بازدید 8307
۸

بنزین گران نمی‌شود

کد خبر: ۸۹۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 17 April 2019

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت هر یک از حامل های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می کند.

به گزارش «تابناک»، اسد الله قره خانی آلوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام خبری مبنی بر دو نرخی شدن و افزایش قیمت بنزین، گفت: وزیر نفت هفته جاری در نشست کمیسیون انرژی مجلس حضور داشت و بحثی درباره سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت از سوی زنگنه صورت نگرفت.

نماینده مردم علی آبادکتول مجلس شورای اسلامی، افزود: در کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت موضوع دو نرخی شدن و افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و بحثی در این باره صورت نگرفته است.

کمیسیون انرژی با افزایش قیمت سوخت مخالف می کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصلاح ساختار اقتصادی کشور موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح می شود، ادامه داد: در موضوع اصلاح ساختار نیز بحثی از افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است و اگر چنین موضوعی مطرح شود کمیسیون انرژی با آن مخالف می کند.

تاکنون چیزی درباره تصمیم سه قوه درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت نشنیده ام، اما اگر قرار باشد مجلس در این باره تصمیم بگیرد قطعا با افزایش قیمت بنزین مخالف است

قره خانی تاکید کرد:کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت هر یک از حامل های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا در شورای عالی هماهنگی قوای سه گانه بحث افزایش قیمت بنزین مطرح شده است یا خیر، تصریح کرد: تاکنون چیزی درباره تصمیم سه قوه درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت نشنیده ام، اما اگر قرار باشد مجلس در این باره تصمیم بگیرد قطعا با افزایش قیمت بنزین مخالف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
می‌شود نمی‌شود می‌شود نمی‌شود می‌شود می‌شود می‌شود...افتاد!!! چاره ای جز شدن ندارد.
ـ بنزین گران می شود.
ـ بنزین گران نمی شود.
ـ بنزین دو نرخی می شود.
ـ بنزین تک نرخی باقی خواهد ماند.
ـ بنزین سهمیه بندی می شود.
ـ مسئله سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست.
ـ بنزین با کارت سوخت ارائه می شود.
ـ بنزین با فوب خلیج فارس عرضه خواهد شد.
- مصرف بنزین در ایران بالاست.( شاید مردم می نوشند)
.
.
.
بنزین از مورخه ... با قیمت جدید عرضه خواهد شد.!!!!!
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت هر یک از حامل های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می کند
کمسیون متبوع در جریان افزایش قیمت برق 13% شهری و 7% روستایی هستند یا برق جزء حامل های انرزی نیست؟
سلام : بر اساس عقل سلیم ومحاسبات منطقی کارشناسان اقتصادی بنا به هردلیلی اگر سهمیه بندی و قیمت بنزین و فرآوردهای سوختی افزایش نیابد،معضل ترافیک پیچیده تر،آلودگی هوا و مرگ و میرناشی از آن بیشتر وبیشتر،قاچاق سوخت بیشتر ،مصرف بی رویه سوخت و بنزین وحشتناکتر و سرانجام طی سالهای آتی دوباره به جای خودکفایی وصادرات،واردات بنزین باید داشته باشیم .پیشنهاد معقول و منطقی این است که مجلس و دولت شجاعت و جسارت به خرج دهند و مصلحت کلی ملت و کشور را در نظر بگیرند با افزایش قیمت وسهمیه بندی محدود برای هر ایرانی مابه التفاوت آنرا بخشی بصورت مستقیم نقدابه مردم پرداخت کنند و بخش دیگر را به حمل ونقل عمومی صرفا ریل پایه ومترو اختصاص دهند تا کشور برای همیشه از این معضل بزرگ رهایی یابد جای بسی شگفتی است که مجلس و دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت حداقل سهمیه بندی بنزین وگازوئیل را هم اجرا نکردند!!!!!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
با سلام خدمت دوستان
حرف شما درست است دوست عزیز اما فقط یک مشکل دارد اونم این که درامد مردم ایران چی پس؟اخه با این بیکاری و حقوق های پایین درسته که حامل های انرژی و بنزین گرون بشه؟حقوق سالی 20% گرون میشه اما بقیه چیزها هفته ای 20% خوب این درسته؟مشکل باید از ریشه حل بشه،میگن قیمت بنزین تو کشورهای دیگه بالای 10.000 تومن هستش و چون ایران 1000 تومن قاچاق میشه اخه یکی نیست بگه تو همون کشورا حقوق کارگر ساده چقدره؟منم اگه حقوقم به پول ایران ماهی کم کمش 20 30 میلیون بود بنزین 10 هزار تومانی که هیچ اگه 20.000 تومنم بود میزدم نه الان که 1.500.000 بزور حقوق میگیرم و 800 تومن اجاره میدم با زن و بچه،بنزین گرون بشه کرایه هم گرون باید بشه،الان همین کرایه رو هم مردم نمیدن میگن زیاده چه برسه به گرونتر شدنش،قول میدم بنزین و حاملهای انرژی ده برابر هم که بشه بازم ذره ای از مشکل مملکت حل نمیشه،البته چرا ذره ای از مشکلات سوریه و لبنان و عراق و... حل میشه اما ایران به هیچ وجه.
اقدامات پوپولیستی مجلس تنها برای رای آوردن است
فعلا كه همون آب و برق و گازي كه يه روزي قرار بود مجاني باشه داره سال به سال گرونتر ميشه و مصوبه افزايش امسالشم اومد... بنزينم مثله اونا!
مردم مطمئن باشند تا یکماه آینده صد در صد بنزین گران میشود چون تجربه نشان داده هر وقت دولت مسئله ای را انکار کرد مقدمه ی وقوع آنست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل