بازدید 3927
سوژه

آیا فرشیدباقری مقابل الهلال به میدان می رود؟

در پیش بودن بازی حساس با الهلال عربستان و کمبود استقلال در هافبک تدافعی آماده باعث شد که در نهایت فتحی در مقابل خواسته شفر و هواداران کوتاه بیاید و به بازگشت باقری به تمرینات تیم رضایت دهد.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 21 April 2019

در روز‌های اخیر بحث بازگشت یا عدم بازگشت فرشید باقری به استقلال بسیار حاشیه ساز شده بود. این بازیکن که به دلیل صحبت‌های انتقادی بعد از دربی از سوی مدیریت باشگاه به صورت موقت اخراج شده بود، در هفته‌های اخیر یکی از غایبان بزرگ استقلال محسوب می‌شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به رغم درخواست‌های متعدد شفر برای بازگشت باقری هم امیرحسین فتحی حاضر به بخشیدن باقری نشده بود. با این وجود، در پیش بودن بازی حساس با الهلال عربستان و کمبود استقلال در هافبک تدافعی آماده باعث شد که در نهایت فتحی در مقابل خواسته شفر و هواداران کوتاه بیاید و به بازگشت باقری به تمرینات تیم رضایت دهد.

سرپرست تیم استقلال، اصغر حاجیلو در این مورد در مصاحبه‌ای با وبسایت این باشگاه گفته است: «طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با دکتر فتحی انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان استقلال موافقت کرد»

در شرایطی که استقلالی‌ها امروز عازم امارات شدند تا خود را آماده بازی با الهلال کنند قرار است که فرشید باقری فوری راهی امارات شده و به جمع شاگردان شفر اضافه شود.

باقری صبح امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خبر از پیوستنش به جمع استقلالی ها در دوبی داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر