بازدید 20975

توزیع ۴۰ ثانیه‌ای گوشت تنظیم بازاری در شهروند

کد خبر: ۸۹۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 21 April 2019

درحالی که اخبار ضد و نقیضی درباره توقف یا ادامه توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری مطرح است شامگاه گذشته فروشگاه شهروند در یک اقدام تامل انگیز تنها در مدت چند ثانیه اقدام به توزیع این محصول کرد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار از توقف توزیع گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داده که این امر با وجود گلایه هایی که مردم درباره نحوه توزیع این محصولات تنظیم بازاری داشتند باعث افزایش نگرانیها شده است.

حقیقیت این است که میزان عرضه گوشتهای تنظیم بازاری در مقایسه با تقاضایی که در بازار وجود دارد، بسیار کمتر است و این امر منجر به ایجاد صفوف طولانی برای خرید این محصول شد.

درحالیکه هرکیلوگرم گوشت تنظیم بازاری(منجمد چرخ کرده) 32هزار تومان تا 44 هزار تومان(گوسفندی) قیمت داشت، اکنون قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی در بازار آزاد حدود 100 هزار تومان و گوشت گوساله حداقل 85 هزار تومان است.

بعد از این افزایش نارضایتی ها در میان مردم درباره قطع توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز ارز 4200 تومانی از واردات گوشت برداشته نشده و همچنان تا بلاتکلیفی بر بازار ادامه داشته باشد گوشت با این ارز وارد می‌شود.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در ساعات پایانی روز گذشته در فروشگاه شهروند تهران(بهرود) اعلام شد که گوشت چرخ‌کرده تنظیم بازاری در این فروشگاه توزیع میشود اما به فاصله 40 ثانیه بعد از این اعلام به محل عرضه این محصول مراجعه میشود و متصدی غرفه، خبر از اتمام موجودی این محصول میدهد.

وی در واکنش به اینکه چرا کمتر از یک دقیقه به پایان رسید این طور میگوید: «مگر طرح تنظیم بازار پراید و فروش اینترنتی این محصول چقدر به طور انجامید».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۲
چرا تعجب؟؟؟؟؟
باید در رکوردهای گینس ثبت شود بخدا از دو 100 متر سرعتش بیشتره؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا شرم اوره حتش پخش این اخبار!!!!!!!
این وزیر بدرد همون روحانی میخورد و بس .
آقای وزیر در حال زیر شدن توسط گوشت و خودرو !
وقتی با سیاستهای غلط روستاها رو تخلیه و تمرکز زدایی می کردید بفکر این وز هم بودید که کشور نیاز به کشاورزی و دامداری و تولید کننده داره و حالا که شدیم مصرف کننده گوشت بیارید مرغ پیدا نمیشه مرغ بیارید پیاز کمیاب میشه و ....
بنده مورخ 15 فروردین به فروشگاه شهروند میدان جلال مراجعه کردم ،و گوشت تنظیم بازار موجود بود امانکته قابل تامل این بود یکی از پرسنل فروشگاه قسمت قصابی فیش های مربوطه را گرفته بود در داخل جیب خود گذاشته بود ، و به عواملی که داشت می داد و گوشت ها بدون چک کردن کارت ملی تحویل این افراد می شد.
مورد به معاون فروشگاه بیان شد اول کار انکار شد ولی قول بررسی داد ولی همچمان همان روند ادامه داشت.
تا زمانی که اعتدالیون بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی حکمرانی کرده و جزئ حلقه نزدیک به اقای روحانی هستند مردم باید انتظار این را داشته باشند روز به روز سفره انها کوچکتر و کوچکتر بشه
شغلهای جدید در صف گوشت ایستادن و فروختن سهمیه خود به قصابی ها و رستورانها
چرا پولش رو نمیدید مردم خودشون از هر جا خواستن بخرن!؟ دولت ...........!!!!!!!
باید رکورد طمعکارترین ، حریص ترین و خودخواه ترین ملت دنیا به نام ما ایرانی ها در کتاب رکوردهای گینس ثبت بشه
کلاتونو بزارید بالاتر‌ !!
قسمتی از گوشتهای بدون استخوان را از سردست وران جدا می کنند وان را به مشتری میدهندبطوریکه وقتی کسی سزدست که شاما 4کیلو است می خرد فسمتی از گوشت بدون استخوان ان از سردست جدا شده است ودر سردست وجو ندارد وبقیه که شامل گردن قلوگاه و کمی هم گوشت است به مردم قالب کی کننددر صورتیکه یک سردست با چهار کیلو وزن باید حداقل دوکیلو گوست بدون استخوان داشته باشد که این گوشتهای دولتی ان را ندارند یعنی قسمتی ازگوشت بدون استخوان جدا شده که هر کیلو ان می تواند 150 هزارتمان در بازار باشد
فساد که شاخ و دم ندارد!همینه
کجایند مراکز نظارتی !؟تنها درصد بسیار ناچیزی از سهمیه دریافتی به عموم عرضه شده و بقیه با درج کدملی های قرضی و فامیلی بنفع خودشان مصادره شده است . با ردیابی کدملی ها و پرداخت های صورت پذیرفته ،براحتی این فساد و سوء استفاده قابل اثبات و پیگیری است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل