بازدید 11720
۲
سوژه

عکس‌ِجنجالی‌ازبرخورد‌رحمتی‌وحسینی‌بعدازباخت‌به‌الهلال

کد خبر: ۸۹۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 23 April 2019

استقلال با یک شوت از راه دور مغلوب الهلال شد تا بخت صعود به دور حذفی را تا حد زیادی از دست بدهد. دروازه بان آبی ها در این دیدار حسین حسینی بود و رحمتی کاپیتان استقلال با تصمیم شفر روی نیمکت نشست.

به گزارش تابناک ورزشی، تصویری بحث برانگیز در پایان بازی استقلال و الهلال عربستان، روی خروجی سایت رسمی باشگاه استقلال قرار گرفته است که نشان می دهد رحمتی بعد ازسوت داور به نشانه شکست استقلال، درون زمین چمن راه می رود و جمله یا جمله هایی را احتمالا خطاب به حسین حسینی می گوید. سر رحمتی رو به مسیری است که حسینی جوان طی می کند و حالت صورت رحمتی در این عکس کاملا گویای این نگاه است اما مشخص نیست که شماره یک استقلال چه چیزی به دروازه بان جوان باشگاه می گوید. گروهی معتقدند این تنها یک برداشت نادرست از یک عکس است و ماجرا اصلا اینطور نبود وگرنه روی سایت باشگاه قرار نمی گرفته ... برخی نیز می گویند دلیلی ندارد حاجیلو سرپرست تیم استقلال بعد از بازی سمت رحمتی که بازی نکرده، برود و دست را به حالت هدایت به سوی او بلند کند. همیشه در اینطور مواقع سرپرست تیم سمت بازیکنان حاضر در زمین می رود تا آنها را دلداری داده و با کلماتی آنها را آرام کند.

از سوی طبیعی است که رحمتی یکی از بازیکنان قدیمی و کهنه کار استقلال ، اشتباه و ناتوانی حسینی در مهار آن شوت را به عنوان بزرگتر تیم و کاپیتان باتجربه باشگاه، به همتایش یادآور شود. گلی که احتمالا باعث حذف استقلال از فصل جاری لیگ قهرمانان خواهد شد. 

عکس‌ِجنجالی‌ازبرخورد‌رحمتی‌وحسینی‌بعدازباخت‌به‌الهلال

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعنی خاک بر سر هیات مدیره استقلال با انتخاب این مربی و حیف از بیت المال که این گونه هدر می رود.
آقابی خود لی لی به لالاش نزارین ،چرا تیمو به حاشیه می برین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل