بازدید 9859
۵

نماینده قائمشهر در مجلس از حال رفت

کد خبر: ۸۹۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 16 April 2019
نماینده قائمشهر حدود یک ساعت پیش برای دقایقی بیهوش شد و با توجه به انجام اقدامات امدادی در حال حاضر وضعیت جسمانی وی خوب است، اما برای انجام اقدامات به یکی از مراکز درمانی منتقل شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی ادیانی، نماینده قائمشهر بعد از جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در مقابل غذا خوری نمایندگان از حال رفت که با حضور تیم پزشکی مجلس شورای اسلامی و جمالی نماینده فسا که پزشک هم است، به هوش آمد.

جمالی در گفتگو با ایسنا، در توضیح وضعیت ادیانی، گفت‌: بنده در حین مصاحبه با خبرنگاران بودم که به بنده خبر دادند که آقای ادیانی در قسمت سلف سرویس غذا خوری مجلس شورای اسلامی بر روی زمین افتاده است. سریعا خود را به ایشان رساندم که تیم پزشکی مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت بیم آن می‌رفت که خدای ناکرده ایشان سکته قلبی کرده باشند. کار‌های اولیه انجام و مشخص شد که موضوع سکته قلبی نیست.

وی افزود: آقای ادیانی صبح امروز (سه‌شنبه) دندانش را کشیده بود که در پی آن تزریق داشت و به همین دلیل دچار شوک وازوواگال یا همان تحریک عصبی و به دنبال آن بی حسی شد که در آن زمان فشارشان روی ۶ و قندش روی ۹۶ بود و علی‌رغم این که هوشیاری لازم و علائم حیاتی پایدار داشت، اما برای اقدامات بعدی به خصوص از لحاظ قلبی او را به یکی از مراکز درمانی منتقل کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
اهمیت این موضوع چقدره ؟
سلف سرویس؟
از بس کارشون سخت و طاقت فرسا هست به این روز می افاتند.
بندگان خدا ...
بوی غذا خورده بهش ، هیجان زده!
فکر کردم از غصه وضع شمال غش کرده! می‌بینید هنوز خوش باورم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل