بازدید 3082
۱

قابل توجه متقاضیان شرکت کننده در آزمون MHLE

کد خبر: ۸۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 17 April 2019

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: علوم پزشکی تهران شرایط برگزاری آزمون الکترونیکی زبان وزارت بهداشت را ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی درباره برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) اظهار کرد: به دلیل رعایت حال هموطنانمان آسیب دیده در سیل‌های اخیر بنابر به مصوبه شورای آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت از ۲۹ فروردین به ۱۲ اردیبهشت تغییر یافت.

وی ادامه داد: به دلیل آن که دانشگاه علوم پزشکی تهران امکان برگزاری آزمون الکترونیکی که زبان وزارت بهداشت را در تاریخ ۱۲ فروردین ندارد و ۵۰ درصد داوطلبان که حوزه الکترونیکی علوم پزشکی تهران را برای آزمون انتخاب کرده‌اند باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه کنند و حوزه انتخابی خود را به گزینه (تهران- کاغذی) تغییر دهند.

حیدرزاده اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه تأخیر آزمون برای کمک به داوطلبان ساکن در مناطق سیل زده انجام شده است از داوطلبان درخواست می‌کنیم تا به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه و حوزه انتخابی خود را تغییر دهند.
مهلت تغییر حوزه انتخابیه الکترونیکی علوم پزشکی تهران

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به مهلت داوطبان شرکت کننده در آزمون زبان وزارت بهداشت برای تغییر حوزه الکترونیکی به کاغذی و یکسان بودن آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) در هر دو روش گفت: محتوای علمی هر دو آزمون زبان وزارت بهداشت به دو روش الکترونیکی و کاغذی یکسان است و داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه 4ام فروردین ماه برای ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: در صورتی که داوطلبان خود اقدام به تغییر حوزه الکترونیکی علوم پزشکی تهران به حوزه کاغذی نکنند مرکز سنجش آموزش پزشکی ناچار است به صورت تصادفی محل آزمون برخی از داوطلبان را تغییر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این نهایت بی عدالتی هستش
چرا باید انتخاب ما تغییر کنه
اگه امکان برگزاری ندارید، زمان رو تغییر بدین
نه اینکه دست رو انتخاب ما ببرین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس