بازدید 8350
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

بازار طلا و سکه تهران امروز با چه قیمت‌هایی بسته شد؟

پس از یک روز وقفه، امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران بودیم. روندی که تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز و خبر‌های خارجی در خصوص عدم تمدید معافیت نفتی ایران، قرار داشت.  
کد خبر: ۸۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 22 April 2019
تابناک اقتصادیپس از یک روز وقفه، امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران بودیم. روندی که تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز و خبر‌های خارجی در خصوص عدم تمدید معافیت نفتی ایران، قرار داشت.  

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت ۹۸) بهای سکه تمام طرح جدید با رشد قیمت به رقم چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هفته گذشته، سکه امامی به نرخ چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز رسیده بود.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در خصوص نرخ‌های پایانی امروز، به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: امروز نرخ‌ها روند صعودی را تجربه کردند. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش قیمت ۱۴۰ هزار تومانی به رقم ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان فروخته شده است.

همچنین امروز هر نیم سکه بهار آزادی به نرخ ۲,۶۸۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز شنبه، ۳۰ هزار تومان گران‌تر می‌باشد. هر ربع سکه بهار آزادی نیز، امروز ۱,۷۱۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است و هر سکه یک گرمی نیز با رشد ۱۰ هزار تومانی به رقم ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.  

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۰,۲۰۰ تومان رسیده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱، ۹۱۰،۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز شنبه، ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز به ۵۵۰ هزار تومان رسیده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بعد از 13 آبانماه 1397 زمانی که بانک مرکزی توانست دلار 18 هزار تومانی را به 10 هزار تومان برساند دیگر هیچ خبر خارجی نمی تواند تاثیری بر افزایش قیمتها داشته باشد
بازی کردن با قیمتها به هیچ عنوان عاقلانه نیست و دیر یا زودبی بی اعتمادی عمومی را به دنبال خواهد داشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر