بازدید 3983
گزارش

رامین رضاییان در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر

کد خبر: ۸۹۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 15 April 2019

در فهرست ۱۱ نفره تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر نام یک بازیکن ایرانی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان بعد از تجربه ناموفقی که در لیگ بلژیک داشت تصمیم گرفت که به جای بازگشت به لیگ برتر ایران راهی لیگ ستارگان قطر شود. رضاییان در فصل نخست حضورش در لیگ قطر توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. این بازیکن که در الشحانیه توپ زد توانست موفقیت بزرگی را به دست آورد و در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر جای گیرد و عنوان بهترین مدافع راست را به خود اختصاص دهد.

روزنامه استاد الدوحه قطر اسامی ۱۱ بازیکن برتر فصل را انتخاب کرد. در این فهرست ۱۱ نفره ۹ بازیکن از دو تیم بزرگ و پرستاره السد و الدحیل هستند و تنها دو بازیکن از دیگر تیم‌ها هستند که یکی از آن‌ها رامین رضاییان بازیکن ایرانی الشحانیه است.

رامین رضاییان در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر

رضاییان در دو دیدار پایانی تیمش بهترین بازیکن بود و با وجود آنکه یک مدافع راست بود، اما سه گل به ثمر رساند تا الشحانیه با قرار گرفتن در رده هفتم بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رساند.رامین رضاییان در فصل جاری توانست ۴ گل برای الشحانیه به ثمر رساند و بعد از واسکز بهترین گلزن تیمش بود. با این عملکرد بسیار خوبی که رضاییان در الشحانیه داشت اصلا بعید نیست که در تابستان راهی تیم بزرگ تری شود و شاید هم او بار دیگر به فوتبال اروپا برگردد البته به احتمال خیلی زیاد الشحانیه قراردادش را تمدید کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار