بازدید 9771
فلاحت‌پیشه:

فروش‌نفت هرگز به‌زیر یک‌میلیون بشکه نمی‌رسد

کد خبر: ۸۹۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ 23 April 2019

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که هیچ‌گاه فروش نفت ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «کف فروش نفت ایران را مناسبات دوجانبه تعیین می‌کند نه بلوف‌های سیاسی ترامپ و پمپئو. هیچگاه فروش نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.»

امروز کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که معافیت برای خرید نفت ایران برای هشت کشور را تمدید نخواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۱
این کار آمریکا با اعلان جنگ هیچ فرقی نداره، میخوان نون ملت ایران را ببرن، یا باید بایستیم و هزینه بدیم یا تسلیم بشیم، این یک جنگ هست و جنگ هم هزینه دارد، به نظرم باید مدتی ایران با قیمتی فوق العاده پایین نفت را به مشتریان عرضه کند، طوری که نتونن از نفت ایران صرف نظر کنن در این صورت قیمت نفت میان پایین هم عربستان که با کسری شدید بودجه روبرو هست به زانو درمیاد و هم خود آمریکا که تبدیل شده به صادر کننده نفت، نفت آمریکا نفت شیل هست و هزینه تولیدش بالاست، اگر بتونیم قیمت نفت را از حدی پایینتر بیاریم تمام اون شرکت های آمریکایی تولید کننده نفت شیل که صاحبان اکثرشون هم جمهوری خواهان هستند زمین میخورن و به دولت آمریکا فشار میارن که تحریم نفت ایران رفع بشه.
به جهنم بهتر ، از شر نفت خلاص می شویم که بلای جان ملت ایران شده و طمع بعضی ها را در بخور و بخور در داخل و خارج برانگیخته
باشه!
خیلی زیباست!!
ما الان باید ۳ میلیون بشکه صادر میکردیم دشمن تراشی و ناسازگاری کاری با ما کرده که به یک میلیون هم راضی شدیم ، الان عربستان و امارات و روسیه بشکن میزنند که به جای ما نفت بفروشند و عراق و قطر هم از طرف دیگه بشکن میزنند که از میادین مشترک نفت و گاز بعلت کاهش فروش و درنتیجه تولید از طرف ایران میتونن نفت بیشتری استخراج کنند و حالشو ببرن این وسط فقط و فقط ایران میمونه و یک عالم دشمن که هر روز برای ضربه زدن بهش دارن نقشه میکشن ، چرا دولت مردای ما از خواب بیدار نمیشن؟
یعنی الان وضعمون خیلی خوبه؟
دیروزمعافیت تحریم خریدنفت تمدیدنشد قاعدتا طبق روال عادی بورس !!! امروز بایدمنتظر رکوردزنی دیگر بورس باشیم !
این جور هم نیست که ادعای شما واقعیت موضوع را برساند.طبق معمول باید منتظر مرور زمان باشیم.
انقدر ضعیف شدیم که برای فروش نفتمان باید التماس کنیم و خوشحال باشیم که انشااله فروش نفت به زیر 1میلیون نمیرسد در حالی که دوستان و همسایگانمان بشدن در حال افزایش تولید برای در اختیار گرفتن بازار نفت هستند .
سئوالی که به ذهن میرسد این است در حالی که هر سال اوضاع سیاست خارجی و اقتصاد دارد بدتر میشود(دیگر نمایندگان مجلسو مسئولین هم میگویند که سال 98 سال خوبی نخواهد بود ) این مقاومت کشور ما برای هماهنگی با کشورهای دیگر (حتی سوریه هم در پروژه هایش برای ما ناخن خشکی میکند) تا چه زمانی ادامه می یابد؟ هدف چیست؟ تا کی باید مقاومت کنیم؟ چه اتفاقی باید بیفتد که سیاستهایمان را تغییر بدهیم؟ و چرا باید مردم ما انقدر تحت فشار باشند
فرض کنیم همین الان اسرائیل و آمریکا و فرانسه و انگلیس و ... اونهائی که با بد هستند که کم هم نیستند از صفحه روزگار حذف بشوند . آیا برای ما فرقی میکند ؟
بنظر من بهتر است در سیاستهای خودمان یک تجدید نظر اساسی بکنیم تا حداقل بتوانیم آسوده تر نفتمان را بفروشیم نه اینکه با منت و اجازه ای که آمریکا به بعضی کشورها میدهد
بله اگه 60 درصد زیر قیمت بدیم سوریه دوست و برادر 1 میلیون بشکه که سهله 4 میلیون بشکه میبره!!!
به زودی به زیر یک میلیون هم میرسد. کمی صبر کنید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی