حال بر اساس اصول پرواز، هواپیما در زمان و پرواز و فرود حتی نباید یک سانتی متر اشتباه برود، حال چگونه امکان دارد که یک هواپیما این مسافت را به اشتباه پرواز کند.

جعبه سیاه هواپیما بوئینگ 707 در اختیار ارتش است/ تاکنون گزارشی درباره علل بروز حادثه ارائه نشده است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از زمان وقوع حادثه هواپیما ارتش در فرودگاه فتح کرج، هیچ گزارشی در این رابطه از سوی نیروی هوایی ارتش به دست ما نرسیده است، زیرا جعبه سیاه هواپیما در اختیار این نیرو است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار