بازدید 43988
«گاف» یا «تهیه خوراک برای بیگانگان»؛

چرا سعید قاسمی بر سخنان ضد امنیت ملی اش اصرار دارد؟/ نهادهای اطلاعاتی دلیل طرح این سخنان را بررسی کنند

بسیاری از مسئولان، رسانه‌ها و تحلیل‌گران با تکذیب سخنان سعید قاسمی درباره نحوه حضور جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، این نوع اظهارات ـ در حالی که آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی و بنا بر فشار لابی صهیونیستی اقدام به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی کرده اند ـ درباره حضور در پوشش لباس جمعیت امدادی و همکاری با یک گروه تروریستی به نام القاعده را بازی در زمین دشمن و تلاشی در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب تحلیل کرده اند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 18 April 2019

«واقعیت این است که در بوسنی در قلب اروپا اتفاقاتی افتاد، ما حضور پیدا کردیم، به تبع ما القاعده آمد. القاعده‌ای‌ها ـ بعد از حضور ـ استیل ما را گرفته بودند از سربند و پرچم گرفته تا شکل گردان‌ها و... همان استیل ما را آنها در آنجا به اجرا درآوردند»؛ این سخنان «سعید قاسمی» است که درباره نحوه کمک ایران به مردم بوسنی مطرح شد؛ موضوعی که حواشی بسیاری را طی روزهای اخیر ایجاد کرده و با واکنش های متفاوتی روبه رو شده است.

به گزارش «تابناک»؛ قاسمی در بخشی از مصاحبه در پاسخ به این پرسش مجری برنامه که از او پرسیده بود: «شما با چه عنوانی در بوسنی فعالیت می‌کردید؟» می‌گوید: «حالا دیگر همه می‌دانند، ما هلال احمری‌هایی بودیم که برای آموزش نظامی نیروهای مجاهدین به بوسنی ‌رفته بودیم.»

مجری می‌پرسد: «یعنی هلال احمر پوشش بود و شما در این پوشش به عنوان نیروی مستشاری و نظامی به این کشور رفتید؟» که سعید قاسمی پاسخ می‌دهد: «این را چون آمریکایی‌ها در کتاب‌هایشان نوشته‌اند و مدارکی در این زمینه دارند می‌گویم. خود این خانم کریستین امانپور ـ که در فتنه ۸۸ هم فعال بود ـ همه دولتمردهای ما از جمله آقای احمدی‌نژاد و روحانی دوست دارند با ایشان صحبت کنند و احتمالا یک خواهرخواندگی با دولتمردان ما دارد. یکی از مسئولینی که در آنجا موظف بود اطلاعات را لو دهد، این بی‌شرف (امانپور)‌ جاسوس سی‌ان‌ان و بی‌بی‌سی بود که اطلاعات را لو داد.»

همچنین او در ادامه می‌گوید: «ولی واقعیت این است که در بوسنی در قلب اروپا اتفاقاتی افتاد، ما حضور پیدا کردیم، به تبع ما القاعده آمد. القاعده‌ای‌ها ـ بعد از حضور ـ استیل ما را گرفته بودند؛ از سربند و پرچم گرفته تا شکل گردان‌ها و... همان استیل ما را آنها در آنجا به اجرا درآوردند. مجاهدین از سرتاسر دنیا به آنجا آمدند و یک اتفاق جدید رقم خورد. یگان‌های جهادی مسلمان در آنجا تشکیل شد. این چیزی که در سوریه اتفاق افتاد، قبل از آن در بوسنی اتفاق افتاده بود.

شکایت هلال احمر و تأکید قاسمی بر سخنانش

نخستین واکنش جدی را به این سخنان «سعید قاسمی» هلال احمر نشان داد و این گفته ها را تکذیب کرد. هلال احمر طی بیانیه ای،ضمن نادرست خواندن این سخنان، اعلام کرده که با توجه به اقرار سعید قاسمی مبنی بر استفاده از لباس این سازمان به عنوان پوشش، از او شکایت می کند.

بیشتر بخوانید

* سعید قاسمی کیست

پس از آن که هلال احمر سعید قاسمی را تهدید به شکایت قضایی کرد، او روز سه‌شنبه بار دیگر بر گفته‌های خود تأکید کرده و در توئیتر خود نوشت: «به چشم دیدیم در لباس سازمان ملل جاسوسی می‌کنن. از ملت هایی که نمی‌جنگند و عنان‌شان را به دست غربی‌ها می‌دهند، حالا تعجب می کنم که بر ما خرده می گیرند، چرا با لباس هلال‌احمر به نجات مستضعفین رفتید!» او افزوده است: «مگر نه اینکه معنی پوشیدن این لباس یعنی نجات مسلمین و هر بنی‌بشری که تحت آسیبِ ظالم است؟»

سخنگوی سپاه: اظهارات سعید قاسمی در مورد بوسنی فاقد اعتبار است

در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی، یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، «سردار رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: اظهارات آقای سعید قاسمی، که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و بی اعتبار بوده و مورد تأیید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست.

وی افزود: مواضع و کارکرد‌های سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است. سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی‌ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی‌ها برای واقعیت سازی‌های مورد نظر خود ارائه می‌کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

واعظی: کار سعید قاسمی، کاسه پر کردن برای آمریکاست

واعظی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارات اخیر سعید قاسمی گفت: اینکه یک فردی حرفی بزند، قابل استناد نیست. آنچه من دیدم هیچ یک از مطالبش درست نیست و این کار کاسه پر کردن برای آمریکاست.

واکنش الله‌کرم به اظهارات جنجالی سعید قاسمی

اما «حسین الله‌کرم» ضمن دفاع از سخنان سعید قاسمی درباره اظهارات او گفت: من نکته ایشان را دیدم، او نگفت که ما با لباس هلال احمر یا از طریق هلال احمر در بوسنی بودیم. او با استفاده از این تعبیر می‌خواست بگوید: «ما آنجا امدادگر بودیم»، چون امداد و کمک رسانی شاخصه و ویژگی هلال احمر است؛ بنابراین، فعالان این حوزه امدادگر محسوب می‌شوند. وی درباره ادعای ارتباط خوب نیرو‌های ایرانی حاضر در جنگ بوسنی با نیرو‌های القاعده اظهار کرد: القاعده لایه‌های مختلفی دارد؛ لایه‌ای که شامل نیرو‌های بوسنی و هرزگوین بود، آن‌ها به نحوی با ما ارتباط داشتند؛ هرچند گاهی از این‌ها وقتی در مقر‌های القاعده آموزش می‌دیدند، به هنگام تحویل اسلحه خود، بنا به دلایلی آنجا را ترک می‌کردند و به سمت ما می‌آمدند. ارتباط با القاعده عمدتا در این لایه‌ها بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پاسخ به کسانی که معتقدند سعید قاسمی در مقطع کنونی به عمد و با هدف تحریک آمریکایی‌ها برای آغاز جنگ علیه ایران چنین اظهاراتی را مطرح کرد، یادآور شد: امثال من و سعید معتقدیم که الان در حال جنگ با آمریکا هستیم، این طور نیست که جنگ تمام شد و امروز جنگی وجود ندارد. وقتی آمریکایی‌ها به لحاظ سیاسی و امنیتی ما را تحریم می‌کنند نوعی جنگ است.

وی ادامه داد: اگر منظور آن است که اظهارات سعید قاسمی با هدف تقویت میان جنگ آمریکا و ایران بیان شد، خیر این طور نیست. در واقع سعید دارد به نوعی شاخ و شانه می‌کشد که ما عمل کردیم و عمل خواهیم کرد و از چیزی نمی‌ترسیم. اگر به ما تهمت تروریست بودن هم زده شود، راه خود را ادامه می‌دهیم و از این چیز‌ها نمی‌ترسیم. الله کرم بیان کرد: امثال من و سعید، کعبه آمالمان واشنگتن نیست، بلکه کعبه آمال ما کربلاست. هدف ما رشد به شیوه غرب‌گرایی نیست، هدف ما شهادت است لذا نیازی به این نیست که ما بخواهیم آمریکایی‌ها را تحریک کنیم، چون با آمریکایی‌ها در جنگ هستیم.

تلاش های داخلی و خارجی علیه سپاه!

بسیاری از مسئولان، رسانه‌ها و تحلیل‌گران با تکذیب سخنان سعید قاسمی درباره نحوه حضور جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، این نوع اظهارات ـ در حالی که آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی و بنا بر فشار لابی صهیونیستی اقدام به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی کرده اند ـ درباره حضور در پوشش لباس جمعیت امدادی و همکاری با یک گروه تروریستی به نام القاعده را بازی در زمین دشمن و تلاشی در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب تحلیل کرده اند.

برخی هم ضمن انتقاد به این گونه اظهارنظرها، تأکید کرده اند: پذیرفته نیست چنین فردی از روی بی اطلاعی و بر اثر یک گاف چنین اطلاعات دندان گیری را ارائه کرده و بهانه دست رسانه های معارض و معاند و همچنین آمریکایی ها و اسرائیلی ها بدهد. این طیف بر این عقیده اند که باید نهادهای اطلاعاتی و مسئول بررسی کنند و ببینند آیا چنین اظهاراتی در شرایط فعلی از روی ناآگاهی ارائه شده یا اینکه هدفی پشت آن است؛ آن هم در حالی که نهادهای رسمی نظیر سپاه و هلال احمر این موضوع را تکذیب کرده اند.

معلوم نیست چرا سعید قاسمی به رغم تکذیبه هایی که سپاه پاسداران و هلال احمر درباره سخنان او داده اند، باز هم گفته هایش را تکرار می کند و همچنان اصرار دارد، سخنانی بر زبان جاری سازد که ضد امنیت ملی است؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۵۷
دروغ گفته مگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هر سخن جایی و هر نکته مکانی . چرا این حرفها بعد از این همه سال الآن گفته میشه جای تعجب داره
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
جز راست نباید گفت //هر راست نشاید گفت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اتفاقیه که به نطر میرسه واقعا افتاده و تکذیبهای نهادها فقط برا فرار از تبعاتشه این اقا میتونه به عنوان افشای اطلاعات محرمانه محاکمه بشه اما نه دروغ گویی اما نتیجه طبیعی هچین اقداماتی اینه که وقتی حسابای هلال احمر در تحریمها مسدود میشه کاملا توجیه داره برا طرف مقابل و عملا باید حاکمیت بعضی حریمهای بین المللی رو رعایت‌میکردن.
از این انتظاری بیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
افراطیون آب در آسیاب دشمن ریز
آقایان سعید قاسمی و حسین الله کرم
چه موجوداتی وا اسلاما سر می دهند. اصلا به تو چه مربوطه در بوسنی چه می گذرد. خود برادرانت. حرفهایت را تکذیب می کنند. چه اصراری داری
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اتفاقی یک شبکه خارجی فارسی زبان رو نگاه کردم انگار ازیک سند بین المللی حرف میزد واستناد میکرد به صحبت اقای قاسمی در تلویزیون واقعا اگه این فرد اصلاح طلب بود چگونه باهاش برخورد میشد
چه بهتر بود که قبل از سخنرانی هر فرمانده ای قبل از آن متن پرسشنامه موضوع مصاحبه توسط حفاظت اطلاعات کل نیروهای مسلح مورد تایید قرار می گرفت و بعد آن مصاحبه پخش می شد ضعف حفاظت اطلاعات در این مواقع میتواند فاجعه بار باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بهتر است حفاظت و اطلاعات خودش از طرف مصاحبه شونده پاسخ سوالات را بدهد و منتشر کند.
هاشم اقایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
این دیگه موضوعی نیست که یک فرمانده نداند چه میگویئ رسما داره گرا به دشمن میده
شاید الا ن صاحبان قدرت در کشور بفهمند که نباید چنین افرادی را حمایت مطلق کنند. چون نهایتا ضررش بیش از منفعتش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
ایشان به قطب قدرت متصله. شک نکن
سخنان ضد امنیت ملی یعنی چی؟
این که از خودتونه. وقتی به روحانی فحش میده ضد امنیت ملی نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سایت تابناک که حامی 6 ساله دولت بوده

ی چیز بگو بقیه باور کنن
آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
تابناک ، هنوز زود است که متوجه بشوید از کی و از کجا دارید می خورید ! هنوز زود است که بفهمید چه تعداد از خودی ها ، نخودی هستند و در زمین اسرائیل و آمریکا و انگلیس بازی می کنند . آمریکا و اسرائیل دنبال بهانه می گردند برای تحریم بیشتر و عمله آنها هم در لباس خودی در خدمت هستند . خیلی زود ، مانده حالا تا دستشان رو شود .

مبارک تان باشد .
من ایرادی در صحبت های ایشان نمیبینم و تملم صحبت های ایشان عین حق هست. عملکرد ایشان هم کاملا مشخص هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ببین کی شده استاد دانشگاه تهران
اگر این سخنان در شرایط خطيرفعلي که آمریکا سپاه پاسداران که یکی از ارکان قدرتمندامنيت کشوراست رادرليست گروه های تروریستی قرارداده و یک ملت به نشان حمایت ازآن سپاهی شده اند حرف های سعید قاسمی جزخيانت چه تعبیری دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کمیته حقیقت یاب باید تشکیل شود و صحت سخنان ایشان را بررسی کند. اگر راست گفته باید از جامعه جهانی عذر خواهی کرد برای الگو دادن به یک سازمان تروریستی. اگر دروغ گفته باید محاکمه شود به جرم افترا به سازمان شریف هلال احمر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کدوم یک ملت خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اتفاقا وقتی سپاه دنبال وجه و تصویر موجه خود در ایرانه و امریکا در این امر به سپاه کمک میکند محبوبیت خود در ایران بازسازی کند باز باید شک کرد
باید بررسی بشه و برخورد قاطع بشه. امنیت کشور شوخی نیست. کلی آدم بابتش جون خودشونو فدا کردن.
کسی که داره تعمدا به این امنیت خدشه وارد می کنه جونش مگه از جون اونا مهم تره؟
او به چیزی که انجام داده اقرار میکند حال شما هی سیاسی کاری و پنهان کاری کنید . یا کاری را انجام ندید یا شهامت بیان آن را داشته باشید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مگر ما بارها ادعا نکردیم که آمریکایی ها و دیگران در لباس نیروی سازمان ملل یا تحت عنوان کلاه سفید و غیره دست به اقدامات نظامی به ضرر متحدان ما در سوریه و جاهای دیگر میزنند اما آنها دائماً انکار میکنند. حالا اگر بر فرض یک زمانی در جایی کاری انجام دادیم باید یک آقای سردار بیاید و آنرا در بوق و کرنا کند و بعضی ها بگویند راست گفته و دروغ که نگفته و ..‌‌. ، پس درایت و رازداری نظامی چه میشود؟
کم نیستند کسانی که در ابن کشور برخلاف مصالح و امنیت ملی از تریبونها سخن گفتند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
فقط سخن نمی گویند. دارند عمل میکنند
آتش به اختیار بودن آخر به اینجا میرسه
هدف از رسانه ای کردن این موضوع چیست؟ آیا اینکار خود کاسه پر کردن برای امریکاییها نیست؟ چرا موضوعات مرتبط با امنیت ملی کشور را شما به همین سادگی باید منتشر کنید؟!
دشمن دانا بهتر از دوست نادان هست
من رای نمیدم
چون رای نمیدم اظهارات این افراد برام هیچ ارزشی نداره.
اینا از بس سر خود عمل کردن و کسی ازشون پاسخ نخواسته توهم همه کاره بودن گرفتن. همه جا دخالت میکنن و با حرفای نسنجیده برا مملکت هرینه میتراشن. جناب الله کرم توجیه بدتر از گناه میشه حذفای شما در پفاع از سعید قاسمی.شما که آرزوی شهادت داری میرفتی سوریه مثل رزمنده ها با داعش میجنگیدی. اصلا برو با بوکوحرام بجنگ تا به آرزوت برسی. فقط اونجا نگو من پاسدارم تا برا مملکت هزینه داشته باشه. بگو فدایی اسلامم.
اولا اگر گوینده این حرفها یک اصلاح طلب بود واکنش چه بود ایا باز هم اینگونه مماشات می شد ثانیا چرا بعضی ها در گفتن هر حرفی حتی ضدامنیتی ترین انها ازادند ومصونیت پولادین دارند
یاد صحبت های آقای لاریجانی افتادم؛ در مورد هواپیمای حامل مسببین حادثه یازده سپتامبر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یکی دو سال دیگه میگن با داعش هم همکاری داشتیم تو انفجارهای اروپا خخخ
افرادی مثل همین بنده خدا مملکت رو به این روز سیاه نشوندن
نفوذیه
آقای محترم از ترس دشمن خودزنی نکنید
نفوذی که شاخ و دم نداره
چون که داره راست می گه
من اکثر سخنرانی های ایشان رو دیده ام و باید بگم تنها فردی هست که از شنیدن صحبت هایش خسته نشده ام. البته ایشان تنها اهل حرف زدن نیستند و یک مهندس هستند و چندین ماه در مناطق زلزله زده کرمانشاه مشغول خدمت به مردم محروم بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بیچاره مردم کرمانشاه
ادامه همان فیلم هم وجود دارد که رهبری بارها گفته ان سکویی کهمناطق زلزله درست کرده را به خاطر اینکه بعدا شبهه ایجاد می کند خراب کن ولی در گفت که هنوز خراب نکردم و چند بار هم گفتن ولی من خراب نکردم
می شوددیک جورایی فهمید که ایشون خود جوش خیلی کارها می کند
به این دلیل که این جماعت به این نتیجه رسیدن که عقل کل هستن و هیچ کسی هم هیچ کاری باهاشون نداره.چرا به این نتیجه رسیده جای سوال هست.اگر جواب این سوال رو بدین مسئله حله
واقعاً جالب طرف خودش به صراحت و کاملآ آشکار بیان می‌کنه ما با لباس هلال احمر و به اسم هلال احمر نیروی جهادی فرستادیم برای مبارزه مسلحانه و در کنار دیگر نیروهای جهادی که از کشورهای دیگر مثل ترکیه و مصر و کشورهای اسلامی آمده بودند و در کنار القاعده اونوقت این آقا میگه نه ایشان اینطور نگفتن خدایی آدم دیگه شک می‌کنه که روز شب است یا شب روز آخه به این راحتی انکار
شكست پروژه ايران در بوسني تنها يك گروه مقصر دارد و آنهم سعيد قاسمي و امثال او هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
منظورت کدوم پروژه اس؟
القاعده اولش گروه تروریستی که نبودن و بعدا رفتند به سمت مظلوم کشی
چون یک احمق سنگی را به چاه میندازه که هزاران عاقل نمی تونند درش بیارن!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حرفش راسته دیگه سردار سپاهیه
تو مردم خودت رو بخاطر دیگر مردمان در گیر تحریم و جنگ می کنی.؟؟.؟ انسان های جو زده و با تفکرات متحجر انه، گاهی به ایرانی بودن اینها باید شک کرد
به به باز هم یکی از اصولگرایان گل کاشت - اظهارات آقای سعید قاسمی اگر ثابت بشه ، هلال احمر کشور ما ما از سوی نهاد های جهانی مورد تحریم قرار میگیره باید بگم آقای قاسمی دست مریزاد با این سخنان حضرت عالی که بر خلاف مصالح کشور هست ، اگر این اظهارات از دهان اصلاح طلبین شنیده می شد به یقیق همه این طیف باید در مراجعه قضایی به حبس ابد محکوم می شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سردارهای سپاه می گفتن باید توبه کنند خخخخ
حالا باید ببینیم دادستان و مدعی العموم و قوه قضائیه که در برخورد با موارد ضد امنیت ملی ید طولایی دارند ، در این مورد چه اقدامی خواهند کرد؟
اگر از ناآگاهی باشه که بدا به حال ما که ایشون سردارمون بودن! اگر هم از قصد باشه که بازهم بدا به حال ما که ایشون سردارمون بودن!
تابی جون مردم به این آقا رای بدن اونم بیاد 8 سال رئیس جمهور بشه.لیاقت رئیس جمهور شدن رو داره.
تابناک فک نمیکنی یک ذره دیر داری این موضوع رو تیتر یک قرار میدی ؟!!!!! والا یک سال که این اقا داره به همه کس و همه چیز گیر‌ الکی میده !!!!
شهوات به دیده شدن انسان را نابود می کند
الان ایراد کار چیه اینکه راست گفته ولی واقعیاتی رو بیان کرده که بنا به مصلحت نباید میگفته ؟ یا چیز دیگه...
نگران حرف این و اون نباشید مردم همه چیز رو میدونن ، نگاهی به وضعیت اقتصادی مردم بندازین معلوم میشه که کی راست میگه کی دروغ
بی خردترین آدم هم از این حرف ها در این شرایط حساس نمیزنه.تاسف برانگیزه.
متاسفانه در برهه ای از زمان گروهی سعی کردن افراد کوچکی مانند سعید قاسمی را بزرگ جلوه دهند، در صورتیکه تمام سخنرانیهای ایشان غلو کردن و تعریف از خود بود ولی کسی اجازه نداشت از ایشان انتقاد کند و وقتی رزمندگان میگفتند که ایشان در هیچ عملیاتی به بهانه مریضی و یا مرخصی واجب، شرکت نمیکرد، این سخنان سانسور میشد.
متاسفانه اینگونه اشتباهات رسانه ها باعث خود بزرگ بینی ایشان شد و تا جایی پیش رفت که ایشان به گفته های کذب خود یقین پیدا کرد. حتی یکبار که ایشان از شجاعت خود در یکی از عملیاتها گفته بود، سردار شمخانی فرمودند که ایشان اصلاً در آن منطقه نبودند و بعد از عملیات با یک دوربین به منطقه آمد.
طرفداری ایشان بنده را به یاد ضرب المثل قدیمی انداخت که دشمن دانا بلندت میکند، بر زمینت میزند نادان دوست.
خدا ما و ایران را از شر این افراد نجات دهد. چه کسانی تریبون در اختیار اینگونه افراد قرار میدهند؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نباید راستشو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
خوب ببرینش استخر یه آبتنی بکنه!!!!
حد اقل اینقدر وجود داره ک کاری که کردیم میگه انجام دادیم
دشمن دانا به از نادان دوست
خود غربی ها درپوشش سازمانها و ارگانهای تحت نظر سازمان ملل از کشورهای مختلف جهان انواع واقسام جاسوسی می کنند مثل همین بازرسان هسته ای اطلاعات را به آمریکایها و اسرائیلی ها دادند تا دانشمندان هسته ای راترور کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اما هیچ وقت سوتی نمی‌دن و اقرار نمیکنن
این دوتا مگه عاشق شهادت نیستن!!؟؟
چرا نمیرن سوریه بجنگن
جاسوس
جاسوسه
درود بر سعید قاسمی
پاسخ ها
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
درود بر سعید قاسمی
ایرانیها تو کارهای منفی مردم زرنگی هستیم شاید خواسته با تروریستی شدن سپاه کمکهای عربستان وآمریکا را جذب کنه چون همیشه میگید آمریکا وعربستان و...همه جوره حامی تروریستها هستن
امثال کریمی قدوسی و قاسمی و عطاالله کرم دارای حصار آهنینند و هرآنچه بخواهند می گویند بدون اینکه مورد بازخواست قرار گیرند.
عجیب تر اینکه هفته پیش پومپئو در مجلس سنا ایران را متهم به همکاری با القاعده کرد که با واکنش شدید سناتورها مواجه شد که جواب دادند ایران شیعه است و القاعده سنی. اقای قاسمی آب به آساب پومپئو ریخت و الان دوبارهقرار است هفته آینده به سنا برود و براحتی آنجا خواهد گفت بفرمائید از فرماندهان سپاه خودش می گوید.
بنده خدا صادقانه شفاف سازی کرد
وَ قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فِي وَصِيَّتِهِ لاِبْنِهِ مُحَمَّدِ بْنِ اَلْحَنَفِيَّةِ : وَ اِعْلَمْ يَا بُنَيَّ أَنَّ اَللِّسَانَ كَلْبٌ عَقُورٌ إِنْ أَرْسَلْتَهُ عَقَرَكَ وَ رُبَّ كَلِمَةٍ سَلَبَتْ نِعْمَةً وَ جَلَبَتْ نَقِمَةً فَاخْزُنْ لِسَانَكَ كَمَا تَخْزُنُ ذَهَبَكَ وَ وَرِقَكَ وَ مَنْ سَبَّبَ عِذَارَ لِسَانِهِ سَاقَهُ إِلَى كُلِّ كَرِيهَةٍ.
حضرت امير المؤمنين عليه السّلام فرمود در وصيتى كه بفرزندش محمّد حنفيه كرد بدان كه زبان سگى است درنده اگر او را رها كنى اذيت مى‌كند ترا و چه بسا سخنى گويد كه نعمتى را از تو سلب كند و بلائى را بسوى تو بكشاند زبانت را نگهدارى كن آنچنان كه طلا و نقره‌ى خود را نگهدارى مى‌كنى و هر كس در سخن گفتن شتاب كرد زبانش او را بسوى بديها كشاند. قابل توجه جناب قاسمی والله کرم وشریعتمداری وذوالنور و نماینده پرگوی مشهد
جالب است که ۱- شما یک بار خدمات شایان امثال ایشان را پوشش خبری نمی‌دهید و فقط منتظر هستید کلامی یا اشتباهی صورت بگیرد و آن را تیتر خبر کنید. ۲- جالب است شما وقتی دیگرانی مملکت را به آشوب می‌کشند و تا پای سرنگونی نظام پیش می‌روند قیانه عاقل کل و معتدل را می‌گیرید و توصیه به صبر می‌نمایید اما وقتی نوبت اشتباه امثال حاج سعید می‌رسد تقاضای ورود وزارت اطلاعات و بگیر و ببند راه می اندازید. به هر حال نیت و اهداف افراد به مرور مشخص می شود.
به تجربه ثابت شده که اداره های اطلاعات و امنیت کشور فقط زورشان به وکلا و معلمین و کارگران و کشاورزان و پزشکان و دانشجویان و مهندسین محیط زیست و دستفروشان و زنان شل حجاب و معترضین سیاسی اجتماعی صنفی میرسد و بس .
و این سعید قاسمی و عباسی و قدوسی و شریعتمداری و امثالهم ،
اگر باعث جنگ و کشتار و دزدی و اختلاس و رانت و اعتصابات و بهم خوردن نظم و امنیت و تحریم جهانی هم بشوند
از هفتاد دولت آزاد هستند !!؟؟
احتمالا در آینده نزدیک در مورد برجهای دوقلوی نیویورک هم توصیح میده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
الله اعلم
کار بلد خوبی است در ساخت و ساز ولی سیاست مدار خوبی نیست
صداقت لابد جرمه
کار شما خیانت است که این سخنان را در بوق میکنید و به خارجی ها گرا می دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خارجیا خودشون زودترمیفهمن
اقايان الله كرم و سعيد قاسمى دائم دم از شهادت طلبى مى زنند ، خوب اگه اين اقايان در هشت سال دفاع مقدس به دليل نوع عملشان توفيق شهادت نيافتند ، چرا به مدافعين حرم نمى پيوندند تا به شهادت برسند ؟ كسى جلودار انهاست ؟
گاف او گفتن حقیقت محرمانه بود یا تهمت و دروغ ؟
اتفاقا مردم بوسنی به خاطر کمک های ایران تا امروز خودشان را مدیون ایران می دانند و کافی هست کمی در شبکه های اجتماعی غربی نگاه کنید.
قاسمی اگه جبهه میخاست بره چرا توو جنگ ایران و عراق نرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی حضرت علی در محراب مسجد شهید شد بعضی ها گفتند مگر علی نماز خوان بود. سردار قاسمی از فعالترین رزمندگان دفاع مقدس هستند
خدایا تا کی باید ملت ایران باید تاوان کج فهمی های آدم های بی مسولیت را بدهد
شفارش گرفته که امریکا را عصبانی کند اگر این طرح باعث عصبانی غربیها شد که چه بهتر اگر طرف غربی از این سخن ایشان تحریمها را خواست گسترش دهد ایران میتواند بگوید این فرد و موضع گیری سیاسیش ربطی به دولت ندارد . چون باز نسشته هست . اما در کل مسله که پوشش هلال احمر را گفت چیزی عوض نمیشه . درایت درایت بیشتر !
این مصاحبه چه تاریخی انجام شده است؟
اگر بیش از یک هفته بوده ، شیطنت بدخواهان است که می خواهند بگویند ببینید سپاه گروه تروریستی است. البته به صربهای انجا نمی گویند تروریست.
اگر تازه و بعد از تصمیم اخیر ترامپ در مورد سپاه بوده، ناشی گری قاسمی یا شیطنت مجری یا عوامل برنامه بوده است.
آنوقت که ایشان سردسته توطئه گران علیه رییس جمهور در اربعین سال گذشته بود، اگر برخورد جدی با این عمل ناشایست ایشان می شد، دیگر چنین پاس گل به دشمن نمی داد. هر چند شاید ایشان، حسن عباسی و رئوفی دانسته یا ندانسته نقش عوامل دشمن را بازی می کنند
آدم‌هايي كه زياد حرف مي‌زنند و يكباره مورد توجه قرار مي‌گيرند يك خود شيفتگي پيدا مي‌كنند و باز حرافي مي‌كنند. حرافي زياد هم خطاي آدم را زياد مي‌كند.
اصلا تعجب نداره، مگر قبل این، حرفها و سخنان ایشون ضد امنیت ملی نبود؟؟؟؟ امثال احمدی نژاد، حسن عباسی، الله کرم و سعید قاسمی همیشه بر خلاف امنیت ملی و منافع ملی حرکت می کنند.
اصرار داره چون انجامش داده
نکته اینه که
اگر کار خوبی کرده چرا لاپوشونی میکنید
اگر کار بدی کرده چرا پای آمرانش وسط نمیاد
ایشون همون زمان که تندروها و صدا و سیما به حرفاش به به و چه چه میزدند هم صحبتهای تند و غیر منطقی و غیرواقعی میزدند اما به نفع تندروها بود
الان فرقی نکرده فقط دیگه پای امنیت ملی درمیانه
همون موقع باید جلوی ایشون و امثال ایشون گرفته میشد.
باید این خائن وطن فروش را گرفت و خفه اش کرد ، آمریکائیها علنی دارند از داعش حمایت می کنند ولی یکی از افسرانشان هم قضیه را لو نمی دهند آن وقت این... اینها نتیجه آزادی های بی حد وحصر در ایران است که باید فکری برایش کرد زودتر .
رفتار برخی از بزرگان آشکارا تنش آفرینی و گل الود کردن روابط ایران با جهان خارج است!!! گویا در این وضعیت برای خود منافعی می بینند، به ویژه که عمده این افراد نسبت به درد و رنج ملت نیز بی اعتنا هستند، و از مخاطراتی که خودشان از آنها مصون هستند، استقبال می کنند، چنانکه خود این فرد از مخالفان پایان جنگ هشت ساله بوده است، و با مرامی که تا بدین اندازه نسبت به مصائب ملت بی اعتنا است، چنین اظهاراتی، خواه راست یا دروغ، کاملا طبیعی است.
اگر سعید قاسمی متوحه عواقب اظهاراتش نیست چرا صدا و سیما تریبون در اختیارش قرار میدهد وچرا مجری اصرا به اقرار واضحتر وصریحتر دارد
جریان مشکوک است نهادهای امنیتی بررسی کنند اینها از کدام کشور حقوق میگیرند
جنگ طلبی چرا دارد؟
یک سردار متدین وبا ایمان ومعنقد هرگز دروغ نمیگوید
چطور میشود هرکسی می خواهد افشاگری بر علیه سیستم ایران بکند تریبون و رسانه ها در اختیار آنها است ولی یک دانشگاهی برای طرح یک رویداد علمی بجایی دسترسی ندارد ؟ چطور میشود تا میخواهند با غرب صحبت بشود اتفاقی می افتد و چطور می شود تا گفتگوی کاهش تنش شکل می گیرد از طرف دیگر ( داخل ایران )شیپور جنگ نواخته می شود ؟ اینها فضای آلوده اطلاعاتی را می رساند . مگر می شود یک کشور دولت داشته باشد وزارت دفاع داشته باشد ولی یک سردار و تیمسار و یا یک سیاسی و یا از یک تریبون نمازجمعه بجهان پیام تنش آلود ارسال شود . دولت باید کمر همت ببندد و این دکان ها را ببندد و هر پیامی این نظام دارد باید از طریق وزارت دفاع و وزارت خارجه ارسال شود
خودش كه اعتراف كرده
وقتی میگن تند روها همچنان تند تند، بی فکر و منةق حرف می زنن، بدون رعایت جوانب و بدون اینکه بفهمن حرفهایشان چه نتتایجی به دنبال دارد وزمین و زمان را به هم می ریزن و برای کشور گرفتاری ایجاد می کنن یعنی همین.
اين اقا رسما بيمار است و بايد بستري شود. شما به سخنان ايشان نگاه كنيد، در حين سخنراني به يك دفعه حالش بد مي شود و خطرناك! البته نبايد از حق گذشت كه اين سري حرف درست زده است.
ایشان به فرزندان هاشمی خیلی فحش دادند چوب صدا نداره . آه هاشمی گرفت
بهتر قاسمی خودت بگی جوگیر شدم
رونالدو رو ول کن غضنفر رو بچسب.
احتمالاً بازیش ندادین.
سعید قاسمی و سعید قاسمیها تنها هدفشان کشاندن ایران به یک جنگ خانمانسوز با آمریکاست. آنها به دلائلی نا معلوم می خواهند ایران را نابود کنند و لذا در حال حاضر آنها بهترین بهانه برای جنگ طلبان آمریکا را در اختیارشان قرار می دهند.
داره راست میگه
آقای ا... کرم ! اگر کعبه آمالتان کربلاست خوب بروید . بگذارید مردم ایران به مشکلات خودشان برسند . همان مشکلاتی که باز شما سهم اصلی را در بوجود آمدنشان داشته و دارید.
مامور است و معذور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
مامور کی مسئله اینست
میگه همه میدونن آمریکاییها هم تو کتابهایی که چاپ کردن نوشتن حالا دیگه چه انکار؟
با سلام در زمان جنگ ایران و عراق ایران از امبولانس هلال احمر برای جابجائی مهمات استفاده میکرد چون در قانون بین الملل نباید ان را بزنند ولی این مسئله را هیچ کس عنوان نکرد، چطور یک فرمانده ان زمان چیزی را مطرح میکند که ار نظر قانونی در دنیا مورد سوال واقع بشود، یا سن و سال روش اثر گذاشته یا می خواهد یک تیشه بیشتر به ریشه سپاه بزند،که زد.
یواش یواش گندش درمیاد. البته دنیا هم الکی پشت به ایران نکرده
بهتر است ایشان قبل از فریاد زدن کمی ذهن خود رو هم به کار بیاندازد!
هدف وسیله را توجیه می کند....
فقط میشه تاسف خورد به حال بعضی ها.... عزیز دلم شهادت میخای راه زیاده چرا از کیسه ملت خرج می کنی؟!
چون امنیت ملی اصلا برایش مهم نیست داره جلب توجه میکند تو خوشبینانه ترین حالت
کمترین اتهام سعید قاسمی و آن یارو که گفت پاسپورت القاعده را مهر نمی زدیم و از ایران عبور می کردند اقدام بر علیه امنیت ملی بودن است حالا ببینیم فقط زورتان به یک کارگر می رسد
حاج اقا سعید یک چیزهایی میداند و دیده و میبیندو اگاهی کامل هم دارد و موقعیت خطرناک را استشمام کرده. و دارد بااین صحبتهایش آب در سوراخ مورچگان میریزد. بلکه اکثریتی متوجه موصوعی که او میداندو در تصورش است. شوند.. اما افسوس که این اکثریت ما مردم امروز که کف پایمان را میخارانند 5 سال بعد میگوئیم.. کی بود؟؟
جناب الله کرم شهادت باید قسمت آدمی شود وگرنه در شهادت کاملا باز است
لدفا خود و همفکرتان به بهانه یک‌ لیوان شربت کشوری را به پای جنگ نکشانید....
دشمن دانا بلندت میکند......
سعیدوجوادوحسین ومحمودوحسن و.....،همه ازیک جنسند! وهمه میخواهندبهرقیمتی،دیده شوند! کاری به منافع ملی ندارند، کسی هم متعرض انهانمیشود! چون حاشیه امنیتی دارند!
لعنت خدا و مومنین او و شهدأ او بر آندسته از کاسه لیس های که میخواهند ناجوانمردانه بردار عزیزمان سردار حاج سعید قاسمی را خراب کنند.. یک موی گندیده این سردار سر بدار و جان بر کف انقلابی ما میارزد بتمام دار دسته های فاسد....... درود به سردار سعید قاسمی..
دوستی خاله خرسه یادم افتاد
خداوند دشمنان ملت ایران در هرلباس ومسلکی که فقط به فکر بلند آوازه کردن نام خود هستند لعنت کند وشدیدترین عذابها را در دنیا وآخرت نصیبشان بنپاید
هر وقت هر مسئله ومشکلی ایجاد میکنند بارش بر دوش ما مردم عادی وبدنه اجتماع است که دستمان به بالا بالاها نمیرسد ولی درعین حال نگهبان واقعی کشور وانقلاب ما بوده وهستیم نه آقایان خودنما وعربده کش
هدف وسیله را توجیه نمی کند بلکه وسیله هدف را آلوده می کند.
باید دنبال نفودی های انفلابی گشت
خدا میدونه چه قدر کامنت برات اومده تابناک عزیز
دشمن دانا به از دوست نادان و ابله استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
چند دولت و چند حکومت داریم. باخود داریم. سرخود داریم. دولتی داریم. شخصی داریم. این روال یک حکومت مقتدر نیست. اول انقلاب هم همین سبکها بود که صدور انقلاب و ایران هراسی راه انداخت و صدها هزار نفر به خاطرش با حمایت دولتهای ترسیده از ایران که از صدام حمایت کردند و با پول اونها کشته و مجروح شدند.
اونها در پوشش سازمان ملل جاسوسی و هر کار دیگه ای انجام می دهند اما مثل ما جار نمی کشند
این حضرات به دنبال جنگ میگردن چون که با جنگه که فکر میکنن می تونن اظهار وجود بکنن .
سخنان سعيد قاسمي را اشتباه محض ميدانم . وشمايت هلال احمر از ايشان و اعلام برائت سپاه از وابستگي فعلي ايشان به سپاه را قانوني ميدانم.
اما سوال اينجاست چي ميشه كه وقتي سعيد قاسمي تمام وقت خودش را وقف آسيب ديدگان ميكند وبه امداد اسيبديگان ميرود هيچ دوربين رسانه اي بدنبالش نميرود چرا مجامع بين المللي بعنوان مدافعان حقوق بشر و كرامت انسانها خدمات اين مرد را نميبيند. چرا ابداعات و اختراعات ايشان ديده نميشه چرا فقط به محض اينكه ايشون يه اشتباه گفتاري از رفتار گذشته اش ميكنه همه متوجه ميشيم همه به ايشون حمله ميكنيم . همه محكومش ميكنيم.وبجاي جار وجنجال اجازه نميديم تا شكايت هلال احمر كه حق قانوني اين نهاد هست از مجاري قانوني پيگيري بشه ودفاعيات ايشان هم گفته بشه ؟؟
اگر هم سعید قاسمی امدادگری در مناطق زلزله زده و سیلاب گرفته می کند اجرش با خداست، بوق و کرنا و دوربین لازم نداره و دلیل نمیشود بخاطر افکار تند و یا هوای نفسش امنیت همه مردم را به خطر بندازد.
وقتش رسیده که مردم بدانند تندروی امثال ایشان و شریعتمدلری و عباسی و ... چه بر سر مردم می آورد.
سردار واقعی حاج قاسم سلیمانی است که هرگز خودتمایی ندارد و جان بر کف در همه صحنه ها چه دفاع از حرم چه کمک به مردم سیل زده حاضر است ولی هیچوقت خلاف امنیت صحبتی نمی کند و بر خلاف این حضرات بسیار معتدل و عاقل است.
دشمن دانا به از دوست نادان است
امان از این سعید های حضرات اسلامی و قاسمی و.... امان از نیرو های بدون تخصص واحساسی وسمعا د طاعتا
...ابداعات و اختراعات ايشان...
؟!
“”معلوم نیست چرا سعید قاسمی ””
خوب معلومه اگر ببینند.
بعضی آقایان مثل سعید قاسمی،عباسی،رائفی پور هرچه دلشان خواست می گویند،و از امنیت کامل هم برخوردارند و حرفهای این ها تاثیر بسزایی بر ناامن کردن جامعه دارد
زمانی که نهادهای قانونی این کشور سخنان ایشان را تکذیب می کنند اصرار بر گفته های خودش کاملا بی معنی است. با این فرض که ایشان یک مورد را هم مشاهده کرده است تعمیم ان امری خطرناک است و این نکته را القا می کند که ایران تحت پوشش هایی موجه مانند هلال احمر و کمک رسانی اقدامات دیگری را مورد نظر دارد. درک موقعیت هم نشانی از بصیرت است.
طالبان یعنی کسانی که دنبال علم هستند و دانش طلب میکنند...
هیچ تعریفی جز خیانت نداره بچه که نیست فرمانده سپاه بوده معلومه که میدونسته چی داره میگه
چگونه کسی که کوچکترین آشنایی با امنیت ملی ندارد، میتواند سردار نظامی کشور بشود؟
افرادی که بسیار سخن میگویند و کم مطالعه، معمولا زیاد خرابکاری میکنند.
چرا وقتی سپاه از وابستگی ایشان به این نهاد مقدس اعلام برائت میکند، ایشان خود را سردار سپاه معذفی میکند؟
سعید قاسمی در بهترین برهه زمانی و زمانیکه آمریکا سپاه را در لیست گروه تروریستی قرار داد این صحبتها را کرده.
بهتر از این نمیتوانست به آمریکا و اسرائیل خدمت کند.
اسماعیل بخشی بدون هیچ جرمی در زندان است اما می گویند سخنان سعید قاسمی پاس گل به آمریکاست ولی هیچ کس هم کاری با او ندارد البته آزادی بیان ایجاب می کند همین طور باشد ولی چرا این آزادی بیان فقط برای بعضی هاست؟
مهندس سعید قاسمی یک انسان و مسلمان به تمام معنا است کاش مسئولین ما و مسئولین تابناک ذره ای از مسلمانی و تعهد این مرد فرهیخته و مومن را داشتند
تمامی بیانات این عزیز قابل دفاع است اما در غوغای شوم رسانه ای سکوت بهترین چیز است و زمان بهترین پاسخ را به ما میدهد در صورتی که از نفسانیت و شیطنت ذهنی خود دست برداریم
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
صدق الله العلی العظیم
آقای الله کرم شهادت را به سخره نگیرید چون لیاقت میخواهد . اگر واقعا اینقدر عاشق شهادت بودید مسلما الان جزو خیل شهدا بودید. لطفا شو اجرا نکنید .
نفوذی
سلام به همه انسانهای حق طلب شماها چطور وجدانتون قبول میکنه که ما ایرانی ها همه جو ره تحریم بشویم و هیچ عکس العملی انجام ندهیم در مقابل امریکا حتی سنگ هم ذکر خدا می گوید به نظر شما اگر امریکا دشمن ما خلیج فارسی ها نیست پس چه کار میکند در خلیج فارس ذخایر و ثروت ما را هرجور بتواند میبرد وای بر ما و آیندگان ما اگر بی حرکت باشیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار