بازدید 4667
حریف استقلال در بحران بزرگ فرو رفت

جنجال دراردوی الهلال بعدازباخت دیشب درفینال جام عرب

کد خبر: ۸۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 19 April 2019

شکست در فینال جام باشگاه های عرب مقابل الساحلی تونس باعث شد تا دست الهلال از اولین جام این فصل کوتاه بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، آبی های پرافتخار ریاض بعد از این که به صورت حماسی و با برتری مقابل الاهلی در ضیافت پنالتی ها سر از العین و جدال با الساحلی درآوردند پنجشنبه شب با نتیجه 2-1 فینال را واگذار کردند تا انتقادات بار دیگر از زوران مامیچ اوج بگیرد.

بعد از این ناکامی که رویاهای طرفداران الهلال برای تاج گذاری در بین باشگاه های عرب زبان را بر باد داد رسانه های سعودی بار دیگر به گمانه زنی در خصوص برکناری سرمربی کروات و جایگزینی مربی سرشناس دیگری در روزهای پایانی فصل پرداختند. بنا به نوشته الریاضیه در نشست اضطراری هیات مدیره الهلال یکی از اعضای پرنفوذ و متمول حاضر به پرداخت کامل غرامت مامیچ و صدور حکم برکناری او شده است.

الهلال فصل را با ریاست سامی الجابر اسطوره خود آغاز کرد. الجابر در اولین اقدام جسوس پرتغالی را به عنوان سرمربی برگزید اما در شرایطی که اوضاع خوب پیش می رفت هیات مدیره سامی الجابر را برکنار و بعد از این اتفاق اوضاع برای مربی پرتغالی هم خوب پیش نرفت تا جسوس هم جای خود را به مامیچ بدهد. دلیل برکناری این مربی فنی نبود و اختلافات در تمدید قرارداد ادامه کار او را به خطر انداخت.


به این ترتیب رسانه های سعودی مدعی شدند تا 24 ساعت آینده باشگاه الهلال در قبال سرمربی کروات خود تصمیم گیری و تا قبل از بازی با استقلال در دور برگشت ACL در ابوظبی جانشین مامیچ را معرفی خواهد کرد که گزینه های نهایی نیز خسوس پرتغالی و گوئیدی آرژانتینی سرمربی سابق النصر هستند.

در این حال امیر محمد بین فیصل مدیرعامل جنجالی باشگاه الهلال بار دیگر در مصاحبه ای توفانی شکست تیمش در فینال جام زاید را به سران فدراسیون فوتبال عربستان تبریک گفت و مدعی شد آنها با این باخت الهلال شب آرامی را سپری کردند. بن فیصل همچنین مدیرعامل و سرمربی سابق الهلال را نیز از زیر تیغ انتقادات گذراند و با حمله سامی الجابر و خسوس پرتغالی مدعی شد این وضعیتی که نصیب الهلال شده است نتیجه اقدامات نادرست و غیرحرفه ای آنها است.

آن چه محرز است این که اردوی الهلال در آستانه تقابل با استقلال در اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا حسابی متشنج و ناآرام گزارش می شود که این اتفاق می تواند برای وینفرد شفر و شاگردانش بهترین اتفاق ممکن باشد تا با تحمیل شکستی دیگر در ابوظبی به قهرمان عربستان مسیر صعود خود از گروه مرگ را هموار کنند.

امیر محمد بن فیصل از جمله چهره های جنجالی این روزهای فوتبال عربستان است.او که با برکناری جسوس پرتغالی و آوردن مامیچ سرو صدای زیادی به راه انداخت در هفته ها و ماه های گذشته به برنامه فشرده بازی ها و ... معترض بود و انتقاداتش از فدراسیون نشینان سعودی نیز به همین خاطر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل