بازدید 3838

لوپتگی شایعه امروز برای نیمکت تیم ملی!

کد خبر: ۸۹۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 17 April 2019

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه حضور لوپتگی و کلینزمن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی در تدارک انتخاب جانشین وی است و در این بین مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام داده است. در این بین اسامی مختلفی برای حضور در ایران مطرح شد، از لورن بلان یا وینچنزو مونتلا و در آخر هم یورگن کلینزمن.

با این وجود جدیدترین نامی که برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده خوان لوپتگی سرمربی پیشین رئال مادرید است که شایعه شده فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این مربی است. در این بین مهدی تاج بار‌ها و بار‌ها از اسامی مطرح شده در رسانه‌ها ابراز بی اطلاعی کرده، اما همچنان معتقد است که مربی تیم ملی به زودی معرفی خواهد شد و در فیفا‌دی اردیبهشت ماه روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

رسانه ها در این ارتباط با محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و در خصوص زمان انتخاب سرمربی تیم ملی از وی سوال کرد که اسلامیان پاسخ داد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر عهده رئیس فدراسیون است و او در حال مشورت برای انتخاب سرمربی تیم ملی است و هر زمان به نتیجه برسند این موضوع را اعلام خواهند کرد. اگر روی گزینه‌ای به جمع بندی برسند قطعا با اعضای هیات رئیسه موضوع را در میان خواهند گذاشت و در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم در این مورد بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این موضوع که نشست آینده هیات رئیسه این فدراسیون روز دوشنبه برگزار می‌شود در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور کلینزمن در ایران و جدید در مورد مذاکرات با خوان لوپتگی مطرح شده است گفت: اسامی که شما می‌گویید را من نشنیده‌ام. اول باید گزینه‌ها توسط فدراسیون فوتبال جمع بندی شود و سپس به هیات رئیسه بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار