بازدید 3538
اروپا مدعی شد؛

تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات پارلمانی اروپا

کد خبر: ۸۹۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 14 April 2019

خبرگزاری آلمان به نقل از منابع اطلاعاتی اروپایی مدعی شده است که روسیه می‌کوشد تا با دخالت در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا، به بی‌ثباتی در اروپا کمک کند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی مدعی شده‌اند که روسیه تلاش می‌کند تا در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا دخالت کند.

خبرگزاری آلمان در تشریح این ادعا نوشت که روسیه می‌خواهد تا به این وسیله اروپا را بی‌ثبات کند و تلاش می‌کند تا به وسیله شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی مانند شبکه خبری «راشاتودی» که به چندین زبان اخبار را منتشر می‌کند و یا احزاب منتقد اروپا، این برنامه را اجرایی کند.

در این زمینه تاثیرگذاری بر جوانان در محور اقدامات قرار دارد و زیر سوال رفتن مفاهیمی مانند پارلمان اروپا و رای‌گیری در دستور کار قرار دارد.

انتخابات پارلمانی اروپا در فاصله روزهای ۲۳ تا ۲۶ ماه می ( دوم تا پنج خردادماه) برگزار خواهد شد.

این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که پیشتر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هم مدعی دخالت روسیه در انتخابات خود شده بودند. پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا و به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ»‌ در کاخ سفید، اتهاماتی علیه روسیه مبنی بر مداخله در روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح شد که البته مسکو بارها این اتهامات را بی‌اساس خوانده و این ادعاها را رد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی