بازدید 6658
۶

۲ کودک در فاضلاب مدرسه کاشمر جان باختند

کد خبر: ۸۹۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 19 April 2019
سقوط ۲ کودک داخل سپتیک (مخزن سرپوشیده) فاضلاب مدرسه روستای سنجدک بخش کوهسرخ کاشمر منجر به مرگ آنان شد.
 
بخشدار کوهسرخ روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ۲ پسر چهار و پنج ساله اهل روستای سنجدک دیشب در محل سپتیک و مخزن سرپوشیده جمع آوری فاضلاب سرویس‌های بهداشتی مدرسه در حال بازی بودند که به علت ریزش سقف داخل آن سقوط کردند.

مجید کاریزنویی افزود: با اطلاع والدین که پس از چند ساعت جستجو متوجه سقوط کودکان در این محل شدند، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی کاشمر و نیرو‌های آتش نشانی ایور در نزدیک این منطقه به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: اجساد این ۲ کودک توسط نیرو‌های اعزامی از داخل فاضلاب بیرون آورده شده و توسط ۲ دستگاه آمبولانس به شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ انتقال یافتند.

وی گفت: بررسی‌های بیشتر در این زمینه از سوی دستگاه‌های ذیربط ادامه دارد.

کاریزنویی در باره علت باز بودن در مدرسه در ساعت تعطیلی آن افزود: اغلب محوطه‌های مدارس روستایی پس از تعطیلی نیز باز هستند و جوانان و نوجوانان برای ورزش از آن استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: مسئول آموزش و پرورش به همراه مسئول حراست این اداره صبح امروز از مدرسه بازدید کرده و دستور حصار کشی اطراف سپتیک را صادر کردند.

وی گفت: هرچند سازه مدرسه مناسب است، ولی به دلیل بالا بودن سطح آب منطقه باید سپتیک اجرا شود و چاه جذبی برای فاضلاب مناسب نیست.

کاشمر با ۲ بخش مرکزی و کوهسرخ در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
به همین سادگی؟ دو نفر مرده
وی گفت: هرچند سازه مدرسه مناسب است، ولی به دلیل بالا بودن سطح آب منطقه باید سپتیک اجرا شود و چاه جذبی برای فاضلاب مناسب نیست.
آقایان از اینهمه دوراندیشی شما چه باید گفت. بعد از اینکه دو کودک نازنین در چاهک فاضلاب خفه شدند به فکر حصار کشی دور تانک شدید؟
هزینه های حصار کشی عبارتند از، قیمت حصار باضافه هزینه های ساخت و نصب و جان دو کودکو بیچارگی و نا امید دو خانواده و ..... یعنی از وزیر آموزش پرورش تا اون مدیر و سرایدار مدرسه باید خودشونو تو همون سپتیک گ...وه خفه کنند اگر یه سر سوزن وجدان داشته باشند
وای مانند بادیه نشین ها زندگی می کنیم و میمیریم.
دو طفل معصوم و بی گناه قربانی بی مسئولیتی مدیران بی لیاقت شدن و به همین با یک حصار کشی تمام شد و رفت ؟؟؟؟
اگه این اتفاق در تهران یا مراکز استانها افتاده بود تا عزل مدیر اموزش و پرورش و مدرسه و ...پیش میرفت و افکار عمومی این مسئله رو به راحتی رها نمیکردن ...
مرسی تابناک حداقل شما در حد گزارش خبر واکنش نشون دادی ...سپاس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل