بازدید 5274

مقصد فصل آینده کوتینیو بعدازبارسلونا مشخص شد

کد خبر: ۸۹۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 22 April 2019

به نظر می‌رسد که بازیکن بزریلی بارسلونا در صورت جدایی از این تیم راهی پاری سن ژرمن شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فیلیپ کوتیینو بعد از درخشش در لیورپول بود که مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و در نهایت بعد از کش و قوس‌های زیادی پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کرد و به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه اسپانیایی هم انتخاب شد. 

کوتینیو، اما هرگز نتوانست که در آبی اناری‌ها انتظارات را برآورد کند. او در دیدار اخیر بارسلونا در نوکمپ با صدای اعتراض حاضران در ورزشگاه مواجه شد و همین هم واکنش او را به دنبال داشت. کوتینیو از رفتار هواداران بارسلونا ناراحت است. او در گفت و گویی که با ال موندو داشت از مقصد بعدی خود سخن به میان آورد و به نظر می‌رسد که به نوعی آبی اناری‌ها را تهدید می‌کند.

او گفت: من با نیمار در تیم ملی فوتبال برزیل همبازی بوده ام. بسیار دوست دارم که بار دیگر با این بازیکن در رده باشگاهی هم همبازی شوم البته باید این را هم بگویم که از بازی کردن در کنار مسی و سوارس هم لذت می‌برم. این دو بازیکن کمک زیادی به من در بارسلونا کرده اند. کوتینیو درباره صدای اعتراض هواداران بارسلونا هم گفت: من با واکنشی که از خود نشان دادم به آن‌ها گفتم که تنها روی فوتبال تمرکز دارم و به چنین رفتار‌های توجه نمی‌کنم. همیشه به همه احترام گذاشته ام و دوست ندارم که به کسی توهین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی