بازدید 3903
بازتاب

هشداراصفهانیان:عزل‌کرانچاروانتخاب‌ِسرمربی‌تیم‌ملی‌بایدبه‌هیات‌رئیسه‌بیاید

کد خبر: ۸۹۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 16 April 2019

فریدون اصفهانیان، رئیس هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز تصمیم‌گیری نشده و تصمیم در مورد کرانچار هم باید به هیئت رئیسه اعلام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریدون اصفهانیان در مورد بحث برکناری زلاتکو کرانچار به دلیل عدم رضایت مسئولان فدراسیون از عملکرد تیم امید اظهار داشت: در این خصوص هنوز صحبتی با اعضای هیات رئیسه نشده است. جلساتی هم که قرار است برای بررسی عملکرد تیم امید و کرانچار برگزار شود، هر نتیجه‌ای به دنبال داشته باشد باید در هیات رئیسه مطرح و تصمیم نهایی از سوی هیئت رئیسه اعلام شود.

هشداراصفهانیان:عزل‌کرانچاروانتخاب‌ِسرمربی‌تیم‌ملی‌بایدبه‌هیات‌رئیسه‌بیاید

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و مطرح شدن گزینه‌ها در رسانه‌ها گفت: هیچ‌کدام از گزینه‌هایی که مطرح شده تا این لحظه درست نیست و فقط گمانه‌زنی است. به این دلیل که انتخاب سرمربی تیم ملی مأموریت هیات رئیسه به آقای تاج است که او با گزینه‌ها مذاکره خواهد کرد و پس از نهایی شدن گزینه‌ها، هیات رئیسه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و نام سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه برای بررسی این مسائل مشخص شده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: زمان برگزاری جلسه هنوز مشخص نیست، اما به زودی باید برگزار شود. به‌هرحال برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم کار سرعت بیشتری خواهد گرفت تا به زودی سرمربی تیم ملی مشخص شود.

اصفهانیان درباره بحث انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان شش ماه سرپرستی ابراهیم شکوری گفت: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال حکم سه ماهه داشت که سه ماه دیگر هم تمدید شد، اما به‌هرحال پس از پایان شش ماه آقای تاج باید نفرات مورد نظر را برای دبیرکلی به هیات رئیسه معرفی کند تا تصمیم‌گیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار