بازدید 17364
بازتاب

افشاگری مدیربازنشسته فدراسیون از فساد کی روش!

کد خبر: ۸۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 17 April 2019

ترابیان مدیر بازنشسته فدراسیون فوتبال علیه کی روش دست به افشاگری زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حرف های عباس ترابیان می تواند جوابی به حملات اخیر مرد پرتغالی علیه تاج باشد. او درباره ماجرای برخی بازی های تدارکاتی صراحتا حرفهایی زده است که می تواند با واکنش کی روش مواجه شود.

نتوانستیم کی روش را مدیریت کنیم

باید مربی‌ای بیاوریم که بتوانیم او را مدیریت کنیم. یکی از بزرگترین ضرر‌هایی که با کی روش کردیم این بود که نتوانستیم او را مدیریت کنیم. البته در قرارداد ذکر شده بود، در کنار شما باید یک یا دو مربی ایرانی به شکل فنی کار‌ها را مثل خودت جلو ببرند، ولی نتوانستیم برای او جا بیاندازیم. اینکه در برنامه ریزی و انتخاب تاکتیک‌ها باشند و بدانند با چه تفکری این کار انجام می‌شود. کی روش آمده و کلی پول گرفته و هیچ اثری از او نمانده. ما باید دقت کنیم مربی‌ای بیاوریم که از نظر اخلاقی با ما کار کند و از او نترسیم. ما هم به کی روش پول می‌دادیم و هم از او می‌ترسیدیم.

افشاگری مدیربازنشسته فدراسیون از فساد کی روش!

کی روش می‌گفت: برای ایران می‌میرد، ولی ..

اگر مربی‌ای می‌خواهیم بیاوریم برویم، باید ببینیم با خانواده اش چطور رفتار می‌کند. ببینیم یک مربی چقدر انسان است و به عواطف انسانی اهمیت می‌دهد. کی روش می‌گفت: برای ایران می‌میرد و بعد می‌گفت: تغییرات یورو و دلار را من تعیین می‌کنم. قرارداد کی روش در قسمت دوم به یورو بود؛ می‌گفت: اگر یک زمانی ارزش دلار از یورو بالاتر رفت، میزان تغییر را باید بدهید. من گفتم که ببخشید مگر ما در بازار تغییر ایجاد می‌کنیم، که مابه التفاوت را پرداخت کنیم. این به خاطر تغییرات جهانی است و سرمایه دار‌ها ایجاد می‌کنند.

اسبی آوردیم که اصلا نتوانستیم آن را زین کنیم

چنین آدمی بود که برای پول سینه می‌زد و رفتار‌های بدی با مربیان ما داشت. ایشان اینقدر وقاهت داشت که برای برخی در تیم ملی لقب گذاشته بود. مثلا یکی را با عنوان خرس صدا می‌کرد. به نظر من تقصیر خودمان بوده است.

خسرو والی زاده نتوانست با کی روش کار کند

یکی دیگر از ایرادات دیگر که در مورد کی روش انجام دادیم، این بود که در تمام کار‌های اداری ما هم دخالت می‌کرد. این اصلا قبول نیست. مربی باید کار‌های فنی بکند نه اینکه در کار‌های اداری دخالت کند و برای کار رسانه‌ای یک فرد خارجی بیاورد. ما خودمان بچه‌های بین المللی در سطح رسانه داریم. خودم آقای خسرو والی زاده را به ایشان معرفی کردم. ایشان یکی از اساتید فن است، ولی اینقدر کی روش با او برخورد کرد و ایشان هم نمی‌آید برای پول و دلار هر توهینی را بپذیرد. در همه چیز دخالت می‌کرد و این بود که برای همه آدم‌های فدراسیون تصمیم می‌گرفت.

کی روش برای بازی‌های تدارکاتی بیزنس می‌کرد

یکی دیگر از معضلات بزرگ ایران با ایشان این بود که نمی‌گذاشت فدراسیون وارد تدارک بازی‌های دوستانه شود و معلوم نیست چه بیزنسی می‌کرد. تیم‌های خنده داری می‌آورد، تا همه آن‌ها را ببرد. در حالی که زمان قطبی و منصوریان با برزیل و روسیه بازی کردیم و حتی روسیه را در امارات بردیم. به برزیل هم باختیم که طبیعی بود، ولی ایشان هیچ وقت با تیم گردن کلفت حاضر نبود بازی کند و خودش همه کار‌ها را می‌کرد.

کی روش با نام بین المللی اش به تیم ما شخصیت داد

تنها چیزی که ما از کی روش بردیم اینکه با نام بین المللی او به شکلی به تیم ملی شخصیت داد. دوم اینکه خودش تمرین دهنده بود و به خاطر اینکه می‌خواست حتما موفق شود، بچه‌های ما را در تیم‌های دیگر دنیا پیدا می‌کرد. این‌ها چیز‌های خوب بود، ولی در مجموع با توجه به پولی که صرف کردیم نتیجه این بود. یعنی نتیجه مطلوبی که در رده‌های فیفا بالا بیاییم نشد؛ بازی دفاعی داشتیم. در جام جهانی ۲۰۱۴ فکر می‌کردیم بوسنی را می‌بریم، ولی دیدید که چه شد و نمی‌توان با بازی دفاعی و اتوبوسی فوتبال زیبا انجام داد.

نخبه گری بچه‌های خودمان فراموش نشود

یک چیز دیگر که ما به آن توجه نمی‌کنیم، نخبه گری بچه‌های خودمان است. گلی که آقای قوچان نژاد به کره جنوبی زد، هیچ جا رقم نمی‌خورد. این یک اتفاق بود، ولی به نفع کی روش رقم خورد. بعد از آن او را کنار گذاشت و دیگر کسی راجع به او حرف نزد. سیدجلال را در شرایط آرمانی کنار گذاشت. این نشان می‌دهد همه چیز این نبوده؛ اگر بیرانوند پنالتی می‌گیرد این به حساب مربی نیست. اگر اینطور بود که مربی دروازه بان‌ها را از دبی اخراج نمی‌کرد.

کی روش به بازیکنان دستور مصاحبه علیه افراد دیگر را می‌داد

من نفهمیدم. ایشان روی بعضی بازیکنان حساب ویژه‌ای باز می‌کرد و بعد هم با کمال بی معرفتی آن‌ها را حذف می‌کرد. بین همه بازیکنان هم این اتفاق افتاد. بودند کسانی که ایشان به آن‌ها دستور می‌داد، که بگویید این لباس مزخرف است و وقتی همان کمپانی شخصا ۱۰۰ هزار دلار به کی روش داد، گفتند همه چیز خوب است. شما بازیکنانی که در این مورد مصاحبه کردند را یادتان است. این بازیکن‌ها در مورد بعضی آدم‌ها هم مصاحبه کردند، ولی درست در اوج آمادگی کنار گذاشته می‌شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
حالا که رفته یادت این حرفها افتادید؟؟
چرا تا بود این حرفها را نفهمیدید؟

شما خودتان هم مافیا هستید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
همیشه همین بوده
خوب بود آقای ترابیان اگر به موضوعاتی که مطرح کرده و اعتراف می کند، در زمانی که در مسند قدرت بود و ایشان هم بودند بیان می کرد. مه این که حالا ایشان نیستند و ظاهرا خود آقای ترابیان هم نیستند، به بیان این موارد بپردازد. دور از شان یک ایرانی است که مسئولان بالادستی روی ایشان صحه گذاشتند و الان شاهد این مسایل باشیم.
حالا با رفتن ایشون همه پهلوون پنبه شدن
حالا بعد از رفتن این مربی نامدار ببینیم شما میخواید چه گلی به سر این فوتبال بزنید
ترابی این کی روش نبود که مشکل داشت این تو و بقیه بودید و هستید که مشکل فوتبال ایرانید
آقای ترابیان اگر راست میگی چرا همون موقع حرف نزدی.الان که طرف رفته زبون وا کردی .پس تو هم به اندازه ایشون مقصری و مستجب مجازات
شما زمانی که ایشان حضور داشت ، اینها را میدانستید و هیچ کار نکردید ؟ یادتان رفته است که اگر جلو کویت بازی داشتید ، چهارستون بدنتان میلرزید ؟ حالا آنکه جوابتان را میداد غایب است و شما چهارنعل میتازید ؟ دوسال دیگر که باز هم به پیسی و بدبختی خواهید افتاد ، چه میخواهید بگویید ؟
بله این چیزهایی که این آقا میگه گفتنش راحت است من هم بلدم از این چیزها بگویم ، ما باید یک مربی بیاوریم که مربی سطح اول دنیا باشه ، پول کم بگیره، مربی های دیگر مار ا هم خوب آموزش بده ، مارا هم در جام جهانی اول کند ، و ........ اما کجا یک همچین چیزی پیدا میشه؟
مدير منتخب اصلاح طلبان
از ماست كه برماست
مدیران و فدراسیون بزدل!!!! حالا که بازنشسته شدی میگی؟!!!!
اگرعرضه داشتی در زمان حضورش و وقتیکه سمتی در تیم داشتی این حرفا را میزدی نه الان!!!
اقای ترابیان این موارد را چرا همانموقع عنوان نکردید؟ضمنا با توجه به جمیع جوانب کاملا روشن است که کیروش باج بده و پورسانت بده نبوده و بسیاری از مشکلاتش در ایران همین مسئله بود.
حالا یکی اومده دو دوره برده جام جهانی بدون استرس و رفته . عوض تشکر پشت سرش چه حرفا میزنن ؟ .......نماز هم نمیخوند . لابد اقایان دیدند که ختنه هم نشده بود . نماز جمعه هم نمی رفت . به سران فتنه هم علاقه قلبی داشت و..
تابناک جان العان فساد کجای این مصاحبه بود میشه بهم بگی ؟؟؟؟
اسب آوردیم!!!!
بعد به خرس ایراد می گیرید؟
راستی فساد (تیتر مطلب) کجاش گفته شد؟ یواشکی گفتتد؟
تابی جون نظراتی که برای شما مناسب نیست چاپ نمیکنیا یادت باشه کسی رو احمق فرض نکنیا
واقعا این کارهایی را که شما انجام می دهید فقط از معاویه برمی آمد و بس ! فکر می کنید مسلمانید ولی در اصل یک مارکسیست دو آتشه هستید .
مردك چاپلوس پاچه خواري تاج را ميكني كه براي خودت موقعيت درست كني؟
چرا تا وقتي كيروش مربي ايران بود خفقان گرفته بودي ؟
مردك چاپلوس پاچه خواري تاج را ميكني كه براي خودت موقعيت درست كني؟
چرا تا وقتي كيروش مربي ايران بود خفقان گرفته بودي ؟
کی روش هر چه که بود مربی با دانش و باسوادی بود . به هر حال خصوصیت اخلاقی افراد به هم دیگه فرق میکنه و اینطور که شما میگید مجموعه شما دنبال یه آدم بله قربان گو و مطیع بوده که کیروش این خصوصیات را نداشته هرچند ممکنه نکات منفی هم داشت .
گناه شما هم کمتر از او نیست
چون نتونستيد مديريتش كنيد موفق بود
اگر زير يوغ شماها مي رفت مثل قبلي ها مي شد. سطح كي روش خيلي بالاتر از شما بود و اجازه عرض اندام به شما نمي داد. او يك حرفه اي بود و به روش آماتور و مديريت ديمي شما نمي خورد
آقاي ترابي شما حتما مي خواستين با ايتاليا و برزيل بازي كنيد ولي كي روش مخالف بود!؟ آخه اين چه حرف بيخودي است كه مي زنيد، واقعيت اين است كه به دليل اتفاقات جاري كشور هيچ كشوري حاظر نيست با شما بازي كند. شما را همه مي شناسند. و آقاي كي روش را هم. بهتر قضاوت را به مردم بسپاريد و انقدر فرافكني نكنيد.
در ضمن من فكر ميكنم در حال حاظر بهترين گزينه جهت مربي تيم ملي حاجي مايلي كهن است كه كاملا مطيع شما و نظام مي باشد!
درخشش ایران در زمان کی روش مرهون دانش و تجربه ایشون بود. تنها جایی که شما نتوانستید مدیریت کنید و افتضاحی شبیه سایر سازمان ها و سیستم ها و پروژه ها به بار بیارید. حالا متاسف شدید که نتوانستید ایشون رو مدیریت کنید ؟!!!
خدا را شکر که نتوانستید کی روش را مدیریت کنید.
وقتی ایران به متخصصان خود اعتماد نکند. کی روش و هزار تا کی روش دیگر به ریشمان می خندند. ایشان عاشق چشم و ابروی ما نبود. ایشان غاشق دلار و یورو بود که برد و خوب هم برد. مردم ایران عاقل نخواهد شد.
خوب یا بد رفته، اگر شهامتش را داشتی وقتی این چیزها را دیدی می گفتی نه الان.
مرد بودین همون موقع که تو ایران بود میگفتین نوش دارو بعد مرگ سهراب ، کی روش هر چی که بود الان مردم ایران کلی باهاش خاطره خوب دارن لطفا ی فکری برا مدیریت خودتون بکنین !
فاسد خود این اقا هستش
چرا موقعی که سر کار بود افشاگری نکردین. حتما یا ترس یا منفعت داشتین. پس لطفا خفه شید. آدم باید به موقع باشد.
جناب آقای ترابیان اگر دل شما خیلی به خاطر فوتبال می سوزد باید همان زمان که کی روش حضور داشت انتقادهایتان را عنوان می کردید !
ضمناً سابقه حضور انواع مربی های خارجی به ما نشان داده است که ضعف بزرگی در تنظیم قزازدادهای این مربیان در فدراسیون فوتبال وجود دارد منتهی هیچ یک از مسئولین این فدراسیون نمی خواهند این را بپذیرند و چون از کیسه خلیفه می پردازند برایشان فرقی نمی کند
چقدر غیر حرفه ای و غیر اخلاقی مطالب را بیان کردید!!!
باید برای سوء مدیریتان به دادگاه بروید و جواب پول بیتالمال و مردم را بدهید.
شما اگر مدیر بودید که آنها اتفاق نمیافتاد و همانوقت بیان میکردید. الان به مردم چه میگویید؟؟
واقعا جای تعجب و تاسف است، در واقع این از بی عرضگی مسئولین مربوطه بوده،
چرا این اراجیف را همان موقع که مسولیت داشتید نگفتید؟پس شما از او بدتر هستید !!!او خارجی بود وفقط برایه کسب درآمد آمده بود واین موضوع طبیعی است ولی شما چرا درآن زمان چیزی نگفتید وبعداز رفتن او زبان باز کردید؟ به شما چه لقبی داده بودند؟
هرفردی که از فسادی آگاهی دارد ولی پنهان کاری میکند و هروقت خودش به مصلحت کار خودش دونست آنرا افشا کرد، اولین کسی که باید دستگیر و محاکمه بشه خودش است.
عجب ادم ترسویی
به عنوان یک شهروند از کارلوس کی‌روش کاملا راضی هستم ولی از فدراسیون هرگز.
"ما هم به کی روش پول می‌دادیم و هم از او می‌ترسیدیم." خاک بر سرتان. تشریف ببرید منزل در رختخواب بمانید و کار مملکت را به کسی بسپرید که هم سواد و هم شجاعتش را داشته باشد!
اون موقع بنده ی خدا اقای ترابیان چی میتونست بگه،مثلا میومد میگفت اقای کی روش بهم میگه اقاخرسه...،نمیشد آخه.
تابناک جان بارها با خبر ها و تیتیر های که زدی نشان دادی که رسانه مردمی نیستی
در طول 8 سال مردم کی روش را خوب شناخته اند
کاش آنموقع زبانتان را باز می‌کردید تا آلان حسرت نخورید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر