بازدید 4700
تزیع بسته غذایی یک ماهه بین تمامی سیل زدگان خوزستان

سیل‌زدگان‌خوزستان تا اطلاع‌ثانوی به‌منازل‌خود برنگردند

کد خبر: ۸۹۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 17 April 2019

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بسته غذایی یک ماهه بین تمامی سیل زدگان توزیع می شود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی حسین حسین زاده در اهواز اظهار داشت: سیل یک بلای طبیعی است که خسارت‌های زیادی بر استان وارد کرد ولی آنچه در مقابله با این سیل بیش از همه نمایان شد وحدت و همدلی مردم و دستگاه‌های مختلف و نیروهای مسلح بود.

وی افزود: در زمینه سیل؛ خوزستان هنوز در مرحله مقابله است و همدلی و همراهی مردم سبب شده که بتوانیم بخشی از مشکلات را کم کنیم و از آلام مردم سیل زده بکاهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هنوز مرحله برگشت روستائیان شروع نشده و مردم تا زمانی که مدیریت بحران استان و شهرستان اعلام نکرده به روستاها برنگردند. در تلاش هستیم تا هر چه زودتر مقدمات برگشت مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: همه نیروها آماده هستیم تا پس از برگشت مردم و گذر از بحران سیل به مسایل فرهنگی و اجتماعی و بازسازی بپردازیم و همان طور که توانستیم در مرحله اول موفق شویم، با توکل برخدا و با نیروی جهادی می‌توانیم در مرحله بازسازی نیز سربلند بیرون بیاییم.

حسین زاده با اشاره به نشست صبح امروز استانداری خوزستان با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: توافقات اولیه با بنیاد مسکن منعقد شد و مقرر شد بنیاد مسکن کار ارزیابی خسارت وارده به روستائیان را شروع کند. با توجه به اینکه اعتبارات لازم فراهم شده در بازسازی مسکن روستایی مشکلی نداریم.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است بسته حمایتی یک ماهه به تمامی سیل زدگان اعطا می‌شود. این بسته ها، به محض برگشت مردم به منازل خود توزیع می شود.

بیشتر بخوانید

رانش زمین 44 میلیارد تومان به واحدهای مسکونی آزادشهر خسارت زد

کمک‌های مردم آران و بیدگل برای مردم سیل زده خوزستان+تصاویر

بازدید خبرنگاران از مرکز مانیتورینگ سدها و ایستگاه‌های آب و برق خوزستان+ تصاویر

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کار ساماندهی و تجمیع کمک‌های مردمی شروع شده و براساس نیاز مردم در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: اکنون در شرایط مناسبی در مقابله با سیل و کمک به سیل زدگان هستیم و امیدواریم با توجه به وعدهای که مسئولان کشوری دادند سریعاً خسارات مردم تامین شود.در بخش شهری نیز خسارتی وارد شده که به زودی متولی بازسازی شهری نیز مشخص می شود.

حسین زاده تصریح کرد: مرحله بازگشت و بازسازی مرحله سختی است و مردم و مسئولین تا رفع کامل مشکلات در کنار سیل زدگان هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل