بازدید 8081
۱

نامگذاری خیابانی به اسم استاد شجریان

کد خبر: ۸۹۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 16 April 2019

اعضای شورای شهر تهران امروز برخی از خیابان‌های پایتخت را به نام بزرگان ادب و هنر از جمله علی نصیریان، محمدعلی کشاورز و استاد شجریان و… نامگذاری کردند.

به گزارش مهر، اعضای شورای شهر تهران در بخش دوم جلسه علنی روز سه شنبه به نامگذاری برخی از معابر پایتخت پرداختند و نام برخی از معابر پایتخت را به نام بزرگان ادب و هنر تغییر نام دادند.

بر اساس رأی اعضای شورا، خیابان سپند در محدوده اقدسیه به نام عزت الله انتظامی، فلامک جنوبی و شمالی در شهرک قدس به اسم استاد محمدرضا شجریان، در منطقه ۲ خیابان معارف در محدوده اوین به نام داود رشیدی، خیابان ۲۴ متری در سعادت آباد به نام محمدعلی کشاورز، خیابان کوکب در محدوده شهرآرا به نام غلامحسین امیرخانی و خیابان نیلوفر در محدوده اختیاریه به نام علی نصیریان نامگذاری شد.

همچنین خیابان ارغوان به نام هوشنگ ابتهاج، میدان بی نام به نام علی حاتمی، کوچه رهبری به نام سیمین دانشور، کوچه‌ای به نام علی معلم، معبری در منطقه ۳ محدوده شهید کلاهدوز به نام منوچهر آتشی، عمران صلاحی، محمد قهرمانی، بیژن ترقی، اسماعیل شاهرودی، پروین دولت آبادی، اخوان ثالث، سیمین بهبهانی، فروغ فرخزاد، فریدون مشیری، محمدعلی سپانلو، سیدکریم امیری فیروزی کوهی، نامگذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1.شورای شهر تهران کار مهم دیگه ای نداره به جز اسمگذاری و دعوا بر سر اسم گذاری با دیگر نهادها؟؟!
2.اسمگذاری یه اسم دو اسم حالا باشه چهار اسم؛ نه یه ردیف اسامی!!!! (وقتی برخی کارها بی‌معنی میشه ...)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان