بازدید 4620
گزارش

سه خارجی هت تریک کننده در لیگ ایران: شاگردانِ ایمون زاید!

جاناتان بالوتلی که در بازی مقابل فولاد خوزستان 3 گل برای زردپوشان آبادانی به ثمر رساند، سومین بازیکن تاریخ باشگاه نفت آبادان است که در لیگ برتر هت‌تریک می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 21 April 2019

در یکی از بازی‌های هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر ، تیم نفت آبادان موفق شد با درخشش جاناتان بالوتلی بازیکن تعویضی و خارجی خود، شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان را با برد 4 بر یک عوض کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بالوتلی برزیلی که در دقیقه 34 بازی به جای وفا هخامنش به میدان آمده بود، موفق شد در این بازی هت‌تریک کند. او ابتدا در دقیقه 48 بازی گل تساوی را به میزبان زد و بعد از آن هم دو بار در دقایق (72) و (3+90) دو گل دیگر به شاگردان افشین قطبی زد تا قاطع‌ترین برد این فصل شاگردان پائولو سرجیو با درخشش او رقم بخورد. برد صنعت نفت مقابل فولاد قاطع‌ترین برد خارج از خانه‌ی زرد پوشان آبادانی در تاریخ لیگ برتر هم است. 

جاناتان بالوتلی که در بازی مقابل فولاد خوزستان 3 گل برای زردپوشان آبادانی به ثمر رساند، سومین بازیکن تاریخ باشگاه نفت آبادان است که در لیگ برتر هت‌تریک می‌کند. پیش از او داوود سید عباسی و فونیکه‌سی برای آبادانی‌ها در لیگ برتر هت‌تریک کرده بودند. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هیچ بازیکن ایرانی‌ای موفق نشده به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید و بتواند هت‌تریک کند. علاوه بر بالوتلی، دو بازیکن خارجی دیگر موفق شده‌اند در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیایند و هت‌تریک کنند.

 

روز فراموش نشدنی برای پرسپولیسی‌ها

در هفته‌ی بیست و چهارم لیگ یازدهم دربی بزرگ تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار شد که شاگردان پرویز مظلومی در تیم استقلال 4 دربی رسمی در لیگ و جام حذفی را از پرسپولیسی‌ها برده بودند و آن بازی را هم با 2 گل از رقیب سنتی خود پیش بودند. در دقیقه 56 آن بازی مصطفی دنیزلی سرمربی ترک پرسپولیسی‌ها ایمون زاید را به میدان آورد. کمتر کسی فکر می‌کرد که زاید بتواند در آن بازی ستاره‌ی میدان شود اما او بهترین بازی را برای گلزنی خود انتخاب کرد و در 10 دقیقه 3 گل برای پرسپولیسی‌ها به ثمر رساند تا پرسپولیس 10 نفره بتواند شکست 2 بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 با هت‌تریک او عوض کند. ایمون زاید با هت‌تریکی که در آن بازی کرد تبدیل به اولین بازیکنی شد که موفق می‌شود در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید و هت‌تریک کند. درخشش زاید روزی فراموش نشدنی برای هواداران پرسپولیس و روزی تلخ برای استقلالی‌ها رقم زد. 

 

سریع‌ترین هت‌تریک

در هفته‌ی دوازدهم این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ این رقابت‌ها در تبریز به وقوع پیوست. در این هفته تراکتورسازی تبریز میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که ابتدا ذوبی‌ها گل اول را به میزبان زدند. در دقیقه 53 بازی لی هری اروین برای تراکتورسازی تبریز به میدان آمد و کمتر از 4 دقیقه بعد آتش بازی خود در ورزشگاه یادگار امام را شروع کرد. اروین که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود در 8 دقیقه 3 بار موفق شد دروازه‌ی ذوبی‌آهن را باز کند تا سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. بعد از هت‌تریک اروین، تبریزی‌ها توسط مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی یک گل دیگر هم به حریف خود زدند تا با یک بازگشت خوب شکست یک بر صفر را به پیروزی 4 بر یک تبدیل کنند.

بعد از اروین در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر یعقوب کریمی با پیراهن نفت تهران در لیگ دوازدهم و ایمون زاید با پیراهن پرسپولیس در لیگ یازدهم سریع‌ترین هت‌تریک‌های تاریخ لیگ برتر را انجام داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل