بازدید 6799

حکم رهبری حجت را بر همه تمام کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست، گفت: حکم رهبری حجت را بر همه تمام کرده است اما دولتمردان آمریکایی درکی از این حکم ندارند.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 21 April 2019

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت، با یادآوری گزارش امنیتی وزارت خارجه به کنگره و اعلام نگرانی از اقدام ایران برای ساخت بمب هسته‌ای، گفت: مرجعیت حکمی صادر کرده و مقام معظم رهبری طبق آن حکم بارها تاکید کردند که ما به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیستیم، اعلام این حکم از سوی رهبری به عنوان ولی امر مسلمین حجت را بر همه تمام کرده است اما ترامپ و دولتمردان آمریکایی درکی از چنین حکم‌هایی در جامعه مسلمین ندارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی روزی سپاه پاسداران را به عنوان سازمان تروریستی اعلام می‌کنند و یک روز هم در گزارش‌های امنیتی خود با استناد به اظهارات کذب اسرائیل، تهمت ساخت بمب هسته‌ای را به ایران می‌زنند.

مهر تایید سازمان ملل و کشورهای اروپایی‌ها بر عدم ساخت بمب هسته‌ای در ایران

وی افزود: این موضوعات بهانه‌تراشی است، اگر هم قرار به ساخت بمب هسته‌ای داشته باشیم قطعا بدون هیچ ابایی به آن خواهیم پرداخت، لذا آمریکایی‌ها فکر نکنند که ما برای ساخت بمب هسته‌ای از آنها اجازه خواهیم گرفت، جمهوری اسلامی ایران به دلیل حکم رهبری به دنبال این مسائل نیست.

نانواکناری با یادآوری موضع گیری سازمان ملل متحد نسبت به اینچنین اظهارات کذب، گفت: سازمان ملل و سایر سازمان‌های وابسته به مسائل هسته‌ای این موضوع را تکذیب کردند، اروپایی‌ها نیز بارها این موضوع را تکذیب کردند زیرا باورد دارند که ایران به دنبال چنین مسائلی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آمریکایی‌ها خود را به کج فهمی زدند زیرا به دنبال ایران هراسی در منطقه و سطح بین‌الملل هستند، حال آنکه هیچ کشوری در منطقه و حتی سطح جهان دیگر آنها و اظهاراتشان را باور ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ دولت آمریکا در گزارش امنیتی وزارت خارجه به کنگره از اقدام ایران برای ساخت بمب هسته‌ای اعلام نگرانی کرده و در این خصوص به اسنادی که اسرائیل از ایران دزدیده، استناد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل