بازدید 6069
۱

دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد

دفترچه انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 17 April 2019

دفترچه انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد.

به گزارش تابناک، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از عصر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفت.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

برای شرکت در آزمون تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر زن و ۱۱۲ هزار و ۵۷ نفر مرد بودند. از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۸ هزار و ۸۵۸ نفر کارت دریافت نکردند و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند.

از تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر که کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کرده اند تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بودند.

بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد) کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند.

آن‌دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ تا روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه اعلام نتیجه در صورتی که درباره مندرجات آن سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت سازمان سنجش سوالات خود را مطرح کرده و از ارسال نامه پستی و یا مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به کلیه مکاتباتی (اینترنتی و یا غیراینترنتی) که بعد از این تاریخ برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان